REKLAMA
Znaleziono 39 wyników
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersportartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersport
W galerii handlowej Atrium Promenada na warszawskiej Pradze otworzył się pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersport! Jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept marki, oferującej szeroką ofertę odzieży i akcesoriów sportowych, także tych z wyższej półki. Intersport w Promenadzie to również odpowiedź na zapotrzebowania klientów zainteresowanych zaawansowanymi technologicznie produktami.
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
Designer Outlet Gdańsk (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
Designer Outlet Gdańsk (rozbudowa)
Gdańsk, Przywidzka 8
Do Wrocław Fashion Outlet wchodzi kultowy najemcaartykuł
Pokaż artykuł
Do Wrocław Fashion Outlet wchodzi kultowy najemca
Kolejna znana marka dołącza do grona najemców należącego do Via Outlets modowego centrum iutletowego Wrocław Fashion Outlet kawiarnia Starbucks otwiera się 6 listopada. Z okazji otwarcia, pierwszych 500 klientów kawiarni otrzyma zmieniający kolor wielorazowy kubek Starbucks. Na członków Fashion Club czeka promocja 30% zniżki na kubki termiczne, butelki termiczne i kubki ceramiczne.
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcu
Moda premium to wizytówka centrów Designer Outlet w Polsce. Coraz więcej ciekawych i pożądanych marek dołącza do grona najemców i rozwija sprzedaż właśnie w tych obiektach. Kilka dni temu ofertę Designer Outlet Sosnowiec uzupełniła szwedzka marka Mac O’Polo.
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premiumartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premium
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła marka JOOP! W jej ofercie znaleźć można wysokiej jakości odzież damską i męską łączącą w sobie elegancję i komfort użytkowania, a także akcesoria. To pierwszy salon tego brandu na Dolnym Śląsku – z okazji otwarcia dla klientów przygotowano oferty specjalne.
Światowa marka modowa premium otwarła we Wrocławiu swój pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Światowa marka modowa premium otwarła we Wrocławiu swój pierwszy salon w Polsce
Kolejna zagraniczna marka modowa premium zadebiutowała na polskim rynku. Na wejście do Polski zdecydowała się duńska marka Jack & Jones. Na lokalizację swojego pierwszego salonu w naszym kraju wybrała stolicę Dolnego Śląska.
[Poznań] Nowe oblicze Poznań City Center – rozpoczęła się przebudowa Centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Nowe oblicze Poznań City Center – rozpoczęła się przebudowa Centrum
Ponad 15 milionów odwiedzających, 24 bezpłatne imprezy dla poznaniaków, nowe marki i wzrost obrotów...
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiec
Marka, która wyznacza trendy w modzie dziecięcej właśnie otworzyła swój sklep w sosnowieckim outlecie. Na powierzchni prawie 100 mkw. rodzice i mali miłośnicy mody znajdą ubrania charakteryzujące się niepowtarzalnym stylem, wysoką jakością i starannie zaprojektowanymi detalami.
Answear otwiera w Warszawie pierwszy w Polsce stacjonarny concept storeartykuł
Pokaż artykuł
Answear otwiera w Warszawie pierwszy w Polsce stacjonarny concept store
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i design w regionie CEE, otwiera swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina. Na 2000 mkw. przestrzeni klienci, oprócz najlepszych kolekcji marek premium, będą mogli znaleźć m.in. nowoczesne i inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki, a także pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych. Dzięki nowej przestrzeni Answear.com kontynuuje budowę mocnej pozycji w segmencie premium fashion brands.
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie
Prace renowacyjne w centrum handlowym Atrium Promenada dobiegają końca! Już za niespełna tydzień, w czwartek 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.
Agencja Rozwoju Przemysłu inwestuje w rozwój spółki POLANEX z Gnieznaartykuł
Pokaż artykuł
Agencja Rozwoju Przemysłu inwestuje w rozwój spółki POLANEX z Gniezna
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. podjęła decyzję o wsparciu finansowym nowej strategii rozwoju POLANEX Sp. z o.o. Dzięki dokapitalizowaniu gnieźnieńska firma zakupi nową szwalnię oraz stworzy nowe linie produkcyjne. Powstaną też nowe miejsc pracy.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.
Nowe marki, wyjątkowe koncepty, angażujące wydarzenia oraz niezapomniane doświadczenia – tak wyglądała pierwsza połowa roku w Centrum Handlowym Wroclavia. Laureat nagrody „Obiekt Handlowy Roku 2023 – Best Performance” w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards niezmiennie utrzymuje wysoki poziom usług, czym przyciąga zarówno klientów, jak i najemców.
Galeria Lublin Plazainwestycja
Pokaż inwestycję
Galeria Lublin Plaza
Lublin, Śródmieście
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlow...
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
REKLAMA