Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i design w regionie CEE, otwiera swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina. Na 2000 mkw. przestrzeni klienci, oprócz najlepszych kolekcji marek premium, będą mogli znaleźć m.in. nowoczesne i inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki, a także pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych. Dzięki nowej przestrzeni Answear.com kontynuuje budowę mocnej pozycji w segmencie premium fashion brands.
– Answear Concept Store to więcej niż sklep. To jedyna taka przestrzeń, gdzie zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Zgodnie z naszą filozofią klientocentryzmu, w nowej przestrzeni zamierzamy zadbać o klientów w odpowiedni sposób. Będziemy oferować nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów oraz okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, prezes Answear.com.
Na 2000 metrów kwadratowych concept store klienci, w podziale na strefy produktowe, otrzymują wszechstronną i zróżnicowaną ofertę marek takich jak m.in. Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle w dziale home.

Miejsce wyróżnia się designem, uwagę przykuwają niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, drewniana podłoga oraz olbrzymie i wykonane z prawdziwym rozmachem witryny sklepu. Oprócz starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium klienci będą mogli skorzystać również z punktu krawieckiego, w którym będzie można spersonalizować i dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także kawiarni otoczonej roślinną oranżerią.
W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in. przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni. Dodatkowo po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które czynią zakupy interaktywnymi i transparentnymi.
– Jestem przekonana, że nasza nowa przestrzeń pokaże pełną wyjątkowość tego, kim jesteśmy, wprowadzając kolaboracje z markami na najwyższy poziom. Zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne, dając klientom możliwość obejrzenia na miejscu swoich ekskluzywnych, wysokojakościowych produktów – komentuje Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty. Z racji na dużą skalę działalności Spółki w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale firma liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.


![Ruszyła budowa 150-metrowego wieżowca AFI Tower w Warszawie [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE+FILM]](https://investmap.pl/_i/image/24/24/77336_100x70.jpg)
![Co się buduje w Katowice Airport? [FILM]](https://investmap.pl/_i/gallery/196/68/660932_100x70.jpg)



![Komfortowe podróże koleją z Chorzowa przez Bytom do Nakła i Tarnowskich Gór [ZDJĘCIA+FILMY]](https://investmap.pl/_i/gallery/226/98/685794_100x70.jpg)

![Grupa BMW Bońkowscy rozpoczyna budowę dwóch nowych salonów w Koszalinie i Wrocławiu [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/12/12/77324_100x70.jpg)
![Budowa wielkiego parku handlowego w Dzierżoniowie nabiera tempa [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/123/123/679291_100x70.jpg)
![W Szczecinie powstaje I etapu dużego, wielofunkcyjnego kompleksu Silver Garden [FILM+WIZUALZIACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/107/107/672875_100x70.png)
![[Poznań] Nowy concept store dla dzieci w Galerii Malta](https://investmap.pl/_i/image/3/3/34307_100x70.jpg)
![[Warszawa] Pierwsze w Polsce Imaginarium](https://investmap.pl/_i/image/100/100/3684_100x70.jpg)
![[Poznań] Nowe marki pod dachem Galerii Malta](https://investmap.pl/_i/image/222/94/31710_100x70.jpg)
![[Warszawa] Pierwszy w Polsce sklep LEGO już otwarty w Galerii Mokotów](https://investmap.pl/_i/image/149/21/23445_100x70.jpg)

![[wielkopolskie] Centrum Handlowe „Karuzela" w Turku otwiera się](https://investmap.pl/_i/image/251/123/3579_100x70.jpg)
![[Warszawa] Together Home w Royal Wilanów](https://investmap.pl/_i/image/164/36/13732_100x70.jpg)
![[Warszawa] Concept Tower pierwszym budynkiem biurowym w Polsce z podwójną certyfikacją LEED i BREEAM](https://investmap.pl/_i/image/190/62/3006_100x70.jpg)
![Carrefour otworzył we Wrocławiu nowy hipermarket i sklep BIO w jednym [ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/image/19/19/50707_100x70.jpeg)
![[Warszawa] Salon marki Fraternity w Royal Wilanów](https://investmap.pl/_i/image/38/38/19750_100x70.jpg)