REKLAMA
Znaleziono 72 wyników
Rynek przemysłowo-logistyczny w Polsce bezkonkurencyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Rynek przemysłowo-logistyczny w Polsce bezkonkurencyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Całkowita podaż nowoczesnych powierzchni przemysłowo-logistycznych w regionie 13 państw Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-13 1) wynosi ponad 67 mln mkw. Jak wynika z najnowszego raportu Colliers pt. „ExCEEding Borders: Navigating the Industrial Landscape and Workforce in CEE-13” (Sytuacja w sektorze przemysłowym i na rynku pracy w regionie CEE-13), Polska pozostaje największym rynkiem przemysłowo-logistycznym w całym regionie CEE-13 z podaż całkowitą ponad 31 mln mkw., co stanowi 45% całkowitych zasobów regionu.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Rynek centrów handlowych urósł o 94 000 mkw. w I kw. 2015 r. Dominowały rozbudowy istniejących...
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowych
Nhood Services Poland rozszerza ofertę wynajmu powierzchni handlowych o speciality leasing. Skierowana jest ona do właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail, dzięki wynajmowi krótkoterminowemu w 24 obiektach Ceetrus Polska.
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców
Galeria Młociny stale aktualizuje swoją ofertę z myślą o klientach, którzy oczekują, że centrum handlowe będzie ich nieustannie zaskakiwać nie tylko jako miejsce zakupów, ale też spotkań i budowania relacji społecznych.
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce w III kwartale 2024 roku urósł o kolejne 116 tys. m kw. Spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają również stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne – takie wnioski płyną z raportu „At A Glance: Rynek nowoczesnego handlu w Polsce. III kwartał 2024” opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland.
[Warszawa] Royal Wilanów – otwarto nowoczesny projekt wielofunkcyjny w sercu warszawskiego Wilanowaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Royal Wilanów – otwarto nowoczesny projekt wielofunkcyjny w sercu warszawskiego Wilanowa
19 sierpnia br. nastąpiło otwarcie Royal Wilanów – nowoczesnego projektu zrealizowanego przez Grupę...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsce
Wojna w Ukrainie i związany z nią napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały duży wpływ na rynek handlowy w Polsce. Analogiczne do zeszłego roku pozostają preferencje konsumentów, aby kupować w pobliżu miejsca zamieszkania, a to motywuje deweloperów do budowania kolejnych parków handlowych i centrów convenience w małych miastach. Podsumowując 2022 rok, eksperci Colliers wybrali najistotniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy oraz trendy, które będą kształtować rynek handlowy w 2023 roku.
REKLAMA