REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Utrzymuje się silny popyt na biura w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Utrzymuje się silny popyt na biura w Warszawie
Podaż nowej powierzchni biurowej w Warszawie w 2016 roku wzrosła o 65 procent w porównaniu do średni...
[Warszawa] Dynamiczny wzrost podaży nie zaburza równowagi rynku nieruchomości biurowych w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Dynamiczny wzrost podaży nie zaburza równowagi rynku nieruchomości biurowych w Warszawie
W Warszawie w budowie znajduje się obecnie ponad 722 000 m kw. powierzchni biurowej, podaje firma do...
Światowy gigant finalizuje miliardową inwestycję w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Światowy gigant finalizuje miliardową inwestycję w Krakowie
Kolejna wielka i znana globalna firma inwestuje w stolicy Małopolski. Philip Morris Polska Distribution, spółka zależna amerykańskiego koncernu Philip Morris International Inc, ogłosiła zakończenie inwestycji o wartości blisko 1 mld zł w modernizację fabryki w Krakowie. Powstały kolejne nowe miejsca pracy.
Tychy: Ruszyły prace związane z budową ITS. Ruch będzie sprawniejszyartykuł
Pokaż artykuł
Tychy: Ruszyły prace związane z budową ITS. Ruch będzie sprawniejszy
Do 2021 roku w Tychach powstanie Inteligentny System Zarządzania i Sterowania Ruchem, obejmujący 40...
Powstanie fabryka polskich samochodów elektrycznych? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstanie fabryka polskich samochodów elektrycznych? [FILMY]
W Polsce może powstać fabryka samochodów elektrycznych. Nie, nie żadnej chińskiej czy innej zagranicznej firmy ale naszej polskiej. I nie, nie są to mrzonki. eVANpl to konstrukcja nagrodzona w konkursie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) na projekt polskiego lekkiego elektrycznego auta dostawczego o ładowności 1 tony. Jej twórcom udało się nie tylko się zaprojektować taki pojazd od postaw, ale również zbudować kilka prototypów, które są obecnie homologowane. W projekt zaangażowani są poważni ludzie i kapitał.
[Warszawa] Rowerownia na 46 rowerów działa w Sienna Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rowerownia na 46 rowerów działa w Sienna Center
CA Immo, właściciel Sienna Center, dostrzega rosnące zapotrzebowanie na profesjonalną infrastrukturę...
Wartość transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej od początku roku wyniosła 3,25 mld euroartykuł
Pokaż artykuł
Wartość transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej od początku roku wyniosła 3,25 mld euro
Wolumen obrotów wzrósł w bieżącym roku o 70% w porównaniu z 2012 r. Według danych firmy Cushman &...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
firma
Pokaż firmę
Autorska Pracownia arch. Macieja Małachowicza
Wrocław, Borowska 264
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna otwiera duży zakład produkcyjny w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna otwiera duży zakład produkcyjny w Wielkopolsce
Kolejna duża inwestycja w Wielkopolsce. Firma Agro-Rydzyna, należąca do Grupy Dino Polska, zakończyła budowę nowego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Jastrowiu (woj. wielkopolskie). Firma obecna na rynku od 1992 r., stanowi część Grupy Dino Polska i zaopatruje wyłącznie sieć marketów Dino w świeże mięso.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Nowy budynek na ul Małcużyńskiego
Jelenia Góra, Zabobrze
Black Pearlinwestycja
Pokaż inwestycję
Black Pearl
Szczecin, Stare Miasto, Niepodległości 26
całkowita powierzchnia
2014 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
12.40
REKLAMA