REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kamienice Księcia Witoldainwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienice Księcia Witolda
Wrocław, Śródmieście, Księcia Witolda 42, 44
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinemartykuł
Pokaż artykuł
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinem
Globalny operator logistyczny rozwija się w aglomeracji szczecińskiej już od wielu lat. Firma zatrudnia tu obecnie ponad 200 pracowników, którzy realizują usługi z zakresu logistyki kontraktowej oraz spedycji morskiej, lotniczej i drogowej. To właśnie specjaliści DSV pomogli m.in. w organizacji czterech bezpośrednich lotów czarterowych z Dalekiego Wschodu do lotniska Szczecin-Goleniów w 2022 i 2023 roku. Ten wyjątkowy transport umocnił pozycję regionalnego portu na krajowej i europejskiej mapie cargo lotniczego oraz jego rozpoznawalność wśród linii lotniczych. Z kolei już w 2024 roku w Łozienicy k. Szczecina zostanie uruchomiony pierwszy w Polsce magazyn wyposażony w zrobotyzowany system AutoStore, który powstaje z myślą o potrzebach różnorodnych marek z sektora mody i eCommerce.
Brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji stawia na Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji stawia na Wrocław
Kolejna zagraniczna firma stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to brytyjski dostawca usług technologicznych nowej generacji Endeva. Firma od dwóch dekad z powodzeniem zmienia sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcję z technologią i otaczającym ich światem, dostarczając rozwiązania, budując platformy technologiczne i przyspieszając przełom dla klientów z branż takich jak płatności, usługi finansowe, TMT (technologia, media i telekomunikacja) oraz logistyka.
Kompleks biurowy w centrum Włocławka z szansą na nowe życie. Orange szuka kupcaartykuł
Pokaż artykuł
Kompleks biurowy w centrum Włocławka z szansą na nowe życie. Orange szuka kupca
Za niespełna 6 mln złotych można stać się właścicielem trzech budynków biurowych w centrum Włocławka. Oprócz świetnej lokalizacji, kompleks wyróżnia się różnorodnymi pomieszczeniami i parkingiem z licznymi miejscami postojowymi.
Aplikacja pozwalającą na krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, w kolejnych obiektach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Aplikacja pozwalającą na krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, w kolejnych obiektach w Polsce
Metro Properties rozszerzyło ofertę najmu w aplikacji H-Our Store o trzy centra na Górnym Śląsku. W kolejnych tygodniach dołączą do nich także sklepy w Łodzi podwarszawskich Markach i Krakowie, a od jesieni ubiegłego roku z powodzeniem działa już sklep w Poznaniu. Razem to ponad 365 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej w popularnych destynacjach zakupowych, które można wynająć na godziny za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Hotel Radisson Blu Sobieski w Warszawie nie będzie zabytkiemartykuł
Pokaż artykuł
Hotel Radisson Blu Sobieski w Warszawie nie będzie zabytkiem
Rozpoczęły się przymiarki do przemalowania elewacji hotelu Sobieski. Do biura Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wpłynął wniosek o wszczęcie procedury wpisu do rejestru zabytków budynku.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych artykuł
Pokaż artykuł
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych
Postępują prace przy przebudowie pierwszego z trzech peronów oraz przejścia podziemnego. Rozpoczęła się przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Szczecińską, co dla kierowców oznacza istotne zmiany w ruchu drogowym. Na odcinku Lębork – Słupsk wykonawca przygotowuje się do budowy drugiego toru. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycje za łączną kwotę ponad 1,8 mld zł netto, dofinansowane ze środków unijnych – Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) oraz Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS).
Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym portfelem VIG Fund w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym portfelem VIG Fund w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana na zarządcę trzech warszawskich budynków biurowych należących do VIG Fund – Libra Business Center B, LIFE Building oraz Jasnej 26. Tym samym zespół Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym, liczącym ponad 47 000 mkw. portfelem funduszu w Polsce.
REKLAMA