REKLAMA
Znaleziono 2144 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Willa Maurycego Frankelainwestycja
Pokaż inwestycję
Willa Maurycego Frankela
Łowicz, Przedmieście, Sienkiewicza 26
[małopolskie] Otwarcie Galerii Trzy Korony w Nowym Sączuartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Otwarcie Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu
W sobotę 26 października 2013 roku o godzinie 10.00 odbędzie się uroczyste otwarcie Galerii Trzy Kor...
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Grupa ERBUD otwiera fabrykę drewnianych obiektów modułowych w podtoruńskim Ostaszewie artykuł
Pokaż artykuł
Grupa ERBUD otwiera fabrykę drewnianych obiektów modułowych w podtoruńskim Ostaszewie
Już w najbliższy wtorek, 29 listopada w podtoruńskim Ostaszewie nastąpi uroczysta inauguracja zakładu produkcyjnego MOD21. Tym samym Grupa ERBUD uruchamia nowy segment działalności o potencjale sprzedażowym liczonym w setkach milionów złotych.
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego [ZDJĘCIA]
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego. Uruchomiono właśnie serce nowego zakładu, czyli tzw. cleanroom, gdzie odbywa się finalny montaż urządzeń do podawania leków. Jest to aktualnie największe i najnowocześniejsze tego typu pomieszczenie w Polsce.
Wiodąca światowa firma z zakresu widoczności łańcucha dostaw otworzyła w Krakowie swój najnowszy europejski hub artykuł
Pokaż artykuł
Wiodąca światowa firma z zakresu widoczności łańcucha dostaw otworzyła w Krakowie swój najnowszy europejski hub
Firma project44, światowy lider w zakresie widoczności łańcucha dostaw dla spedytorów i dostawców usług logistycznych (LSP), ogłosiła otwarcie najnowszego europejskiego hubu. Nowo otwarte biuro w Krakowie służyć będzie jako centrum do pracy nad innowacjami w zakresie globalnego łańcucha dostaw w regionie. To kolejny krok w rozwoju project44 na rynku europejskim.
Kolejna duża, znana, międzynarodowa firma nowym najemcą kompleksu Brian Park w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża, znana, międzynarodowa firma nowym najemcą kompleksu Brian Park w Krakowie
Działająca w sektorze usług profesjonalnych firma EY została nowym najemcą inwestycji Echo Investment w centrum Krakowa. Tym samym, deweloper zamknął komercjalizację pierwszego budynku kompleksu biurowego przy Alei Pokoju. EY, światowy lider w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, technologicznego, biznesowego i transakcyjnego wynajął 2 000 mkw. powierzchni w Brain Park. Najemca wprowadzi się do nowego biura na krakowskich Grzegórzkach w drugiej połowie br.
Lider branży IT w Polsce otworzy biuro w krakowskim KREOartykuł
Pokaż artykuł
Lider branży IT w Polsce otworzy biuro w krakowskim KREO
Kolejna duża firma stawia na stolicę Małopolski. Sii, czołowy dostawca doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej oraz usług inżynieryjnych i biznesowych w Polsce, wybrał na swoją krakowską siedzibę biurowiec KREO od Ghelamco. Firma zajmie tam blisko 2500 mkw. W transakcji wynajmującego wspierała firma doradcza Cushman & Wakefield.
Kolejna potężna inwestycja w Rzeszowie. Skorzysta miasto i pobliskie gminyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna potężna inwestycja w Rzeszowie. Skorzysta miasto i pobliskie gminy
Kolejna potężna inwestycja w stolicy Podkarpacia. Skorzysta miasto i pobliskie gminy. Rzeszowskie Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji rozpoczyna kolejną wielką inwestycję. Spółka podpisała umowę na budowę dwóch osadników wtórnych w rzeszowskiej oczyszczalni ścieków. Koszt inwestycji to blisko 47 milionów złotych.
Bardosa 38inwestycja
Pokaż inwestycję
Bardosa 38
Kraków, Nowa Huta
Pierwsze w Polsce tak duże próbne obciążenie pali [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze w Polsce tak duże próbne obciążenie pali [ZDJĘCIA]
Za nami próbne, rekordowe, obciążenia pali posadowienia pośredniego podpór estakady ES-26, która powstaje na odcinku S19 między Babicą a Jawornikiem w województwie podkarpackim. Obiekt ten jest najdłuższym na tym odcinku i najwyższym spośród obecnie budowanych w Polsce.
REKLAMA