REKLAMA
Znaleziono 17 wyników
[łódzkie] Marcredo Center Kutno poszerza ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] Marcredo Center Kutno poszerza ofertę modową
Oferta marcredo Center w Kutnie wzbogaciła się o dwa nowe salony odzieżowe: Monnari i Green Point. P...
Polska marka odzieżowa Greenpoint otworzy butik w Galerii Wisła w Płockuartykuł
Pokaż artykuł
Polska marka odzieżowa Greenpoint otworzy butik w Galerii Wisła w Płocku
Centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Wisła w Płocku pozyskała nowego najemcę. Już w środę 15 marca odbędzie się uroczyste otwarcie butiku Greenpoint. Na ten dzień została przygotowana promocja -25 proc. na produkty nieprzecenione.
[mazowieckie] Kolejni najemcy w Galerii Bursztynowej w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Kolejni najemcy w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce
Właściciel Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, firma Narev Inwestycje, reprezentowana przez firmę dora...
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcami
Należąca do Carrefour szczecińska Galeria Gryf systematycznie rozbudowuje swoją ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Monnari, Greenpoint/Moodo oraz Verona.
Niemiecka sieć sklepów NKD debiutuje w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów NKD debiutuje w Warszawie
Niemiecka sieć sklepów z odzieżą oraz artykułami dekoracyjnymi dla domu NKD, otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie w Galerii Renova na Targówku. To już 11. market sieci w Polsce. Uroczyste otwarcie lokalu odbyło się 22 grudnia br. Sklep NKD w Galerii Renova ma powierzchnię 370 mkw. i jest usytuowany na parterze obiektu, w pobliżu salonu Greenpoint.
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Ponad 25 nowych najemców w Galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy
Bydgoskie centrum Zielone Arkady zostanie otwarte na początku listopada tego roku. Już teraz osiągnę...
[warmińsko-mazurskie] Czterech najemców dołączyło do Ogrodów w Elbląguartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Czterech najemców dołączyło do Ogrodów w Elblągu
Centrum Handlowe Ogrody nie zwalnia tempa i do grona najemców właśnie dołączają kolejne marki: resta...
[Kraków] Nowe sklepy w Centrum Handlowym Czyżyny w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Nowe sklepy w Centrum Handlowym Czyżyny w Krakowie
W listopadzie 2013 r. do grona najemców Centrum Handlowego „Czyżyny” w Krakowie dołączyły 2 sklepy o...
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earthartykuł
Pokaż artykuł
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth
W warszawskiej galerii handlowej Renova, należącej do firmy Napollo, położonej na Targówku, przy ul. Rembielińskiej 20, został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth. Lokal znajdzie się na parterze galerii, między salonami Coccodrillo a Esotique.
[Częstochowa] Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Częstochowa] Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej
Galeria Jurajska rozwija portfolio swoich najemców i zapowiada kolejne otwarcia.   Galeria Ju...
Trwa przebudowa Galerii Renova w Warszawie. Pojawi się w niej nowy, duży najemcaartykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa Galerii Renova w Warszawie. Pojawi się w niej nowy, duży najemca
Należącą do Napollo warszawską Galerię Renova czeka wiele zmian, z których z pewnością będą zadowoleni jej klienci. Wewnątrz obiektu toczy się przebudowa, która jest kontynuacją dotychczasowych modernizacji. Już wkrótce w Renovie pojawi się nowa marka – TEDi. Będzie to jeden z największych sklepów w Galerii Renova.
Galeria Wiślanka w Żorach z trzema nowymi najemcami w strefie food courtartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Wiślanka w Żorach z trzema nowymi najemcami w strefie food court
Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stała się główną destynacją zakupową i ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu dla mieszkańców miasta oraz okolicznych miejscowości. Centrum handlowe jest także punktem na mapie miasta Żory zapewniającym największą ofertę gastronomiczną w jednym miejscu. Od niedawna klienci obiektu mają do dyspozycji jeszcze więcej lokali gastronomicznych. Do portfolio Galerii dołączyły trzy nowe marki – Big Beef Burger, Thai Express oraz Kebaya, w których kupujący mogą skosztować dań z różnych zakątków świata.
Znane marki doceniają potencjał katowickiego Supersamuartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał katowickiego Supersamu
Supersam to jedyny obiekt wielofunkcyjny w centrum Katowic. Jego różnorodna oferta od lat spełnia oczekiwania klientów i pracowników biur. Końcówka roku jest dla Supersamu pełna pozytywnych zmian, nie tylko z uwagi na zakończoną rozbudowę. Metamorfoza budynku zachęca do inwestowania przez nowych najemców, a obecni widząc potencjał mixed-use zdecydowali się na powiększenie swoich salonów.
Podsumowanie I kwartału 2024 roku na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Podsumowanie I kwartału 2024 roku na rynku handlowym w Polsce
Jak wynika z danych firmy doradczej Colliers, w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej wzrosła nieznacznie w porównaniu do wyniku na koniec 2023 roku – o 78 tys. mkw., przekraczając 12,9 mln mkw. Spadek odnotował wolumen powierzchni handlowej pozostającej w budowie, osiągając na koniec marca poziom 386,5 tys. mkw.
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane marki
ECE Projektmanagement, deweloper i zarządzający centrum Zielone Arkady w Bydgoszczy podpisał kolejne...
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.
Zielone Arkady – imponujące centrum handlowe w Bydgoszczy ma już komplet najemców. Do ich grona dołą...
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
REKLAMA