REKLAMA
Znaleziono 9160 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Boguszów-Gorce] Przebudowa wiaduktu
Wałbrzych, Kuźnice Świdnickie
Osiedle JAR Heweliuszainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle JAR Heweliusza
Toruń, Jana Keplera 50
[Warszawa] Osiedle 360° z pozwoleniem na użytkowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Osiedle 360° z pozwoleniem na użytkowanie
Spółka Unidevelopment S.A. otrzymała pozwolenie na użytkowanie I etapu Osiedla 360° na warszawskim G...
Trwa rewitalizacja linii kolejowej łączącej Kłodzko z Kudową-Zdrój [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej łączącej Kłodzko z Kudową-Zdrój [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W grudniu tego roku ma być gotowa linia nr 309, łącząca Kłodzko przez Polanicę-Zdrój i Szczytną z Kudową-Zdrój. Łącznie odcinek o długości ok. 10 kilometrów. To ważna linia, łącząca popularne miejscowości uzdrowiskowe i turystyczne w województwie dolnośląskim.
Grudziądz zyska trzeci nowy przystanek kolejowyartykuł
Pokaż artykuł
Grudziądz zyska trzeci nowy przystanek kolejowy
Będzie lepszy dostęp do kolei w Grudziądzu. Rozpoczęły się prace przy budowie nowego przystanku Grudziądz Rządz, który zwiększy możliwości podróży w kierunku Torunia i centrum miasta. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., za kwotę około 2,5 mln zł netto, powstanie ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
PSE zakończyły budowę nowej, strategicznej linii 400 kV na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
PSE zakończyły budowę nowej, strategicznej linii 400 kV na Dolnym Śląsku
Polskie Sieci Elektroenergetyczne zakończyły budowę linii 400 kV relacji Mikułowa – Świebodzice. Nowa linia pomyślnie przeszła próby napięciowe i obciążeniowe. To kluczowy moment w realizacji jednej z najważniejszych inwestycji przesyłowych na Dolnym Śląsku. Znacząco wzmocni bezpieczeństwo energetyczne całego południowo-zachodniego obszaru Polski.
Będzie tramwaj na Zieloną Białołękę. Jest decyzja środowiskowa [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie tramwaj na Zieloną Białołękę. Jest decyzja środowiskowa [WIZUALIZACJE]
Blisko trzy lata Tramwaje Warszawskie czekały na wydanie kluczowej decyzji. Teraz rozpoczynają prace nad projektem budowlanym i ogłoszeniem przetargu. Tramwaj na Zieloną Białołękę pozwoli mieszkańcom osiedli wschodniej Białołęki szybko dojechać do najbliższej stacji metra przy ul. Kondratowicza.
[Kraków] Apartamenty Snycerskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Apartamenty Snycerska
Kraków, Podgórze, Snycerska 41
[Wrocław] Osiedle Wilanowskie (etap III)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle Wilanowskie (etap III)
Wrocław, Psie Pole
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny, KRAKÓW, ul. Gołaśka 14inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny, KRAKÓW, ul. Gołaśka 14
Kraków, Podgórze
Józefa Poniatowskiego 10inwestycja
Pokaż inwestycję
Józefa Poniatowskiego 10
Ostróda, Józefa Poniatowskiego 10
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrum
Miasto Kraków planuje wielką inwestycję transportową w mieście, trwają przygotowania do drążenia tun...
Klonowa Alejainwestycja
Pokaż inwestycję
Klonowa Aleja
Wrocław, Psie Pole, Odolanowska
[Łódź] Osiedle Szlacheckie IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Osiedle Szlacheckie II
Łódź, Widzew
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA