REKLAMA
Znaleziono 1030 wyników
[Polska] MLP Group wybuduje gigantyczne magazynyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] MLP Group wybuduje gigantyczne magazyny
MLP Group S.A., wiodący deweloper magazynowy, wybuduje łącznie ok. 120,8 tys. mkw. powierzchni magaz...
[mazowieckie] JLL: nowa umowa najmu w Europolis Park Błonieartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] JLL: nowa umowa najmu w Europolis Park Błonie
VISIONGROUP, szwajcarska firma specjalizująca się w wynajmie kompletnie wyposażonych nieruchomości m...
[zachodniopomorskie] Osiedle Norweskie – nowa inwestycja w Koszalinieartykuł
Pokaż artykuł
[zachodniopomorskie] Osiedle Norweskie – nowa inwestycja w Koszalinie
Firmus Group, norweski deweloper inwestujący w Mielnie i okolicy, wybuduje w Koszalinie pierwsze zam...
[wielkopolskie/mazowieckie] Rusza budowa magazynów dla sieci Piotr i Pawełartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie/mazowieckie] Rusza budowa magazynów dla sieci Piotr i Paweł
MLP Group rozpoczęło prace dotyczące budowy dwóch obiektów przeznaczonych dla firmy Piotr i Paweł. P...
Wrocław: Na styku Oporowa i Muchoboru Wielkiego powstanie nowy cmentarz. Prace powoli ruszająartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Na styku Oporowa i Muchoboru Wielkiego powstanie nowy cmentarz. Prace powoli ruszają
Na ogromnym, niezagospodarowanym terenie przy ulicy Awicenny, niedaleko stacji kolejowej Wrocław-Zac...
[Poznań] V etap Nowych Ogrodów w Poznaniu wprowadzony do sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] V etap Nowych Ogrodów w Poznaniu wprowadzony do sprzedaży
Proxin Ogrody poszerza swoją ofertę przy ulicy Meissnera w Poznaniu. Osiedle Nowe Ogrody wzbogacą si...
Powstaje nowy most na Narwi pod Łomżąartykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy most na Narwi pod Łomżą
Obwodnica Łomży jest ostatnim fragmentem drogi ekspresowej S61 pozostającym w budowie i zarazem kluczowym dla przejezdności całego korytarza transportowego Via Baltica. Budowany odcinek od węzła Łomża Zachód do istniejącego już węzła Kolno ma 12,92 km długości. Niemal jedna dziesiąta przypada na most przez dolinę Narwi (1205 m).
Coraz bliżej do podpisania umowy na projekt i budowę obwodnicy Głogowaartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej do podpisania umowy na projekt i budowę obwodnicy Głogowa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na projekt i budowę obwodnicy Głogowa w ciągu drogi krajowej nr 12. Przy braku odwołań od rozstrzygnięcia, GDDKiA planuje podpisać umowę z wykonawcą na przełomie marca i kwietnia br.
Coraz bliżej zakończenia budowy obwodnicy Łomżyartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej zakończenia budowy obwodnicy Łomży
Ruszyło betonowanie połączenia segmentów nawisowych mostu nad nurtem Narwi na budowanej obwodnicy Łomży. Tym samym oba brzegi rzeki zostały połączone obiektem o długości 1205 m, na razie w ciągu zachodniej jezdni drogi ekspresowej S61, która ma być udostępniona kierowcom do końca września bieżącego roku.
Wybrano wykonawcę projektu i budowy obwodnicy Głogowaartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę projektu i budowy obwodnicy Głogowa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę projektu i budowy obwodnicy Głogowa, w ciągu drogi krajowej nr 12 w województwie dolnośląskim.
[Katowice] Kto zaprasza do udziału w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012?artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Kto zaprasza do udziału w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012?
Trwa zintegrowana kampania marketingowa największej imprezy biznesowej Europy Centralnej. Były prem...
[Katowice] Nowy budynek WRiTV. Rys hiszpański i śląska cegłaartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Nowy budynek WRiTV. Rys hiszpański i śląska cegła
Prowadzona od 2014 roku budowa nowego gmachu Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego ...
Województwo śląskie otrzyma ponad 650 mln zł na zeroemisyjny tabor kolejowy artykuł
Pokaż artykuł
Województwo śląskie otrzyma ponad 650 mln zł na zeroemisyjny tabor kolejowy
Województwo śląskie otrzyma z funduszy europejskich dofinansowanie w wysokości ponad 652 mln zł na zakup zeroemisyjnego taboru kolejowego. Łączna wartość tej inwestycji to blisko 1 mld zł. Nowy tabor poprawi komfort podróżowania pasażerów i pomoże w transformacji środowiskowej i ekologicznej regionu.
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporuartykuł
Pokaż artykuł
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporu
Spółki Centralny Port Komunikacyjny (CPK) oraz PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) porządkują plany inwestycyjne w zakresie rozbudowy krajowej infrastruktury kolejowej na Śląsku. Ustalono podział odpowiedzialności za inwestycje: północna część połączenia Katowice – granica państwa pozostanie w gestii PKP PLK, a południowa - CPK. Punkt przecięcia obu inwestycji to Mikołów.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA