REKLAMA
Znaleziono 9194 wyników
firma
Pokaż firmę
KGHM Polska Miedź
firma
Pokaż firmę
Echo Polska Properties
firma
Pokaż firmę
BEG Ingenierie Polska
firma
Pokaż firmę
UBM Development Polska
TST Group Polskafirma
Pokaż firmę
TST Group Polska
Kraków, Karola Łowińskiego 7e
firma
Pokaż firmę
Alfa-Bet Polska
firma
Pokaż firmę
Strategic Logistics Polska
firma
Pokaż firmę
Liebrecht & wooD Polska
firma
Pokaż firmę
Grupo Lar Polska
firma
Pokaż firmę
GM Roads Polska
firma
Pokaż firmę
Nuvalu Retail Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Opera Królewska
firma
Pokaż firmę
BC&O Polska
firma
Pokaż firmę
Heidelberg Materials Polska
firma
Pokaż firmę
Aldesa Construcciones Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Grupa Biogazowa
firma
Pokaż firmę
Żabka Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
Eiffage Immobilier Polska
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
[Warszawa] Kompleks biurowy "Miasteczko Orange" (nowa siedziba Telekomunikacji Polskiej)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Kompleks biurowy "Miasteczko Orange" (nowa siedziba Telekomunikacji Polskiej)
Warszawa, Wola
REKLAMA