REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław IIIartykuł
Pokaż artykuł
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław III
Kolejna wielka, znana, globalna firma zostaje na dłużej w parku magazynowym, w stolicy Dolnego Śląska. Największy operator logistyczny na świecie DSV – Global Transport and Logistics stawia na Prologis Park Wrocław III. Kompleks zlokalizowany jest przy Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, w pobliżu węzła "Lotnisko" i międzynarodowego portu lotniczego Wrocław-Strachowice. Na mocy nowej umowy – zawartej w modelu Clear Lease – DSV będzie kontynuować wynajem 10 541 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni w Prologis Park Wrocław III. Partnerstwo obu firm trwa nieprzerwanie od 2012 roku.
Panattoni sfinalizowało sprzedaż dwóch parków przemysłowych w regionie Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni sfinalizowało sprzedaż dwóch parków przemysłowych w regionie Wrocławia
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, sfinalizował sprzedaż dwóch projektów przemysłowych w regionie stolicy Dolnego Śląska – Panattoni Park Wrocław East oraz Panattoni Park Wrocław S8 South. Inwestycje mają łączną powierzchnię blisko 43 000 mkw.
Q Hotel Plus Wrocław przechodzi modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
Q Hotel Plus Wrocław przechodzi modernizację
Zlokalizowany w centrum stolicy Dolnego Śląska Q Hotel Plus Wrocław zakończył modernizację centrum konferencyjnego i pokoi. Obiekt umacnia swoją pozycję w sektorze MICE, oferując nowoczesne wnętrza i profesjonalne zaplecze dla gości biznesowych oraz turystów.
[Polska] Via Carpatia szansą dla Polski Wschodniej?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Via Carpatia szansą dla Polski Wschodniej?
Via Carpatia, jako unijny szlak transportowy jest długo wyczekiwaną inwestycją, która powinna pobudz...
Remont kamienicy na ul. Piłsudskiego 99inwestycja
Pokaż inwestycję
Remont kamienicy na ul. Piłsudskiego 99
Wrocław, Stare Miasto, Piłsudskiego 99
Fanuc Polska Sp. z o.o.inwestycja
Pokaż inwestycję
Fanuc Polska Sp. z o.o.
Wrocław, Fabryczna, Tyniecka 12
Termomodernizacja bloku mieszkalnego przy Widok 5inwestycja
Pokaż inwestycję
Termomodernizacja bloku mieszkalnego przy Widok 5
Wrocław, Stare Miasto, Widok 5
Obwodnica Widawyinwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Widawy
Wrocław, Psie Pole, Pełczyńska
Biurowiec, ul. Żmigrodzka 249einwestycja
Pokaż inwestycję
Biurowiec, ul. Żmigrodzka 249e
Wrocław, Psie Pole, Żmigrodzka 249e
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel "Mercure" (przebudowa)
Wrocław, Stare Miasto, plac Dominikański 1
Budynek wielorodzinny, ul. Świętokrzyskainwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek wielorodzinny, ul. Świętokrzyska
Wrocław, Śródmieście, Świętokrzyska
Osiedle, ul. Ruczajowainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle, ul. Ruczajowa
Wrocław, Fabryczna, Ruczajowa
Dom, ul. Jerzego Samuela Bandtkiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Dom, ul. Jerzego Samuela Bandtkiego
Wrocław, Śródmieście, Jerzego Samuela Bandtkiego
REKLAMA