REKLAMA
Znaleziono 4463 wyników
Mazowsze: Pociągi pasażerskie znów pojadą z Sokołowa Podlaskiego do Siedlecartykuł
Pokaż artykuł
Mazowsze: Pociągi pasażerskie znów pojadą z Sokołowa Podlaskiego do Siedlec
Po 30 latach wrócą pociągi pasażerskie między Sokołowem Podlaskim a Siedlcami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych. To jedna z czterech linii w woj. mazowieckim realizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”. Wartość wynagrodzenia netto za realizację zakresu podstawowego umowy to 231,5 mln zł netto.
[Warszawa] Biurowiec "Prudential" (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Biurowiec "Prudential" (modernizacja)
Warszawa, Śródmieście
[Poraj] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poraj] Dworzec PKP (modernizacja)
Poraj
[Brzeg Dolny] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Brzeg Dolny] Dworzec PKP (modernizacja)
Brzeg Dolny, Wołów
[Jawor] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jawor] Dworzec PKP (modernizacja)
Jawor, Dworcowa 8
[Żarów] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Żarów] Dworzec PKP (modernizacja)
Żarów, Dworcowa
Przebudowa i modernizacja Rynkuinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa i modernizacja Rynku
Racibórz, Krzanowice, Rynek
Pociągi pasażerskie wrócą na trasę Kępno – Oleśnicaartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi pasażerskie wrócą na trasę Kępno – Oleśnica
Na trasę Kępno – Oleśnica w 2026 r., po ponad 20 latach, powrócą pociągi pasażerskie. Podróżni zyskają lepsze połączenia regionalne i międzywojewódzkie. Zaplanowano przebudowę 8 stacji i przystanków. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 600 mln zł netto na modernizację i elektryfikację linii. Projekt finansowany jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Panattoni Park Konininwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Konin
Konin, Maksymiliana Kolbego
PHU TEMA Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
PHU TEMA Sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, Podmiejska 18
Budynek w centrum Żywca czeka na drugie życie. To świetne miejsce do inwestycji!artykuł
Pokaż artykuł
Budynek w centrum Żywca czeka na drugie życie. To świetne miejsce do inwestycji!
Orange Polska szuka kupca na budynek usługowy w centrum Żywca. Obiekt wyróżnia się świetną lokalizacją i bardzo atrakcyjną ceną, a województwo śląskie to znakomity region, by w nim zainwestować.
Przebudowa dwóch przystanków kolejowych w woj. opolskim na półmetku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa dwóch przystanków kolejowych w woj. opolskim na półmetku [ZDJĘCIA]
Pasażerowie w Zawadzkiem i Kolonowskim już w listopadzie wygodniej wsiądą do pociągów. Dzięki modernizacji perony będą wyższe. Projekt za ponad 5 mln zł realizowany jest z Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025. Prace nie powodują zmian w rozkładzie jazdy.
POLICE Logistics Hub - Port Morski w Policach zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
POLICE Logistics Hub - Port Morski w Policach zostanie rozbudowany
30 czerwca 2025 r. w siedzibie Grupy Azoty Police odbyło się wydarzenie POLICE Logistics Hub – inicjatywa związana z rozbudową Portu Morskiego w Policach oraz stworzeniem nowoczesnego zaplecza logistycznego na potrzeby regionu i przemysłu. Spotkanie zgromadziło wielu przedstawicieli władz, zarządów spółek związanych z infrastrukturą i energetyką, partnerów biznesowych, przedstawicieli świata nauki, a także media i ekspertów branżowych.
firma
Pokaż firmę
BUD-DRÓG Usługi Budowy i Modernizacja Dróg
Kolejowy plan dla Zagłębia Miedziowego!artykuł
Pokaż artykuł
Kolejowy plan dla Zagłębia Miedziowego!
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego to duży projekt kolejowy, który ma na celu skomunikowanie Lubina, Polkowic i Głogowa, ale przede wszystkim nadrzędnym jego celem jest przywrócenie pociągów do Polkowic.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Olsztyn Główny od czerwca ze wszystkimi peronami [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Olsztyn Główny od czerwca ze wszystkimi peronami [FILMY+ZDJĘCIA]
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Olsztynie Głównym wsiądą do pociągów z nowych peronów 1 i 2. Stacja będzie miała komplet czterech peronów i nowych torów. Nowością będzie dodatkowa krawędź peronowa na wydłużeniu peronu 1, skąd będą odjeżdżać pociągi w kierunku Szczytna. Inwestycja za kwotę 423 mln zł netto współfinasowana jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
Można już rozpocząć budowę ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Można już rozpocząć budowę ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [WIZUALIZACJE]
Może się już rozpocząć budowa ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej (TAT) na Nowy Dwór. In...
Z wygodnego peronu w Tarnowskich Górach do portu lotniczego Katowice Airportartykuł
Pokaż artykuł
Z wygodnego peronu w Tarnowskich Górach do portu lotniczego Katowice Airport
Dobiegają końca prace na linii kolejowej Tarnowskie Góry – Zawiercie. Wybudowany został nowy peron w Tarnowskich Górach, skąd podróżni wygodnie dojadą do lotniska w Pyrzowicach. Efektem inwestycji za ponad 660 mln zł będzie nowa oferta podróży pociągiem w woj. śląskim. Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Pierwszy krok do czterech torów na linii Warszawa Wawer – Otwockartykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy krok do czterech torów na linii Warszawa Wawer – Otwock
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły przygotowania do modernizacji ostatniego odcinka trasy kolejowej Warszawa – Lublin. Między Warszawą Wawer a Otwockiem, w Falenicy i Radości, szykują teren pod budowę bezkolizyjnych skrzyżowań i przenosimy kanalizację. Wykonanie części prac przed główną modernizacją skróci czas inwestycji. Docelowo między Warszawą Wawer a Otwockiem pociągi będą jeździły po czterech torach. Inwestycja ubiega się o dofinansowanie z programu FEnIKS.
REKLAMA