REKLAMA
Znaleziono 3124 wyników
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]
Podróżni korzystają ze stacji Warszawa Zachodnia. Od 11 grudnia zmieni się organizacja dojść. Informacje o zmianach podawane są w komunikatach głosowych i wizualnych. Prace obejmą perony 4 i 3. Kontynuowana jest budowa wiaduktów kolejowych i przejścia podziemnego. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, który ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
To już pewne. Pociągi wrócą po wielu latach na Dworzec Świebodzki we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
To już pewne. Pociągi wrócą po wielu latach na Dworzec Świebodzki we Wrocławiu
Dzięki dofinansowaniu z programu Kolej Plus na wrocławski dworzec Świebodzki po ponad 30 latach wrócą pasażerskie połączenia kolejowe. Dziś podczas konferencji prasowej w obecności Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego, Andrzeja Bittela – Sekretarza Stanu, pełnomocnika rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu oraz przedstawicieli samorządu Wrocławia i Środy Śląskiej zainaugurowano realizację dolnośląskich projektów dofinansowanych w ramach Programu Kolej Plus.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Polska firma produkująca gry komputerowe nowym najemcą Quattro Business Park w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma produkująca gry komputerowe nowym najemcą Quattro Business Park w Krakowie
Wydawca gier na konsole i komputery, polska firma One More Level S.A., otworzy swoją siedzibę w Quattro Business Park. Spółka wybrała przestrzeń na najwyższym piętrze budynku D, do której wprowadzi się latem tego roku.
Zabytkowy neon już na nowym Olsztynie Głównym. Budowa dworca dobiega końca [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy neon już na nowym Olsztynie Głównym. Budowa dworca dobiega końca [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Szybsza i wygodniejsza podróż między Szczecinem a Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
Szybsza i wygodniejsza podróż między Szczecinem a Poznaniem
Od 15 grudnia najszybsze pociągi między Szczecinem a Poznaniem pojadą poniżej 2 godzin. Lepszy komfort podróży zapewniają nowe perony na 30 stacjach i przystankach. To efekty kończącej się modernizacji linii kolejowej między stolicami Pomorza Zachodniego i Wielkopolski. Inwestycja za ponad 4 mld zł jest współfinansowana z unijnego programu „Łącząc Europę” (CEF).
Centrum JP IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum JP II
Kraków, Podgórze
Pierwsze Mieszkanie – kolejne dane potwierdzają sukces programuartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze Mieszkanie – kolejne dane potwierdzają sukces programu
Bezpieczny kredyt 2 proc., podobnie jak oszczędnościowe Konto Mieszkaniowe, cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem – ponad 29 tys. osób złożyło wnioski o udzielenie kredytu, podpisano już 2 021 umów na łączną kwotę prawie 730 mln zł. Założono też 1011 Kont Mieszkaniowych.
Trwa budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce – zamku w Stobnicy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce – zamku w Stobnicy [FILMY]
W Wielkopolsce, w miejscowości Stobnica (gmina Oborniki), dobiega końca budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce w ostatnich latach – imitacji średniowiecznego zamku, który od 2015 roku powstaje na sztucznie usypanej wyspie na stawach. W pierwszej połowie 2022 roku znaczną część obiektu pokryto elewacją w kolorze piaskowym, co jeszcze bardziej upodobniło go do średniowiecznych warowni.
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstoku
Masterpress, wiodący europejski dostawca drukowanych opakowań ozdobnych, zdecydował się na znaczące zwiększenie swoich mocy produkcyjnych i strategiczną ekspansję na nowe rynki europejskie. Inwestycja ta jest motywowana nastawieniem firmy w rozwój i zaangażowaniem w obsługę obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wysokiej jakości, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie druku i opakowań.
460-500 mld zł do 2050 roku – tyle wyniesie koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
460-500 mld zł do 2050 roku – tyle wyniesie koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce
Polska będzie musiała dokonać transformacji ciepłownictwa, żeby osiągnąć neutralność klimatyczną – wskazywali uczestnicy panelu dyskusyjnego pt. „Jak zmienić ciepłownictwo?”, który odbył się podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Biorący udział w debacie Marcin Laskowski, wiceprezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej, podkreślił, że całkowity koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce wyniesie 460-500 mld zł do 2050 roku.
W Szczecinie rusza budowa wielkiej fabryki elementów turbin wiatrowych [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie rusza budowa wielkiej fabryki elementów turbin wiatrowych [WIZUALIZACJE]
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w Polsce. Tym razem inwestuje firma z Hiszpanii. W Szczecinie rusza budowa rusza budowa nowego zakładu produkcyjnego dla morskiej energetyki wiatrowej. Powstaną setki nowych miejsc pracy w bardzo przyszłościowej branży, jaką jest offshore. W styczniu 2024 r. Windar Polska spółka z o.o. (spółka zależna Windar Renovables) podpisała z Zarządem Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA umowę na dzierżawę terenów portowych, na których powstanie zakład. Umowa jest podpisana na 30 lat.
Polska otrzyma setki milionów euro na inwestycje kolejowe artykuł
Pokaż artykuł
Polska otrzyma setki milionów euro na inwestycje kolejowe
Polska otrzymała 4,4 mld zł dofinansowania z unijnego instrumentu "Łącząc Europę" (Connecting Europe Facility – CEF) na realizację projektów transportowych. 21 czerwca 2023 r. odbyło się posiedzenie Komitetu Koordynacyjnego CEF, który zatwierdził wyniki konkursu.
W Łodzi trwa budowa nowego, podziemnego przystanku kolejowego Polesie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi trwa budowa nowego, podziemnego przystanku kolejowego Polesie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przystanek Łódź Polesie to jeden z trzech przystanków, które zapewnią dogodną komunikację w tunelu nowobudowanej podziemnej linii kolejowej z Łodzi Fabrycznej do stacji Żabieniec i Kaliska. Rozpoczęły się prace na najniższym poziomie Polesia. Kontynuowane są roboty na przystankach Śródmieście i Koziny.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA