REKLAMA
Znaleziono 9677 wyników
 Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Kraków] Konflikt z samochodami na trasie tramwaju do Górki Narodowejartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Konflikt z samochodami na trasie tramwaju do Górki Narodowej
Trasa nowej linii tramwajowej będzie mieć około pięciu kilometrów. Inżynierowie z Politechniki Krak...
Wrocław: Stay Inn Apartments – CTE zamieni szkieletora na Szczepinie w biznesowy aparthotel [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Stay Inn Apartments – CTE zamieni szkieletora na Szczepinie w biznesowy aparthotel [WIZUALIZACJE]
Przy zbiegu ulic Sikorskiego i Rybackiej, w pobliżu Odry, już w 2015 roku miał funkcjonować hotel si...
[Polska] Rynek magazynowy idzie na rekord [INFOGRAFIKA]artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek magazynowy idzie na rekord [INFOGRAFIKA]
Aż 1 312 000 mkw. magazynów wynajęły firmy w okresie od początku stycznia do końca czerwca...
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Panattoni z zielonym kredytem na inwestycję BTS w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni z zielonym kredytem na inwestycję BTS w Bydgoszczy
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, uzyskał pionierski zielony kredyt od Berlin Hyp AG o wartości 74,34 mln euro. Środki finansowe przeznaczone są na realizację centrum logistycznego w Bydgoszczy dla wiodącej firmy e-commerce.
Nowe miejsca pracy. Fabryka Valmet Automotive w Żarach gotowa artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy. Fabryka Valmet Automotive w Żarach gotowa
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, zakończyło budowę i przekazało nowoczesny obiekt produkcyjno-logistyczny firmie Valmet Automotive – wiodącemu dostawcy systemów dachowych i kinematycznych dla branży motoryzacyjnej. Inwestycja zrealizowana w formule BTS (build-to-suit) to rozbudowa działającej fabryki w Żarach i odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na komponenty poprawiające wydajność aerodynamiczną samochodów.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini artykuł
Pokaż artykuł
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini
W sumie siedem ofert wpłynęło na prace projektowe dla ok. 3-kilometrowego odcinka torów Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Zmiany w projekcie mają nie tylko zminimalizować wpływ na przystanek na Retkini, ale także umożliwić mieszkańcom korzystanie z tej ważnej stacji nawet podczas budowy linii kolejowej.
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkiniartykuł
Pokaż artykuł
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkini
Centralny Port Komunikacyjny ogłosił przetarg na prace projektowe dla zmienionego układu torowego Kolei Dużych Prędkości. Chodzi o 3-kilometrowy odcinek w rejonie łódzkiej Retkini. Spółka ma już wypracowaną wspólnie z PKP PLK koncepcję zmian. Uproszczą one m.in. układ torowy i zminimalizują wpływ na przystanek na Retkini, z którego mieszkańcy będą mogli korzystać podczas budowy linii kolejowej. Termin składania ofert upływa 9 czerwca.
W województwie opolskim powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W województwie opolskim powstanie nowy, duży park handlowy
W województwie opolskim planowana jest budowa nowego, dużego parku handlowego. Swoją inwestycję w tej części Polski planuje jeden z największych inwestorów działających na rynku nowych powierzchni handlowych, firma Trei Real Estate Poland.
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?
Na koniec II kwartału 2024 roku całkowite istniejące zasoby nowoczesnej powierzchni biurowej na ośmiu głównych rynkach regionalnych (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin) wyniosły 6 mln 731 tys. mkw. Niezmiennie największymi rynkami biurowymi w Polsce (po Warszawie) pozostawały Kraków (1 mln 821 tys. mkw.), Wrocław (1 mln 378 tys. mkw.) oraz Trójmiasto (1 mln 053 tys. mkw.) – wynika z danych opublikowanych przez Polską Izbę Nieruchomości Komercyjnych (PINK).
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Rynek biurowy – czy Wola przyciągnie inwestorów?artykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy – czy Wola przyciągnie inwestorów?
Zawirowania gospodarcze rozpoczęte kryzysem w 2008 roku oraz wynikające z nich problemy deweloperów...
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolisartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolis
Zabytkowe przestrzenie dawnego Monopolu Wódczanego zamienią się w Monopolis – unikatowy projekt, któ...
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, wybuduje pod Lublinem fabrykę opraw oświetleniowychartykuł
Pokaż artykuł
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, wybuduje pod Lublinem fabrykę opraw oświetleniowych
W Świdniku pod Lublinem powstaje najnowsza, a zarazem pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej fabryka Grupy TRILUX, globalnego eksperta oświetleniowego specjalizującego się w ekologicznych i zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach B2B. Zakład o powierzchni 23 000 mkw., spełniający kryteria certyfikacji BREEAM, zbuduje firma Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie. W nowej fabryce zatrudnienie znajdzie 250 osób, ale co ważniejsze, docelowo będzie ona kluczowym hubem dla Grupy TRILUX w tej części Europy. To duża szansa dla polskiej gospodarki, a przede wszystkim dla regionu lubelskiego, który stara się przyciągać właśnie takich globalnych inwestorów.
REKLAMA