REKLAMA
Znaleziono 414 wyników
[Wrocław] Nowy wrocławski terminal jest już prawie gotowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy wrocławski terminal jest już prawie gotowy
Trzy procent - tyle pozostało do zrobienia w nowym porcie lotniczym. Na niecałe 200 dni przed rozpoc...
[Lublin] Rozbudowa Portu Lotniczego Lublinartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Rozbudowa Portu Lotniczego Lublin
Port Lotniczy Lublin rozbuduje terminal pasażerski. Projekt zakłada przebudowę istniejącego i budowę...
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Budimex wkracza w kolejną fazę budowy Terminala T3 Baltic Hub w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Budimex wkracza w kolejną fazę budowy Terminala T3 Baltic Hub w Gdańsku
Nowy terminal kontenerowy T3 Baltic Hub w Gdańsku, budowany przez konsorcjum Budimex i Deme Dredging, osiągnął 60% zaawansowania prac. 5 czerwca uroczyście dokonano wmurowania kamienia węgielnego na terenie inwestycji, gdzie powstanie trzecie nabrzeże głębokowodne. To kluczowy etap budowy zwiększający możliwości przeładunkowe Baltic Hub o 1,5 mln TEU (jednostka miary odpowiadająca wymiarom kontenera używanego w transporcie) do łącznie 4,5 mln TEU rocznie. Planowane zakończenie prac nad T3 to 2025 rok.
Na terenie Terminalu T5 Baltic Hub powstanie baza dla morskiej farmy wiatrowejartykuł
Pokaż artykuł
Na terenie Terminalu T5 Baltic Hub powstanie baza dla morskiej farmy wiatrowej
PGE Polska Grupa Energetyczna oraz duńska firma Ørsted wydzierżawią przyszły terminal T5 na terenie gdańskiego portu. T5 będzie bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. Terminal, który powstanie poprzez zalądowienie akwenu o powierzchni ponad 21 hektarów, ma być gotowy do użytku w 2026 r.
[Wrocław] Nowoczesny terminal lotniczy we Wrocławiu jest praktycznie gotowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowoczesny terminal lotniczy we Wrocławiu jest praktycznie gotowy
Budowa nowego terminalu na wrocławskich Strachowicach jest na ostatniej prostej. Trwają ostatnie pra...
Warszawa kupuje kolejne 12 autobusów elektrycznychartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa kupuje kolejne 12 autobusów elektrycznych
Flota autobusów elektrycznych w stolicy powiększy się o przegubowce, które obsłużą linie w centralnych rejonach miasta. Zarząd Transportu Miejskiego właśnie ogłosił przetarg na zakup 12 autobusów o napędzie elektrycznym.
firma
Pokaż firmę
Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o.
[śląskie] Jest zwycięzca plebiscytu na Superbudowę województwa śląskiego!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Jest zwycięzca plebiscytu na Superbudowę województwa śląskiego!
15 lipca zakończyło się głosowanie internautów na Superbudowę województwa śląskiego. Największą iloś...
W Zabrzu powstanie Śląskie Centrum Onkologii i Hematologii Dziecięcej artykuł
Pokaż artykuł
W Zabrzu powstanie Śląskie Centrum Onkologii i Hematologii Dziecięcej
W Zabrzu powstanie Śląskie Centrum Onkologii i Hematologii Dziecięcej. 6 czerwca 2024 r. spółka Warbud S.A. podpisała umowę na wykonawstwo budynku Śląskiego Centrum Onkologii i Hematologii Dziecięcej wraz z łącznikiem. Kontrakt będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj w konsorcjum z firmą Meritum GB.
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowieartykuł
Pokaż artykuł
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowie
Spółka Intermodal Wagon Service (IWS), która zajmuje się przeładunkami w nowym terminalu kontenerowym w Myszkowie w województwie śląskim planuje na jego terenie budowę magazynów wysokiego składowania. Dzięki inwestycjom jakie chce zrealizować IWS, terminal ma się przekształcić się w centrum logistyczne świadczące kompleksowe usługi dla klientów branży TSL.
JAS-FBG S.A. otworzył pod Lublinem nowy terminal do operacji cross-dockowychartykuł
Pokaż artykuł
JAS-FBG S.A. otworzył pod Lublinem nowy terminal do operacji cross-dockowych
Nowy terminal zlokalizowany jest w Trojaczkowicach koło Lublina – w bezpośrednim sąsiedztwie drogi ekspresowej S19. Obiekt o powierzchni około 2,5 tys. mkw. umożliwi sprawny przeładunek towarów bez ich składowania w magazynie.
REKLAMA