REKLAMA
Znaleziono 1696 wyników
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za nami
Polska na długo pozostanie liderem rynku nieruchomości komercyjnych w regionie Europy Centralnej, a...
Wysokie nasycenie powierzchniami komercyjnymi we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Wysokie nasycenie powierzchniami komercyjnymi we Wrocławiu
Nasycenie powierzchniami komercyjnymi w stolicy Dolnego Śląska jest stosunkowo wysokie w porównaniu do innych dużych rynków w Polsce. Powierzchnia biurowa w stosunku do liczby mieszkańców jest trzecia w kraju, wynosząc średnio 2,14 mkw. na mieszkańca. W budowie znajduje się około 400 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej (licząc z aglomeracją wrocławską).
Który teren jest najlepszy pod inwestycje? Rozpoczęła się X edycja konkursu "Grunt na medal"artykuł
Pokaż artykuł
Który teren jest najlepszy pod inwestycje? Rozpoczęła się X edycja konkursu "Grunt na medal"
Celem ogólnopolskiego konkursu "Grunt na medal" jest wyróżnienie najlepszych terenów inwestycyjnych w poszczególnych województwach. Jego organizatorem jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH), działająca w tym zakresie we współpracy z Marszałkami Województw oraz Regionalnymi Centrami Obsługi Inwestora.
Duży, europejski inwestor chce kupić centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Duży, europejski inwestor chce kupić centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu
Największe centrum handlowe w stolicy Dolnego Śląska i jeden z największych tego typu obiektów w Polsce, po raz kolejny może zmienić właściciela. NEPI Rockcastle prowadzi negocjacje w sprawie nabycia wrocławskiego centrum handlowego Magnolia Park od Union Investment Real Estate. Potencjalne nabycie jest uzależnione od zawarcia formalnych umów przez strony transakcji, co ma nastąpić w najbliższych tygodniach.
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
[Wrocław] Opera Wrocławska nie będzie rozbudowana, bo inwestycja jest za drogaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Opera Wrocławska nie będzie rozbudowana, bo inwestycja jest za droga
Jeszcze na początku ubiegłego tygodnia wydawało się, że wybór firmy w przetargu na rozbudowę Opery W...
[Wrocław] Wrocławscy architekci z Grupy Archicom wybudują dla Netii nowy budynek biurowy we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławscy architekci z Grupy Archicom wybudują dla Netii nowy budynek biurowy we Wrocławiu
28.02.2013, Wrocław. Netia S.A. podpisała umowę z wrocławską Grupą Archicom. Archicom zrealizuje dla...
Polacy wcale nie surowo o stanie surowym mieszkań. Preferują jednak odbiory w formule "pod klucz"artykuł
Pokaż artykuł
Polacy wcale nie surowo o stanie surowym mieszkań. Preferują jednak odbiory w formule "pod klucz"
Wydawać by się mogło, że towarzyszące nam coraz większe tempo życia sprawi, że podczas odbioru nowego mieszkania oczekiwać będziemy gotowej do życia przestrzeni. Raport przygotowany na zlecenie Echo Investment "Nie ma jak w domu, czyli jak mieszkają Polacy" częściowo przeczy tej tezie. Okazało się bowiem, że 24% uczestników badania chce wziąć na siebie wysiłek wykończenia mieszkania i zgadza się na lokal w stanie surowym. Generalnie jednak Polacy wolą odbierać wykończone lokale. Formułę "pod klucz" wskazało 39% badanych.
Niemiecka sieć sklepów TEDi dołączy do grona najemców retail parku Nowe Bielawy w Toruniuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów TEDi dołączy do grona najemców retail parku Nowe Bielawy w Toruniu
Chociaż rozbudowa Nowych Bielaw jeszcze trwa, to komercjalizacja nowo powstającego retail parku właśnie dobiegła końca. Jego ofertę wypełnią trzy sklepy wielkopowierzchniowe, w tym sklep popularnej niemieckiej marki segmentu EDLP (everyday-low-prices).
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!artykuł
Pokaż artykuł
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!
Doroczne największe badanie rynku outletowego prowadzone przez międzynarodowy instytut Ecostra wskazało Designer Outlet Warszawa jako trzecie najlepiej performujące centrum outletowe w Europie. To wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wnikliwej ankiety przeprowadzanej wśród przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 różnych obiektach outletowych.
firma
Pokaż firmę
PW EKO-INFO-SYSTEM
Bydgoszcz, Tucholska 13/49
[Katowice] Europejski Kongres Gospodarczy 2013 - główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzysząceartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Europejski Kongres Gospodarczy 2013 - główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące
Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu n...
[Wrocław] Narodowe Forum Muzyki ma sponsora. Budowa coraz bliżej finału [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Narodowe Forum Muzyki ma sponsora. Budowa coraz bliżej finału [FILM]
Wiosną przyszłego roku ma się zakończyć budowa Narodowego Forum Muzyki na placu Wolności. Pierwszy k...
[Wrocław] Archicom ma udogodnienie dla zapracowanych rodziców. Przedszkole nowym najemcą West House 1 Aartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Archicom ma udogodnienie dla zapracowanych rodziców. Przedszkole nowym najemcą West House 1 A
Już we wrześniu w kompleksie biurowym West Forum zacznie działać Przedszkole Niepubliczne "Kolorowe...
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
[Katowice] Centra z głową – podsumowanie drugiego dnia Property Forum 2013artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Centra z głową – podsumowanie drugiego dnia Property Forum 2013
Polski rynek centrów handlowych w wielu lokalizacjach jest już przesycony, jednak cały czas jest wie...
B Urban. Inwestuj w nieruchomości we Wrocławiu i zarabiaj [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
B Urban. Inwestuj w nieruchomości we Wrocławiu i zarabiaj [FILM]
Powstający w samym sercu nowej, biznesowej dzielnicy Wrocławia budynek B Urban to doskonała propozyc...
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsce
Retail parki dają inwestorom zarobić. Liczne obiekty handlowe typu convenience oddawane są w coraz mniejszych miejscowościach na terenie całej Polski. Tylko w trzecim kwartale br. w Polsce oddanych zostało prawie 120 tys. mkw. powierzchni handlowych, w tym kilka retail parków.
REKLAMA