REKLAMA
Znaleziono 6956 wyników
Innowacyjne i tanie – warszawskie TBS-yartykuł
Pokaż artykuł
Innowacyjne i tanie – warszawskie TBS-y
Energooszczędny, zbudowany szybko i za mniej niż 29 mln zł – blok przy ul. Derkaczy w Warszawie ma już lokatorów. Trwa budowa kolejnego budynku.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Panattoni ruszyło z budową parku przemysłowego o powierzchni ponad 84 000 mkw. na zachodzie Łodzi artykuł
Pokaż artykuł
Panattoni ruszyło z budową parku przemysłowego o powierzchni ponad 84 000 mkw. na zachodzie Łodzi
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, rozbudowuje swoje portfolio w granicach Łodzi. Deweloper ruszył z budową pierwszej hali w ramach Panattoni Park Łódź West II, która zajmie 70 630 mkw. Blisko połowę powierzchni obejmie Rohlig SUUS Logistics.
Co przyciąga kapitał do sektora magazynowego w Polsce? [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Co przyciąga kapitał do sektora magazynowego w Polsce? [RAPORT]
Pierwsze półrocze 2025 potwierdza rosnącą atrakcyjność Polski w oczach inwestorów oraz najemców. Warszawa wraz z okolicznymi miejscowościami przekroczyła poziom 7 mln m kw. istniejącej powierzchni, umacniając swoją pozycję jako istotny hub logistyczny w regionie Europy Środkowej – tak wynika z raportu firmy Savills. Na koniec czerwca 2025 zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce wyniosły ponad 36 mln metrów kwadratowych.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Tunel zamiast szlabanów w warszawskim Rembertowieartykuł
Pokaż artykuł
Tunel zamiast szlabanów w warszawskim Rembertowie
W Rembertowie powstanie kolejny bezkolizyjny przejazd przez linię kolejową nr 2. Będzie nim tunel w ul. Marsa, który połączy Nowy i Stary Rembertów. Rusza wyczekiwana przez mieszkańców Rembertowa inwestycja – pod linią kolejową nr 2, w ciągu ul. Marsa i al. Generała Chruściela „Montera” powstanie 140-metrowy nowoczesny tunel drogowy. Dzięki jego budowie zniknie uciążliwy przejazd przez linię Warszawa Zachodnia-Terespol, który powodował korki i utrudniał komunikację w tym rejonie miasta. Poprawi się również bezpieczeństwo w ruchu kolejowym.
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”artykuł
Pokaż artykuł
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”
Dwa w Sulejówku, dwa w Rembertowie i jeden w Wesołej – tyle nowych bezkolizyjnych skrzyżowań zyskała linia kolejowa nr 2 między Warszawą a Siedlcami. Tunele w Sulejówku są już gotowe, te na terenie Warszawy w trakcie budowy. Wszystkie obiekty poprawią bezpieczeństwo i wygodę – zarówno dla kierowców, pieszych, rowerzystów, jak i pasażerów pociągów. Koniec z długim czekaniem przed zamkniętymi rogatkami!
[Warszawa] Hotel "Salwator"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Hotel "Salwator"
Warszawa, Wesoła
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Szczupacza"
Warszawa, Białołęka
[Warszawa] Dom Sąsiedzkainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Dom Sąsiedzka
Warszawa, Białołęka
[Warszawa] Osiedle Frontowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle Frontowa
Warszawa, Rembertów, Frontowa 8
[Warszawa] Kaleńska 5inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Kaleńska 5
Warszawa, Praga-Południe, Kaleńska 5
[Warszawa] Tarnowiecka 54inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Tarnowiecka 54
Warszawa, Praga-Południe, Tarnowiecka 54
Może ruszać budowa ostatniego odcinka autostrady A2 między Mińskiem Mazowieckim i Siedlcamiartykuł
Pokaż artykuł
Może ruszać budowa ostatniego odcinka autostrady A2 między Mińskiem Mazowieckim i Siedlcami
Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na ok. 13-kilometrowy odcinek autostrady A2 pomiędzy węzłami Groszki i Gręzów. Decyzja umożliwia uruchomienie procedur odszkodowawczych za przejęte nieruchomości pod budowę drogi, a także rozpoczęcie robót w terenie. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) niezwłocznie przekaże wykonawcy plac budowy. Przypomnijmy, że na dwóch sąsiednich odcinkach prace są już realizowane.
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Amerykański gigant technologiczny Dell stawia na Polskę! Otworzy centrum badań i rozwoju oprogramowania artykuł
Pokaż artykuł
Amerykański gigant technologiczny Dell stawia na Polskę! Otworzy centrum badań i rozwoju oprogramowania
Bardzo dobra informacja. Kolejny światowy gigant technologiczny stawia na Polskę. Amerykańska firma Dell Technologies, zdecydowała się na otwarcie w naszym kraju centrum badań i rozwoju oprogramowania.
Rohlig SUUS Logistics stawia na Gliwice. Otworzył nowoczesny magazyn typu multicustomerartykuł
Pokaż artykuł
Rohlig SUUS Logistics stawia na Gliwice. Otworzył nowoczesny magazyn typu multicustomer
Największy polski operator logistyczny, firma Rohlig SUUS Logistics po raz kolejny zainwestowała w województwie śląskim. Otworzyła w Gliwicach nowoczesny magazyn typu multicustomer o powierzchni 20 tys. mkw. W regionie śląskim SUUS stawia na kompleksowe wsparcie klientów, m.in. w zakresie logistyki kontraktowej, dystrybucji do krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz usług celnych.
GDDKiA przygotowuje się do rozbudowy kolejnego odcinka autostrady A4 z Krakowa do Tarnowaartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA przygotowuje się do rozbudowy kolejnego odcinka autostrady A4 z Krakowa do Tarnowa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) przygotowuje się do rozbudowy kolejnego odcinka autostrady A4. Minister Infrastruktury Andrzej Adamczyk podpisał Program Inwestycji na opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla trasy z Krakowa do Tarnowa.
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?artykuł
Pokaż artykuł
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?
Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie jest w trakcie realizacji umowy na uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla pierwszego etapu premetra. Jest to kolejny etap procesu inwestycyjnego, który został zapoczątkowany w czerwcu 2021 r., kiedy to zostało opracowane „Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”. Jego koszt został dofinansowany w wysokości 50 proc. kosztów kwalifikowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu „Łącząc Europę”.
REKLAMA