REKLAMA
Znaleziono 164 wyników
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonie
Carrefour Polska oddaje do użytku klientów Centrum Handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej hipermarke...
[Warszawa] Pierwszy salon polskiej marki bieliźnianej w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwszy salon polskiej marki bieliźnianej w Galerii Północnej
Efektowna, komfortowa bielizna dzienna i nocna w szerokiej gamie rozmiarów oraz modne dodatki i akce...
[Warszawa] Włoska marka modowa debiutuje w Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Włoska marka modowa debiutuje w Galerii Północnej w Warszawie
Po rodzimych Włoszech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Katarze przyszedł czas na Polskę. Kocca k...
[Lublin] Galeria Lublin Plaza przeszła modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Lublin Plaza przeszła modernizację
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze. Wnętrze centrum zostało odświeżone, w ciągu ostatnich mie...
[Warszawa] Elektroniczny gigant otwiera sklep w Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Elektroniczny gigant otwiera sklep w Galerii Północnej w Warszawie
Na kilkanaście dni przed swoimi pierwszymi urodzinami Galeria Północna świętuje kolejny biznesowy su...
[dolnośląskie] Cushman & Wakefield zarządcą galerii handlowej Nowy Rynek w Jeleniej Górzeartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Cushman & Wakefield zarządcą galerii handlowej Nowy Rynek w Jeleniej Górze
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield będzie zarządzać realizowaną w sercu Jeleniej Góry...
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
W Blue City w Warszawie przybywa klientów i najemców biurartykuł
Pokaż artykuł
W Blue City w Warszawie przybywa klientów i najemców biur
W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.
[Gdańsk] Centrum Stocznia (94m, 94m, 100m)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Centrum Stocznia (94m, 94m, 100m)
Gdańsk
[Warszawa] Kompleks handlowo-usługowy "Tivoli Commercial"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Kompleks handlowo-usługowy "Tivoli Commercial"
Warszawa, Targówek
Niemiecka firma thyssenkrupp Automation Engineering otwiera produkcję w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma thyssenkrupp Automation Engineering otwiera produkcję w Gdańsku
Działająca na arenie międzynarodowej firma thyssenkrupp Automation Engineering chce od początku 2023 roku budować w Polsce maszyny i systemy transportowe dla przemysłu motoryzacyjnego. W centrum uwagi znajdzie się elektromobilność. Firma prowadzi obecnie rekrutację wykwalifikowanych pracowników do nowego zakładu produkcyjnego.
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie
Właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior i zarządca Pasażu Wiecha w Warszawie, firma Atrium European Real Estate, podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną pracownią architektoniczną Foster + Partners, doświadczoną w wielkomiejskich projektach rewitalizacyjnych. Jej specjaliści przeanalizują możliwości poprawy tego fragmentu miasta – od roku 2030 w dalszą przyszłość. Cel to przygotowanie na wyzwania przyszłości, tak aby budynki i ich otoczenie stały się atrakcyjną częścią wielofunkcyjnego śródmieścia Warszawy.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Galeria Katowicka przechodzi metamorfozy: nowi najemcy, relokacje i powiększanie salonówartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Katowicka przechodzi metamorfozy: nowi najemcy, relokacje i powiększanie salonów
Dzięki wyjątkowym przeżyciom, jakie towarzyszą zakupom w sklepach stacjonarnych, te wciąż, mimo rozwoju sprzedaży online, mają się dobrze. W zorientowanie na dostarczanie wrażeń doskonale wpisują się metamorfozy, relokacje i powiększanie salonów – w Galerii Katowickiej tylko w tym roku w nowej odsłonie otwarte zostały już m.in.: Yes, Puma, Cropp, House i Mohito.
[Jastrzębie-Zdrój] Centrum Handlowe "City Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jastrzębie-Zdrój] Centrum Handlowe "City Park"
Jastrzębie-Zdrój
[Warszawa] Galeria Północna będzie otwarta w niedziele wolne od handluartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna będzie otwarta w niedziele wolne od handlu
W niedziele wolne od handlu mieszkańcy północno-wschodnich rejonów Warszawy nie muszą się martwić o...
firma
Pokaż firmę
TK Polska Operations
[Wrocław] Budynek batalionu zabezpieczenia - przebudowa budynku nr 6inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Budynek batalionu zabezpieczenia - przebudowa budynku nr 6
Wrocław, Krzyki
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
REKLAMA