REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kids Helper - Twoje dziecko w kuchnifirma
Pokaż firmę
Kids Helper - Twoje dziecko w kuchni
Białystok, Krańcowa 16B/11
firma
Pokaż firmę
Telewizja Polska S.A. Oddział w Krakowie
firma
Pokaż firmę
Tensator Limited Group oddział w Polsce
Wrocław, północna 15-19
firma
Pokaż firmę
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku - GBSBank
Barlinek, Strzelecka 2
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
firma
Pokaż firmę
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
firma
Pokaż firmę
Fotowoltaika w Mszanie Dolnej | GreenTech Sp.z.o.o.
Niedźwiedź, 368 Podobin
firma
Pokaż firmę
Bieszczadzkie Pogotowie Ratunkowe SPZOZ w Sanoku
firma
Pokaż firmę
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
firma
Pokaż firmę
K&W DEVELOPER Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
ESPERAL CENTRUM: wszywki alkoholowe w Warszawie
Warszawa, Wilcza 34
Family Squareinwestycja
Pokaż inwestycję
Family Square
Wrocław, Krzyki, Skarbowców
[Polska] Młodzi bez zdolności kredytowejartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Młodzi bez zdolności kredytowej
Program „Rodzina na swoim” dedykowany jest młodym osobom. Ci z kolei bardzo często mają problem z uz...
Rosnący popyt na rynku biurowym w największych polskich miastach w II kwartale 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rosnący popyt na rynku biurowym w największych polskich miastach w II kwartale 2022 r. [RAPORT]
W II kwartale 2022 r. najemcy biurowi na ośmiu głównych rynkach regionalnych w Polsce nie zwalniali tempa – w tym okresie wynajętych zostało aż 190 000 mkw., czyli o 24% więcej, niż w I kwartale br. Łączny popyt w I połowie roku wyniósł 343 000 mkw., co stanowi wzrost o 28% w stosunku to analogicznego okresu w 2021 r. Ożywienie po stronie najemców przełożyło się na wzrost czynszów, średnio o 0,25-0,50 euro za mkw. miesięcznie. Najdrożej jest w Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście.
Wałcz ominiemy również obwodnicą w ciągu DK22artykuł
Pokaż artykuł
Wałcz ominiemy również obwodnicą w ciągu DK22
GDDKiA ogłosiła przetarg na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Wałcza w ciągu DK22. Termin składania ofert przez wykonawców, którzy będą zainteresowani realizacją trasy o długości 12,7 km, został wyznaczony na 22 stycznia przyszłego roku. Inwestycja powstanie w ramach Programu budowy 100 obwodnic, a jej realizacja została zaplanowana w latach 2024-2028.
E.ON inwestuje w Polsce w zieloną energięartykuł
Pokaż artykuł
E.ON inwestuje w Polsce w zieloną energię
Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych filarów strategii Grupy E.ON, w tym także E.ON Polska. Firma definiuje go jako coraz szersze wykorzystanie nowoczesnych technologii przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Ta idea ma pomóc firmie osiągnąć pełną neutralność klimatyczną do 2050 roku.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepów
Wywodząca się z Danii Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących i nowych rynkach. Inwestycje mają sięgnąć 7,5 mld zł.
REKLAMA