REKLAMA
Znaleziono 85 wyników
Międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology otworzy biuro w kompleksie Nowy Rynek w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology otworzy biuro w kompleksie Nowy Rynek w Poznaniu
Budynek E należący do kompleksu Nowy Rynek realizowanego przez Skanska, choć nadal w budowie, już teraz pozyskuje swoich przyszłych lokatorów. Na ok. 2 000 mkw. swoje biuro otworzy tu międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology. Do dyspozycji pracowników będą nie tylko wygodne i nowoczesne przestrzenie biurowe, ale również taras na trzecim piętrze budynku. Z nową siedzibą wiążą się też plany rozwojowe WTT – spółka chce powiększyć zespół specjalistów Sitecore oraz rozwijać projekty, między innymi dla nowego klienta Greene King. Otwarcie biura zaplanowane jest na lipiec 2023 roku.
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.
Nowe marki, wyjątkowe koncepty, angażujące wydarzenia oraz niezapomniane doświadczenia – tak wyglądała pierwsza połowa roku w Centrum Handlowym Wroclavia. Laureat nagrody „Obiekt Handlowy Roku 2023 – Best Performance” w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards niezmiennie utrzymuje wysoki poziom usług, czym przyciąga zarówno klientów, jak i najemców.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
Masz pewność, że Twoja nazwa firmy nie łamie prawa?artykuł
Pokaż artykuł
Masz pewność, że Twoja nazwa firmy nie łamie prawa?
W swojej pracy, jako rzecznik patentowy zauważyłem, że przedsiębiorcy dość swobodnie podchodzą do wyboru nazwy firmy. Jeżeli już poświęcają temu więcej czasu, to selekcji dokonują tylko pod kątem przydatności marketingowej. Jeżeli robią weryfikację od strony prawnej, to ogranicza się ona do szybkiego poszukiwania na identyczność. Ten aspekt prawny jest notorycznie zaniedbywany, co może w perspektywie czasu generować nawet spory sądowe.
REKLAMA