REKLAMA
Znaleziono 72 wyników
[Olsztyn] Marki premium w Galerii Warmińskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Marki premium w Galerii Warmińskiej
Są połączeniem elegancji, luksusu oraz ekstrawagancji. Brandy prosto z europejskiej stolicy mody dos...
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej
Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z dwo...
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemców
Modernizacja Bonarki zachęca do inwestowania nowych, atrakcyjnych najemców, a wielu obecnych widząc jej znaczny potencjał przekonuje się do powiększenia zajmowanej powierzchni. Po rocznej nieobecności do krakowskiego centrum powróciła marka Patrizia Pepe HUB.
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z unikalnymi strefami dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z unikalnymi strefami dla klientów
Pokój do wypoczynku w którym słychać śpiew ptaków i pomieszczenie umożliwiające pracę przedstawiciel...
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane marki
ECE Projektmanagement, deweloper i zarządzający centrum Zielone Arkady w Bydgoszczy podpisał kolejne...
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczegoartykuł
Pokaż artykuł
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczego
Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami.
[Warszawa] Zmiany na 10-lecie Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmiany na 10-lecie Arkadii
Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu, również wiele nowych ma...
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.
Zielone Arkady – imponujące centrum handlowe w Bydgoszczy ma już komplet najemców. Do ich grona dołą...
Międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology otworzy biuro w kompleksie Nowy Rynek w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology otworzy biuro w kompleksie Nowy Rynek w Poznaniu
Budynek E należący do kompleksu Nowy Rynek realizowanego przez Skanska, choć nadal w budowie, już teraz pozyskuje swoich przyszłych lokatorów. Na ok. 2 000 mkw. swoje biuro otworzy tu międzynarodowa firma Wunderman Thompson Technology. Do dyspozycji pracowników będą nie tylko wygodne i nowoczesne przestrzenie biurowe, ale również taras na trzecim piętrze budynku. Z nową siedzibą wiążą się też plany rozwojowe WTT – spółka chce powiększyć zespół specjalistów Sitecore oraz rozwijać projekty, między innymi dla nowego klienta Greene King. Otwarcie biura zaplanowane jest na lipiec 2023 roku.
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
Masz pewność, że Twoja nazwa firmy nie łamie prawa?artykuł
Pokaż artykuł
Masz pewność, że Twoja nazwa firmy nie łamie prawa?
W swojej pracy, jako rzecznik patentowy zauważyłem, że przedsiębiorcy dość swobodnie podchodzą do wyboru nazwy firmy. Jeżeli już poświęcają temu więcej czasu, to selekcji dokonują tylko pod kątem przydatności marketingowej. Jeżeli robią weryfikację od strony prawnej, to ogranicza się ona do szybkiego poszukiwania na identyczność. Ten aspekt prawny jest notorycznie zaniedbywany, co może w perspektywie czasu generować nawet spory sądowe.
REKLAMA