Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczegofot. Jakub Zazula

Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczego

REKLAMA

Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami.

Do grona najemców bielańskiego centrum dołączyła właśnie Bacówka Towary Tradycyjne, a już wkrótce klienci będą mogli skorzystać z oferty sklepów Sports Direct, Sinsay oraz napić się wyśmienitej kawy w kawiarni Green Caffè Nero. Nowe sklepy i kawiarnia zajmą powierzchnię około 2700 mkw.

– Stale rozwijamy Galerię Młociny, aby zaskakiwać naszych klientów różnorodnością produktów i usług oraz opcji na spędzenie wolnego czasu. Jest to miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Na początku przyszłego roku w Galerii Młociny pojawi się Sinsay, pierwsza marka z oferty LPP w tym centrum. Nadchodzące miesiące przyniosą też kolejne zauważalne zmiany w ofercie i przestrzeni obiektu – podkreśla Michał Pękala, Asset Manager w EPP, który odpowiada za wynajem Galerii Młociny.

Bacówka Towary Tradycyjne to kolejny najemca, który poszerzył ofertę spożywczą Galerii Młociny. Sklep o powierzchni prawie 60 mkw. jest zlokalizowany na poziomie -1 w sąsiedztwie Biedronki. Bacówka działająca na rynku od ponad 20 lat tworzy swoje wyroby w oparciu o tradycyjne, sprawdzone receptury. Klienci znajdą w niej mięsa, wędliny, ręcznie wytwarzane produkty garmażeryjne, tradycyjny nabiał, mąki, makarony, a także sosy, przetwory, syropy, miody i słodkości. Marka może pochwalić się wieloma wyróżnieniami dla swoich produktów np. znak Jakość Tradycja oraz wpis na Listę Produktów Tradycyjnych.

Jeszcze w tym roku, wielbiciele aktywnego stylu życia będą mogli kupić prezenty na gwiazdkę i zimowe urlopy w Sports Direct. W dwupoziomowym sklepie o powierzchni blisko 1500 mkw. zarówno dorośli, młodzież jak i dzieci znajdą szeroki wybór ubrań, obuwia, sprzętu i akcesoriów sportowych najpopularniejszych marek między innymi adidas, Nike, Under Armour czy ASICS. Sklep znajdziemy na poziomach 0 i +1.

Ci, którzy lubią mieć wszystko w jednym miejscu, z pewnością docenią ofertę sklepu Sinsay, który przywita klientów Galerii Młociny w styczniu 2023 roku. Sklep o powierzchni około 930 mkw. będzie zlokalizowany na poziomie 0 w sąsiedztwie salonu Primark. W salonach Sinsay dostępne są ubrania, dodatki, a także elementy wyposażenia domu, czy akcesoria dla zwierzaków, które są mile widziane w Galerii Młociny. Mogą odwiedzać centrum handlowe ze swoimi właścicielami.

Green Caffè Nero to znana i chętnie odwiedzana kawiarnia. Marka oferuje nie tylko pyszną kawę z najlepszych ziaren, ale również szeroki wybór herbat, kanapek, ciast i przekąsek. Lokal będzie się znajdował na poziomie 0 Galerii Młociny i zajmie powierzchnię 180 mkw. Już wkrótce klienci będą mogli delektować się wspaniałą kawą od Green Caffè Nero w przerwie od zakupów.

– Bezustannie dbamy o to, żeby klienci Galerii Młociny mogli załatwić wszystkie bieżące potrzeby pod jednym dachem. Poszerzenie oferty o dwupoziomowy sklep Sports Direct, ulubioną sieć kawiarni warszawiaków – Green Caffè Nero, a także pierwszy w tym centrum handlowym sklep z rodziny LPP – Sinsay, jest kolejnym krokiem w realizacji tego planu. Jestem przekonany, że odwiedzający Galerię Młociny docenią nowo otwarte miejsca, gdzie bez problemu znajdą wyjątkową jakość w doskonałej cenie – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.

REKLAMA
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Galeria Młociny do ponad 80 tys. mkw i ponad 200 najemców

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz około 30 kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne.

Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnikstrefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court.

Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA