REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Kraków] Remont, Os. Centrum C9inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont, Os. Centrum C9
Kraków, Nowa Huta, Os. Centrum C9
[Piaseczno] Centrum Kultury w Piasecznieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Piaseczno] Centrum Kultury w Piasecznie
Piaseczno, Piłsudskiego 9
[Łódź] Centrum Neurologii K. Selmaj inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum Neurologii K. Selmaj
Łódź, Widzew, Tylna 12
Centrum logistyczne Amazoninwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum logistyczne Amazon
Łódź, Śródmieście
Centrum Kulturalno-Edukacyjne na Gocławiuinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Kulturalno-Edukacyjne na Gocławiu
Warszawa, Praga-Południe, Jeziorańskiego
Centrum Handlowe Manhattaninwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Handlowe Manhattan
Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 82
Centrum Handlowe Wzorcowniainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Handlowe Wzorcownia
Włocławek, Tadeusza Kościuszki 10
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Oława] Pasaż Ergo
Jelcz-Laskowice, Gaj Oławski
Manufaktura Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Manufaktura Marki
Marki, Wołomin, Fabryczna
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłośćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłość
Rok 2017 przyniósł wiele ciekawych wydarzeń na polskim rynku handlowym. Magdalena Sadal, dyrektor Dz...
firma
Pokaż firmę
INWESTYCJE MIX BIURA Sp z o.o. Spółka Komandytowa
Kraków, Wielicka 72
Narodowy Instytut Fryderyka Chopinafirma
Pokaż firmę
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Warszawa, Tamka 43
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w dalszym ciągu przyciąga inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w dalszym ciągu przyciąga inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniej
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w dalszym ciągu przyciąga inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniej. Według raportu JLL inwestorzy z regionu CEE są odpowiedzialni za blisko połowę obrotu na rynku nieruchomości komercyjnych w I połowie 2023 r.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Medyka] Centrum Logistyczne "Medyka PKP Cargo"
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmy
Rok 2019 był dla Ghelamco rekordowy pod wieloma względami. Firma ma w budowie m.in. 4 wysokościowce...
[Będzin]  Zamkowe Ogrodyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Będzin] Zamkowe Ogrody
Będzin, Góra Siewierska
Zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne Wałbrzych Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne Wałbrzych Centrum
Wałbrzych, Wysockiego
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]
Kolejna duża inwestycja handlowa w województwie podkarpackim. W blisko 35-tysięcznym Sanoku powstanie pierwszy i największy park handlowy Brama Bieszczad. Inwestorem jest firma Refield, która właśnie zaprezentowała swoją inwestycję w nowym, odświeżonym formacie. Początkowo planowany park handlowy miał być dużo mniejszy i zapewniać podstawową ofertę, ale dostępność terenu i duże zainteresowanie skłoniło inwestora do powiększenia projektu, a co za tym idzie zaplanowania kompletnego miksu najemców.
Kolejne znane, modowe marki otworzą swoje sklepy w gorzowskiej Silwanieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne znane, modowe marki otworzą swoje sklepy w gorzowskiej Silwanie
Kolejne znane, modowe marki dołączają do grona najemców powstającego w Gorzowie Wielkopolskim największego parku handlowego nie tylko w tym mieście, ale i w całym województwie lubuskim – Silwany.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA