REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Centrum Edukacji Artystycznej
firma
Pokaż firmę
Centrum Medyczne Klara
Częstochowa, Wały Generała Józefa Dwernickiego 43/45
Centrum Rozwoju Mindloopfirma
Pokaż firmę
Centrum Rozwoju Mindloop
Katowice, gen. Zygmunta Waltera Jankego 11
firma
Pokaż firmę
Centrum Rozwoju Mindloop
Katowice, ul. gen. Zygmunta Waltera Jankego 11
firma
Pokaż firmę
Centrum Dobrej Terapii
Kraków, Zygmunta Miłkowskiego 9/U3
firma
Pokaż firmę
Jagodowe Centrum Zdrowia
firma
Pokaż firmę
Centrum Medyczne Galmedic
Bielsko-Biała, Brodzińskiego 2
firma
Pokaż firmę
Dolnośląskie Centrum Onkologii
firma
Pokaż firmę
Wrocławskie Centrum Zdrowia
firma
Pokaż firmę
Centrum Zana S.A.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%artykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%
Marka odzieżowa Pepco i salon z odzieżą sportową 4F to kolejni i jednocześnie ostatni najemcy, którz...
Centrum Zielonej Energii Rybnikinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Zielonej Energii Rybnik
Rybnik, Sportowa 44
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachódartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachód
W dużych światowych metropoliach coraz wyraźniej zaznacza się tendencja do policentryzacji. Tworzą s...
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusie
Deweloper Victoria Dom rusza z pierwszym projektem na terenie warszawskiej gminy Ursus przy ulicy Tr...
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?artykuł
Pokaż artykuł
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
REKLAMA