Marka Haribo będąca światowym liderem żelek owocowych i wyrobów z lukrecji otworzyła swój drugi sklep w Polsce. Sklep zlokalizowany jest we Wrocławiu.
Kultowe owocowe misie trafiły do sprzedaży ponad 100 lat temu i do dziś cieszą się ogromną popularnością. Firma Haribo codziennie produkuje na świecie 160 milionów tych słynnych żelek. Teraz dostęp do ponad 100 rodzajów kultowych produktów Haribo mają również mieszkańcy Wrocławia. W Magnolia Park, największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku, otwarto drugi sklep tej marki w Polsce (pierwszy znajduje się w Warszawie). Nowy sklep Haribo ma powierzchnię 134 mkw. i znajduje się na parterze obok salonu Wojas.
– Haribo to synonim dziecięcej radości, za którą uwielbiają nas miłośnicy żelek w każdym wieku. Aby być jeszcze bliżej naszych konsumentów otworzyliśmy kolejny już w Polsce firmowy sklep Haribo. W Magnolia Park we Wrocławiu przygotowaliśmy wyjątkową, pełną radości przestrzeń z atrakcyjną ofertą produktową. Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzenia naszego sklepu – mówi Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing Haribo Polska.
W nowo otwartym sklepie dostępna jest strefa pick&mix, gdzie każdy miłośnik żelek ma okazję skomponować swój własny zestaw ulubionych produktów. Asortyment obejmuje także wyjątkowe produkty dostępne jedynie w sklepach firmowych Haribo. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z oferty „non food” – to unikatowe akcesoria związane z marką.
– Otwarcie w Magnolia Park sklepu Haribo to kolejny krok w długofalowej strategii naszego centrum handlowego zakładającej poszerzenie oferty o produkty dla rodzin z dziećmi i oferowanie wyjątkowych marek na rynku wrocławskim. Produkty Haribo kojarzą się z dobrą zabawą i radością, dlatego idealnie trafiają zarówno do wyobraźni dzieci, jak i osób dorosłych – podkreśla Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.
Magnolia Park to największe centrum handlowe we Wrocławiu, które oferuje swoim klientom ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw., a zmotoryzowani klienci mogą skorzystać z prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wśród najemców znajdują się takie marki jak: Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichmann, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice. Centrum handlowe oferuje także bogatą ofertę jubilerską oraz sportową, w tym marki jak Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki, Swarowski, Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outdoors. Na terenie Magnolia Park znajduje się także plac zabaw dla dzieci i strefa street workout.