REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Komuny Paryskiej 37inwestycja
Pokaż inwestycję
Komuny Paryskiej 37
Wrocław, Krzyki, Komuny Paryskiej 37
[Wrocław] Centrum medyczno-biurowe "MEDICUS"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Centrum medyczno-biurowe "MEDICUS"
Wrocław, Śródmieście, Plac Strzelecki
[Wrocław] Centrum Przetwarzania Danych Medycznychinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Centrum Przetwarzania Danych Medycznych
Wrocław, Krzyki
[Wrocław] Biurowiec "Racławicka Biznes Centrum"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "Racławicka Biznes Centrum"
Wrocław, Krzyki
[Dolny Śląsk] Amerykański Hillwood wybuduje wielki park logistyczno-magazynowy pod Zgorzelcemartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Amerykański Hillwood wybuduje wielki park logistyczno-magazynowy pod Zgorzelcem
Hillwood Europe, spółka-córka amerykańskiej firmy z branży logistyczno-magazynowej Hillwood Investme...
Aglomeracja Wrocławska: Danfoss zwiększa inwestycje w fabrykę w Bielanach Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
Aglomeracja Wrocławska: Danfoss zwiększa inwestycje w fabrykę w Bielanach Wrocławskich
Firma Danfoss Power Solutions podpisała umowę najmu 11 088 mkw. powierzchni biurowo-magazynowej w pa...
Pierwsze takie połączenie w historii Wrocławia. Ruszyły bezpośrednie loty do Seuluartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze takie połączenie w historii Wrocławia. Ruszyły bezpośrednie loty do Seulu
3 listopada o 16:25 z Portu Lotniczego Wrocław po raz pierwszy w historii odleciał do Seulu Boeing 787-8 Dreamliner. Realizowane jednym z najnowocześniejszych samolotów świata bezpośrednie połączenie ze stolicą Korei Południowej to odpowiedź Portu Lotniczego Wrocław na biznesowe i społeczne potrzeby mieszkańców Dolnego Śląska.
Noga z gazu! Autostradowa Obwodnica Wrocławia z odcinkowym pomiarem prędkościartykuł
Pokaż artykuł
Noga z gazu! Autostradowa Obwodnica Wrocławia z odcinkowym pomiarem prędkości
Noga z gazu! Na ponad 8 km autostrady A8, pomiędzy węzłami Wrocław Lotnisko i Wrocław Północ, zacznie działać odcinkowy pomiar prędkości (OPP). To czwarte takie miejsce na drogach krajowych w województwie dolnośląskim.
[Wrocław] Ruszyła budowa wielkiego ośrodka sportowo-rekreacyjnego Ślęzy na Kłokoczycachartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ruszyła budowa wielkiego ośrodka sportowo-rekreacyjnego Ślęzy na Kłokoczycach
Najstarszy klub sportowy we Wrocławiu – Pierwszy Klub Sportowy Ślęza Wrocław – po wielu la...
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]
Na skrzyżowaniu ul. Marsa i Żołnierskiej w Warszawie trwa budowa drugiej estakady. To ostatni etap inwestycji polegającej na modernizacji fragmentu drogi wojewódzkiej nr 631 (o długości 4,8 km, od ul. Naddnieprzańskiej do granicy miasta).
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA