REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Dzienny Dom Pomocy i Klub Integracji Społecznejinwestycja
Pokaż inwestycję
Dzienny Dom Pomocy i Klub Integracji Społecznej
Wrocław, Fabryczna, Skoczylasa 8
Dom Kultury "Twórcza Twarda"inwestycja
Pokaż inwestycję
Dom Kultury "Twórcza Twarda"
Warszawa, Wola, Twarda 8/12
Na warszawskiej Ochocie powstaje Centrum Aktywności Międzypokoleniowej [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskiej Ochocie powstaje Centrum Aktywności Międzypokoleniowej [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Warszawa dba zarówno o starszych, jak i młodszych warszawiaków, dlatego przy ul. Korotyńskiego 13 powstaje kolejne Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. W kameralnym budynku na Ochocie znajdą się: żłobek, placówka opiekuńczo-wychowawcza, środowiskowy dom pomocy dla osób z niepełnosprawnościami oraz dzienny dom pobytu dla seniorów.
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiu
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.
Niemiecka sieć marketów odzieżowych NKD otworzy pierwszy sklep w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć marketów odzieżowych NKD otworzy pierwszy sklep w Łodzi
Niemiecka sieć marketów odzieżowych NKD debiutuje w Łodzi. W asortymencie sklepów tej marki znajdują się zarówno ubrania casualowe, do noszenia na co dzień, jak i te bardziej eleganckie kreacje, które będą idealne na różnego rodzaju uroczystości. Poza odzieżą, w bogatej ofercie niemieckiej marki, znajdują się również domowe tekstylia i dekoracje, które nadadzą charakteru każdemu wnętrzu.
Wrocław: Drugie podejście do rozbudowy szkoły na Osobowicach. Ostatnio zabrakło milionówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Drugie podejście do rozbudowy szkoły na Osobowicach. Ostatnio zabrakło milionów
W pierwszym postępowaniu najtańsza oferta przekroczyła budżet o prawie 6 milionów złotych, dlatego u...
Palladium Boots - wygodne i komfortowe buty dla Ciebiefirma
Pokaż firmę
Palladium Boots - wygodne i komfortowe buty dla Ciebie
Piotrkówek Mały, Strzykulska 37
Nowy pawilon dla pingwinówinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy pawilon dla pingwinów
Warszawa, Ratuszowa 1/3
Wybieg dla niedźwiedzi polarnychinwestycja
Pokaż inwestycję
Wybieg dla niedźwiedzi polarnych
Warszawa, Ratuszowa 1/3
[Wrocław] Dom-niespodzianka: dom jednorodzinny pod Wrocławieminwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Dom-niespodzianka: dom jednorodzinny pod Wrocławiem
Wrocław, Stare Miasto
Lokalizacja kluczem do sukcesu nowych osiedli domów pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Lokalizacja kluczem do sukcesu nowych osiedli domów pod Warszawą
15-minutowe miasta czy 15 minut do miasta? To pytanie klientów poszukujących równowagi pomiędzy życiem w zatłoczonej aglomeracji, a spokojnym podmiejskim charakterem inwestycji.
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków II
United Distribution Holding (UDH), wiodący dystrybutor importowanych piw jakości premium w Polsce zdecydował się na relokację do centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Pruszków II. W nowej lokalizacji firma zajmie prawie 3300 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W transakcji najemcę reprezentowała firma AXI IMMO.
[Suchy Las] Dom jednorodzinnyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Suchy Las] Dom jednorodzinny
Suchy Las, Tarnowo Podgórne
Odwrócona hipoteka – czy to na pewno się opłaca?artykuł
Pokaż artykuł
Odwrócona hipoteka – czy to na pewno się opłaca?
Z drugiej strony taka tendencja może oznaczać, że coraz więcej towarów i usług będzie kierowany...
Wrocław: PKP sprzedały część dawnego Dworca Górnośląskiegoartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: PKP sprzedały część dawnego Dworca Górnośląskiego
Kolejarze, mimo braku chętnych, nie obniżali ceny za zabytkową nieruchomość w sąsiedztwie Dworca Głó...
Szeregówka za miastem – nowy trend wśród Polakówartykuł
Pokaż artykuł
Szeregówka za miastem – nowy trend wśród Polaków
Choć w 2024 obserwowany od lat wzrost cen nieruchomości wreszcie wyhamował, koszty lokali nadal utrzymują się na wysokim poziomie. W efekcie konsumenci coraz częściej decydują się na lokalizację poza granicami miast, gdzie mogą sobie pozwolić na znacznie większe mieszkania, a nawet domy.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Tylko jedna firma zgłosiła się do przetargu na budowę nowego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Tylko jedna firma zgłosiła się do przetargu na budowę nowego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu
Niestety może być duży problem ze startem budowy nowego, wielkiego Szpitala Onkologiczno-Pulmunologiczno-Hematologicznego we Wrocławiu. Chodzi o pieniądze.
Galeria handlowa Cuprum Arena w Lubinie z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Cuprum Arena w Lubinie z nowymi sklepami
W galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie pojawili się nowi najemcy. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły marki z sektora beauty – Klinika La Perla, mody męskiej – Pierre Cardin/Jack Blanc oraz w R&B – BoboQ Fresh – oferujący orzeźwiającą buble tea, świeżo wyciskane soki oraz mrożone jogurty.
Wrocławski Pasaż Grunwaldzki z pełną ofertą od Grupy CCCartykuł
Pokaż artykuł
Wrocławski Pasaż Grunwaldzki z pełną ofertą od Grupy CCC
Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki poszerzył współpracę z Grupą CCC. Do grona najemców dołączyła właśnie kolejna marka – HalfPrice. W dwupoziomowym salonie, który pierwszych klientów przywitał 17 sierpnia, mieszkańcy Wrocławia i okolic znajdą bogaty asortyment obejmujący odzież, obuwie i liczne akcesoria znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 2200 mkw. na dwóch poziomach: 0 i +1.
REKLAMA