REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Gdańsk] DCT2: Umowa na dzierżawę gruntów podpisana. Teraz czas na budowęartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] DCT2: Umowa na dzierżawę gruntów podpisana. Teraz czas na budowę
– Ten krok milowy powinien być postrzegany jako początek nawet cięższej i bardziej wymagającej pracy...
GLP rozbudowuje Pomorskie Centrum Logistyczne obok DCT Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
GLP rozbudowuje Pomorskie Centrum Logistyczne obok DCT Gdańsk
GLP, wiodący inwestor i deweloper nieruchomości logistycznych i przemysłowych, otrzymał pozwolenie n...
W Gdańsku ruszyła budowa fabryki Northvolt. Będzie praca dla 500 osóbartykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku ruszyła budowa fabryki Northvolt. Będzie praca dla 500 osób
W Gdańsku, na terenie Pomorskiego Centrum Inwestycyjnego, w pobliżu Portu Gdańsk i terminala kontene...
Aglomeracja Wrocławska: Holenderski Schavemaker ponownie inwestuje w Kątach Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
Aglomeracja Wrocławska: Holenderski Schavemaker ponownie inwestuje w Kątach Wrocławskich
Holenderska firma z branży logistyczno-transportowej zdecydowała się po raz kolejny zainwestować na...
W 2023 roku ruszą duże inwestycje w ramach projektu odtworzenia Odrzańskiej Drogi Wodnejartykuł
Pokaż artykuł
W 2023 roku ruszą duże inwestycje w ramach projektu odtworzenia Odrzańskiej Drogi Wodnej
Wiosną 2023 roku mają ruszyć prace budowlane w ramach projektu odtworzenia Odrzańskiej Drogi Wodnej. Celem planowanej inwestycji jest budowa ogólnodostępnego terminala intermodalnego w Kędzierzyn-Koźlu. W ramach przedsięwzięcia zmodernizowana zostanie infrastruktura kolejowa, a basen portowy będzie przystosowany do realizacji przeładunków.
Kolejny krok ku budowie wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok ku budowie wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściu
Kolejny bardzo ważny krok ku budowie nowego, wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściu - jednej z kluczowych inwestycji dla rozwoju gospodarki morskiej w Polsce. Terminal (zajmie powierzchnię ok. 70 hektarów) będzie przystosowany do obsługi statków o długości do 400 metrów, a pogłębienie kanału żeglugowego do 17 metrów pozwoli na przeładunek od 1,5 do 2 mln TEU rocznie. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na kilkanaście miliardów złotych, co podkreśla jej ogromne znaczenie dla rozwoju portu oraz regionu.
Ruszyło stałe połączenie kolejowe cargo na trasie Kąty Wrocławskie – Chinyartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyło stałe połączenie kolejowe cargo na trasie Kąty Wrocławskie – Chiny
PKP Cargo Connect spółka z Grupy PKP Cargo, we współpracy z firmą cargo-partner uruchomiły nowe połą...
W Gdańsku za ponad 3 miliardy złotych powstają dwa wielkie terminale w Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za ponad 3 miliardy złotych powstają dwa wielkie terminale w Baltic Hub [FILMY]
W Gdańsku realizowane są kolejne dwie wielkie inwestycje. Na terenie Baltic Hub powstają dwa nowe terminale T3 i T5. Łączny koszt tych inwestycji wynosi ponad 3 miliardy złotych.
Mabor Logistic nowym najemcą Panattoni Park Gdańsk West IIartykuł
Pokaż artykuł
Mabor Logistic nowym najemcą Panattoni Park Gdańsk West II
Firma Mabor Logistic, która działa w branży TSL, wynajęła ponad 3800 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w Panattoni Park Gdańsk West II. W znalezieniu optymalnej lokalizacji i negocjacjach najemcę wsparła firma Newmark Polska.
W Gdańsku rusza budowa wielkiego terminalu instalacyjnego dla morskich elektrowni wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku rusza budowa wielkiego terminalu instalacyjnego dla morskich elektrowni wiatrowych
Kolejna wielka i ważna inwestycja w Gdańsku. 13 listopada rozpoczęły się prace nad budową terminala T5 w gdańskim Baltic Hubie, który będzie pełnił kluczową rolę jako terminal instalacyjny dla morskich farm wiatrowych.
Za ponad 3 miliardy złotych w Gdańsku powstają dwa wielkie terminale w Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za ponad 3 miliardy złotych w Gdańsku powstają dwa wielkie terminale w Baltic Hub [FILMY]
W Gdańsku realizowane są kolejne dwie wielkie inwestycje. Na terenie Baltic Hub powstają dwa nowe terminale T3 i T5. Łączny koszt tych inwestycji wynosi ponad 3 miliardy złotych.
Gdańsk: Za ponad 3 miliardy złotych w Baltic Hub powstają dwa wielkie terminale [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Gdańsk: Za ponad 3 miliardy złotych w Baltic Hub powstają dwa wielkie terminale [FILM]
W Gdańsku realizowane są kolejne dwie wielkie inwestycje. Na terenie Baltic Hub powstają dwa nowe terminale T3 i T5. Łączny koszt tych inwestycji wynosi ponad 3 miliardy złotych.
Międzynarodowa firma A&T GROUP wprowadza się do Gdańsk Kowale Distribution Centreartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa firma A&T GROUP wprowadza się do Gdańsk Kowale Distribution Centre
Międzynarodowa firma A&T GROUP zdecydowała się otworzyć swoje pierwsze w Polsce centrum dystrybucyjne. Magazyn celny z kontrolowaną temperaturą potrzebną przy lekarstwach i artykułach spożywczych będzie się mieścił w parku magazynowym Gdańsk Kowale Distribution Centre. Najemca zajmie prawie 4000 mkw. powierzchni logistycznej i biurowej, w której będzie rozwijać dywizję związaną z dostarczaniem leków, wyrobów medycznych i suplementów diety na region Europy Środkowo-Wschodniej.
W Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [ZDJĘCIA]
Grupa NDI realizuje kontrakt na obszarze Terminala Kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku. Budowa obejmuje wykonanie głębokowodnego Terminala T5, realizowanego na zlecenie spółki Istrana, spółki celowej Polskiego Funduszu Rozwoju
Gdańsk: Uni-logistics pierwszym najemcą w Panattoni Park Tricity East VIartykuł
Pokaż artykuł
Gdańsk: Uni-logistics pierwszym najemcą w Panattoni Park Tricity East VI
Spółka Uni-logistics, specjalizująca się w spedycji morskiej, kolejowej, lotniczej i transporcie dro...
Lech Logistics stawia na Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Lech Logistics stawia na Gdańsk
Lech Logistics, dynamicznie rozwijająca się firma z branży transportu, spedycji i logistyki kontraktowej współpracująca z wieloma polskimi kontrahentami, zdecydowała się na wynajem magazynu o powierzchni około 2000 metrów kwadratowych w Gdańsku z chęcią dalszego rozwoju. Nowa lokalizacja pozwoli firmie na efektywną obsługę klientów w regionie Trójmiasta oraz zwiększenie możliwości dla nowych klientów.
W Świnoujściu powstanie nowy, wielki terminal kontenerowy artykuł
Pokaż artykuł
W Świnoujściu powstanie nowy, wielki terminal kontenerowy
Szykuje się kolejna wielka inwestycja w województwie zachodniopomorskim. Finalna decyzja środowiskowa dla budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu została podjęta, co stanowi bardzo ważny krok w rozwoju infrastruktury portowej województwa zachodniopomorskiego. Inwestycja ta umocni pozycję polskich portów na tle europejskiej i światowej konkurencji.
OL&D Poland Sp. z o.o. z nowymi magazynami w podwrocławskim Mirkowie i Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
OL&D Poland Sp. z o.o. z nowymi magazynami w podwrocławskim Mirkowie i Gdańsku
Operator logistyczny OL&D Poland, oferujący kompleksowe usługi klientom z różnych branż m.in. wyposażenia wnętrz, artykułów dziecięcych, energetycznej, audio i systemów akustycznych, swój pierwszy magazyn ulokował we Wrocławiu w 2018 roku.
REGESTA S.A. wynajmuje powierzchnię magazynowo-biurową w Panattoni Park Gdańsk West IIartykuł
Pokaż artykuł
REGESTA S.A. wynajmuje powierzchnię magazynowo-biurową w Panattoni Park Gdańsk West II
Firma REGESTA S.A. podpisała umowę najmu na 7000 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w centrum dystrybucyjnym Panattoni Park Gdańsk West II. Jest to pierwszy magazyn tej firmy w północnej Polsce. W transakcji najemcy doradzała firma Newmark Polska.
W tym roku na terenie Baltic Hub ruszy budowa terminala instalacyjnegoartykuł
Pokaż artykuł
W tym roku na terenie Baltic Hub ruszy budowa terminala instalacyjnego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
REKLAMA