REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Krakowie i Małopolsce powstanie sześć kolejnych parków handlowych Atutartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie i Małopolsce powstanie sześć kolejnych parków handlowych Atut
Krakowski deweloper KG Group dynamicznie rozwija sieć parków handlowych Atut w Krakowie i Małopolsce...
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024artykuł
Pokaż artykuł
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec pierwszego półrocza 2024 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,5 mln mkw. GLA. Łącznie w pierwszej połowie 2024 r. przybyło 190 tys. mkw. GLA. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 359 mkw. na 1000 mieszkańców.
[kujawsko-pomorskie] A1: Salini blisko ukończenia pierwszego kamienia milowegoartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] A1: Salini blisko ukończenia pierwszego kamienia milowego
Salini kontynuuje prace na budowie autostrady A1 z Torunia do Kowala, kończy już prace na wiadukcie...
[kujawsko-pomorskie] Warstwa ścieralna już na A1artykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Warstwa ścieralna już na A1
W minionym tygodniu na budowanej na Kujawach i Pomorzu autostradzie A1 rozpoczęto układanie warstwy...
Biurowiec, ul. Medycznainwestycja
Pokaż inwestycję
Biurowiec, ul. Medyczna
Kraków, Podgórze, Medyczna
[Warszawa] Lubartowska 20 – kamieniczka w duchu przedwojennej Pragiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Lubartowska 20 – kamieniczka w duchu przedwojennej Pragi
Stołeczna Praga Południe wzbogaci się o replikę małej kamienicy w stylu modernizmu lat 30. XX wieku....
Park Handlowy S1 Świdnicainwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy S1 Świdnica
Świdnica, Przemysłowa
Galeria handlowa-usługowa Libero w Katowicach na sprzedażartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa-usługowa Libero w Katowicach na sprzedaż
Echo Investment zamierza sprzedać centrum handlowo-usługowe Libero w Katowicach. Oczekuje, że dostanie za tę nieruchomość dobrą cenę. Nicklas Lindberg, prezes zarządu Echo Investment, wyraził opinię, że centrum handlowe Libero Katowice jest obecnie coraz bardziej gotowe do tego, żeby je sprzedać.
Pod Bydgoszczą powstanie nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Bydgoszczą powstanie nowy park handlowy
W województwie kujawsko-pomorskim powstanie nowy park handlowy. Zlokalizowany będzie w liczącym ok. 9,5 tysięcy mieszkańców Szubinie (cała gmina liczy niespełna 24 000 mieszkańców), pod Bydgoszczą.
[kujawsko-pomorskie] Duże zaangażowanie na budowie A1artykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Duże zaangażowanie na budowie A1
Na budowie autostrady A1 w województwie kujawsko-pomorskim pracuje ponad 700 osób i 300 maszyn dzien...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Zgorzelec] Zgorzelec Plaza
Zgorzelec, Pieńsk
[Warszawa] Apartamentowiec "Villa Rotonda"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Apartamentowiec "Villa Rotonda"
Warszawa, Białołęka
firma
Pokaż firmę
Jakub Weręgowski Zakład Projek-Produkc.WARBIT
Warszawa, Grochowska 306/310
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?
Handel tradycyjny wraca do łask mimo nieustannego rozwoju sektora e-commerce, sieci handlowe rozwijają obszar „entertainment”, przedstawiciele GEN Z kształtują krajobraz handlowy, a na nowe przełomowe otwarcia będziemy musieli jeszcze poczekać – eksperci JLL przedstawiają trendy na rynku handlowym w 2024 r.
[Poznań] Zachodnia Obwodnica Poznania gotowa w 40 procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Zachodnia Obwodnica Poznania gotowa w 40 procentach
Przez ostatni miesiąc zaawansowanie prac na budowie zachodniego obejścia Poznania wzrosło o 19 proce...
[Polska] Kolejowe i drogowe inwestycje Polimeksu-Mostostalartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kolejowe i drogowe inwestycje Polimeksu-Mostostal
Polimex-Mostostal realizuje aktualnie dwa duże kontrakty drogowe związane z budową odcinków autostra...
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
REKLAMA