REKLAMA
Znaleziono 3798 wyników
ALDI otworzy drugi sklep w Krośnieartykuł
Pokaż artykuł
ALDI otworzy drugi sklep w Krośnie
Niemiecka sieć ALDI otwiera kolejny nowy sklep w województwie podkarpackim. Tym razem w Krośnie, przy ulicy Podchorążych 2. Będzie to drugi obiekt tej sieci w tym mieście. Od 5 października działa sklep przy ul. Czajkowskiego 55.
ALDI otwiera sklep w Puckuartykuł
Pokaż artykuł
ALDI otwiera sklep w Pucku
Niemiecka sieć ALDI otwiera kolejny nowy sklep w województwie pomorskim. Tym razem w Pucku, przy ulicy 10 lutego 41.
Atrium Reduta kończy rok z nowymi sklepami znanych marekartykuł
Pokaż artykuł
Atrium Reduta kończy rok z nowymi sklepami znanych marek
Poszukiwane przez klientów marki wzmacniają portfolio warszawskiej Reduty. Od środy klienci centrum mogą skorzystać z oferty Maxi Zoo, a od 15 grudnia będą mogli zrobić zakupy w dyskoncie Dealz. Tym samym warszawska galeria wiernie realizuje przyjętą strategię komercjalizacji stając się kompleksowym centrum ze zróżnicowaną ofertą zakupową oraz rozbudowaną propozycją atrakcji i udogodnień dla rodzin z dziećmi.
Panattoni rozpoczyna największą inwestycję miejską w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rozpoczyna największą inwestycję miejską w Warszawie
Panattoni, lider w branży deweloperskiej nieruchomości przemysłowych na skalę globalną, rozpoczyna największą inwestycję miejską w Warszawie - City Logistics Warsaw Airport IV, zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie Lotniska Chopina. W pierwszym etapie planowane jest wybudowanie hali, która zostanie wynajęta przez firmę z sektora logistycznego.
Smart Park i RG Leasing z pozwoleniami na budowę nowych parków handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Smart Park i RG Leasing z pozwoleniami na budowę nowych parków handlowych
Dzięki współpracy między Smart Park Poland a RG Leasing, powstaną kolejne nowe parki handlowe. Uzyskano niezbędne pozwolenia na budowę trzech kolejnych obiektów handlowych.
Nowy Lidl otwiera się w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Nowy Lidl otwiera się w Warszawie
Nowy sklep sieci Lidl Polska, który zostanie otwarty w czwartek 6 marca w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 123A, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1130 mkw. W obiekcie zatrudniono 32 osoby. Dla zmotoryzowanych klientów Lidl Polska przewidziano 50 dedykowanych miejsc parkingowych. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Scallier sprzedaje kolejny obiekt handlowy
Poznańska firma Scallier, specjalizująca się w budowie oraz zarządzaniu projektami z sektora handlowego w Polsce i Rumunii, w ramach partnerstwa z firmą PKB Inwest Budowa, sfinalizowała sprzedaż kolejnego, wspólnie zrealizowanego obiektu komercyjnego.
Kompleksowe osiedleartykuł
Pokaż artykuł
Kompleksowe osiedle
Osiedlowy salon fryzjerski, apteka, piekarnia, salon prasowy… któż z nas wyobraża sobie funkcjonowan...
[Gdynia] Nowa Riviera nad polskim morzemartykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Nowa Riviera nad polskim morzem
Rozpoczęta w październiku 2011 roku rozbudowa Centrum Handlowego Riviera w Gdyni dobiegła końca. Wsp...
[Warszawa] Solec Residence ułatwia szybkie zamieszkanieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Solec Residence ułatwia szybkie zamieszkanie
Do Solca Residence wprowadzają się pierwsi lokatorzy. Wraz z nimi wkraczają architekci wnętrz i ich...
Opera Wrocławska zwiększa zakres przetargu na rozbudowę. Bez skutkuartykuł
Pokaż artykuł
Opera Wrocławska zwiększa zakres przetargu na rozbudowę. Bez skutku
Jedyna oferta na realizację pierwszych prac przy rozbudowie opery przekroczyła możliwości inwestora...
Kraków: AMW sprzedaje zabytkowy fort w Bronowicach. Jest wart milionyartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: AMW sprzedaje zabytkowy fort w Bronowicach. Jest wart miliony
Wojsko oczekuje prawie 30 milionów złotych za teren przy ulicy Lucjana Rydla o powierzchni ponad 6 h...
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
W Galerii Katowickiej powstało nietypowe miejsce, pierwsze tego typu w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
W Galerii Katowickiej powstało nietypowe miejsce, pierwsze tego typu w Polsce
Z psem na zakupy czy do restauracji? Centra handlowe są coraz bardziej otwarte na klientów, którzy chcą odwiedzać sklepy w towarzystwie swoich zwierząt. Możliwość swobodnego wejścia z pupilem do centrum handlowego czy zapewnianie spragnionym zwierzętom misek z wodą to tylko przykłady przyjaznego podejścia do zwierząt. Galeria Katowicka poszła o krok dalej.
W Focus Mall Zielona Góra otwarto strefę coworkingową [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Focus Mall Zielona Góra otwarto strefę coworkingową [ZDJĘCIA]
Centrum Handlowe Focus Mall w Zielonej Górze udostępniło strefę coworkingową do pracy i nauki zdalnej. W wydzielonej strefie można też korzystać z WI-FI centrum handlowego. Nie zabrakło także małej czytelni. Dodatkowo można tutaj wydrukować lub zeskanować dokumenty.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Zielonogórska galeria Focus Mall z 4 nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Zielonogórska galeria Focus Mall z 4 nowymi najemcami
Zielonogórska galeria Focus Mall pozyskała kolejnych czterech nowych najemców. Właścicielem tego popularnego obiektu handlowo-rozrywkowego, wybudowanego w samym centrum miasta, w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny, jednego z najważniejszych symboli miasta, jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
Sklepy znanych marek dołączają do grona najemców budowanego Power Center Acteeum w Gorzowie Wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Sklepy znanych marek dołączają do grona najemców budowanego Power Center Acteeum w Gorzowie Wielkopolskim
Acteeum dynamicznie realizuje regionalne centrum handlowe w Gorzowie Wielkopolskim. Prace przy gorzowskim projekcie o pow. 25 000 mkw. GLA toczą się już z rozmachem zarówno w obszarze deweloperskim jak i komercjalizacyjnym. Dzięki energii i doświadczeniu Acteeum, budowa Gorzów Power Center – największego i jedynego tego typu centrum handlowego w rejonie, rozpocznie się już wiosną 2023 roku, zaś otwarcie zaplanowano na wiosnę 2024 r.
Rusza budowa gorzowskiego Power Center Acteeum i Equilis artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa gorzowskiego Power Center Acteeum i Equilis
Firma CFE Polska została wybrana przez Acteeum i Equilis na generalnego wykonawcę nowego, dużego centrum handlowego w Gorzowie Wielkopolskim, w województwie lubuskim.
REKLAMA