REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
[podlaskie] Oferta Budimeksu na obwodnicę najkorzystniejszaartykuł
Pokaż artykuł
[podlaskie] Oferta Budimeksu na obwodnicę najkorzystniejsza
Zarząd Budimeksu poinformował o tym, że oferta spółki na budowę obwodnicy Stawisk w województwie pod...
Kolejny krok do budowy ostatniego odcinka S7 na północ od Krakowa artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do budowy ostatniego odcinka S7 na północ od Krakowa
Wojewoda Małopolski otrzymał wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe...
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsce
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki przy ul. Malborskiej 41 na Targówku został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 mkw. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Polska firma rodzinna nowym najemcą Wroclaviiartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma rodzinna nowym najemcą Wroclavii
Kolejna polska marka handlowa wchodzi do Wrocławia. Spółka Ania Kruk otworzyła swój pierwszy lokal na Dolnym Śląsku. Nowy sklep o powierzchni 50,4 mkw. znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Wroclavia. Nowa przestrzeń wyróżnia się świeżym designem oraz dodatkowymi usługami i udogodnieniami.
Firma OmniOffice podpisała umowę najmu dwóch pięter w wieżowcu Warsaw Unit [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Firma OmniOffice podpisała umowę najmu dwóch pięter w wieżowcu Warsaw Unit [ZDJĘCIA]
Działająca na polskim rynku biur serwisowanych spółka OmniOffice podpisała właśnie umowę najmu dwóch pięter w biurowcu Warsaw Unit z inwestorem, Ghelamco Poland. Powierzchnia 3 tys. mkw. będzie dostępna dla nowych lokatorów od lipca 2023 roku, gdy końca dobiegną prace budowlane.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Oława] ul.Żeromskiego
Oława
[Wrocław] Kompleks biurowy "Racławicka Center"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Kompleks biurowy "Racławicka Center"
Wrocław, Krzyki
[Karwiany] Osiedle "Nowe Karwiany" (etap 2)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Karwiany] Osiedle "Nowe Karwiany" (etap 2)
Karwiany, Komorowicka
Corsoinwestycja
Pokaż inwestycję
Corso
Łódź, Kasprzaka 5
inwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek wielorodzinny, Na Miasteczku 3
Poznań, Na Miasteczku 3
[Skawina] Panattoni Park Krakówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Skawina] Panattoni Park Kraków
Skawina
Układ komunikacyjny dla obszaru aktywności gospodarczejinwestycja
Pokaż inwestycję
Układ komunikacyjny dla obszaru aktywności gospodarczej
Legnica
Modernizacja DK94 w Olkuszuinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja DK94 w Olkuszu
Olkusz, Staromiejska
DK10 obwodnica Mierzynainwestycja
Pokaż inwestycję
DK10 obwodnica Mierzyna
Dołuje
S1 Bieruń – Oświęcim z obwodnicą Bieruniainwestycja
Pokaż inwestycję
S1 Bieruń – Oświęcim z obwodnicą Bierunia
Bieruń
inwestycja
Pokaż inwestycję
Południowa obwodnica Ostrołęki
Ostrołęka
Szwedzka marka home & décor DUKA otworzyła sklep w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka home & décor DUKA otworzyła sklep w Designer Outlet Sosnowiec
Kolejna skandynawska marka wybrała Designer Outlet Sosnowiec na lokalizację swojego sklepu. W nowo otwartym salonie, na 115 mkw. klienci znajdą szeroki wybór naczyń, porcelany oraz akcesoriów kuchennych renomowanej marki DUKA, która uzupełniła ofertę centrum w obszarze home & décor. To kolejny brand, który postawił na rozwój sprzedaży w Designer Outlet Sosnowiec i dołączył do grona najemców tego centrum.
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie po niej funkcjonował pod marką vocoartykuł
Pokaż artykuł
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco
Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Przedsięwzięcie będzie etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
REKLAMA