REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nowa, wielka inwestycja niemieckiej Grupy HOMAG pod Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
Nowa, wielka inwestycja niemieckiej Grupy HOMAG pod Poznaniem
Kolejna duża inwestycja w województwie wielkopolskim. Niemiecka Grupa HOMAG buduje nową fabrykę w Środzie Wielkopolskiej. W tym mieście od ponad 25 lat działa zakład produkujący maszyny do obróbki drewna i mebli. Firma zdecydowała się na budowę nowej fabryki oraz magazynów. Powstaną nowe miejsca pracy. Niemiecka firma obecnie zatrudnia w istniejącej fabryce ponad 800 osób.
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, wybuduje w Świdniku fabrykę opraw oświetleniowychartykuł
Pokaż artykuł
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, wybuduje w Świdniku fabrykę opraw oświetleniowych
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, wprowadzi się do liczącego 23 tys. mkw. obiektu, który powstanie w Strefie Aktywności Gospodarczej w Świdniku. Budowa rozpocznie się latem tego roku.
[Warszawa] Biuro do zadań specjalnychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Biuro do zadań specjalnych
Dobry architekt zaprojektuje chodnik tam, gdzie już została wydeptana ścieżka. Tą samą drogą postano...
[Wrocław] Urzędnicy chcą, żeby wrocławianie na Wyspę Opatowicką pływali łodziąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Urzędnicy chcą, żeby wrocławianie na Wyspę Opatowicką pływali łodzią
Jest pomysł na to, jak w trakcie remontu Jazu Opatowickiego wrocławianie dostaną się na Wyspę Opatow...
Duży projekt ekologiczny w Łodzi. Posadzą 20 tysięcy drzewartykuł
Pokaż artykuł
Duży projekt ekologiczny w Łodzi. Posadzą 20 tysięcy drzew
Miasto Łódź realizuje największy projekt proekologiczny w stolicy województwa. Na głównych dwupasmów...
iTechArt wybiera Polskę i zajmuje najwyżej położone biuro w Łodzi [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
iTechArt wybiera Polskę i zajmuje najwyżej położone biuro w Łodzi [ZDJĘCIA]
Jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w USA wg Deloitte i Financial Times wesz...
Wystartowała budowa nowego parku handlowego na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Wystartowała budowa nowego parku handlowego na Dolnym Śląsku
W województwie dolnośląskim powstanie kolejny nowy park handlowy pod szyldem Smart Park. Tym razem w liczącym ok. 21 tysięcy mieszkańców Jaworze. Rozpoczęły się prace budowlane przy nowym parku handlowym Smart Park. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach i dostarczy łącznie 11 000 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni najmu (GLA). Generalnym wykonawcą projektu jest Żerański Construction – firma powiązana kapitałowo ze Smart Park Poland, działająca na rynku budownictwa mieszkaniowego od 2022 roku i mająca na koncie cztery zrealizowane inwestycje o łącznej powierzchni użytkowo mieszkalnej wynoszącej ponad 20 000 metrów kwadratowych.
Japońsko-amerykańska firma MonoSol otworzyła fabrykę w Zimnej Wódceartykuł
Pokaż artykuł
Japońsko-amerykańska firma MonoSol otworzyła fabrykę w Zimnej Wódce
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w województwie opolskim, przy wsparciu Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (KSSE. S.A.). W jednej z najszybciej rozwijających się gmin w Polsce - gminie Ujazd - w poniedziałek 14 kwietnia zakład produkcyjny otworzyła japońsko-amerykańska firma MonoSol.
ul. 1 Maja w Malczycachinwestycja
Pokaż inwestycję
ul. 1 Maja w Malczycach
Malczyce, Środa Śląska, 1 Maja
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wrocław: Skanska wmurowała kamień węgielny pod budowę kompleksu biurowego Centrum Południeartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Skanska wmurowała kamień węgielny pod budowę kompleksu biurowego Centrum Południe
Skanska wmurowała kamień węgielny pod nowy kompleks biurowy Centrum Południe we Wrocławiu. Inwestycj...
firma
Pokaż firmę
Nowe Młyny Leszno Sp. z o. o.
REKLAMA