REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwaartykuł
Pokaż artykuł
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwa
Nowe przejście podziemne w stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce zwiększa poziom bezpieczeństwa, łączy dwie strony miasta, umożliwia dostęp do peronów i komunikację pieszym, osobom o ograniczonej możliwości poruszania się i rowerzystom. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudowały przejście pod torami w stacji. To wspólny projekt PLK S.A. i Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość inwestycji wyniosła 9,7 mln zł netto.
PKP PLK zlecą przygotowanie studium planistycznego dla Warszawskiego Węzła Kolejowegoartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zlecą przygotowanie studium planistycznego dla Warszawskiego Węzła Kolejowego
Jakie stacje mogłaby połączyć nowa warszawska linia średnicowa? Gdzie nowe przystanki ułatwiłyby kom...
[Wrocław] Linia tramwajowa na Kozanówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Linia tramwajowa na Kozanów
Wrocław, Fabryczna
[Wrocław] Osiedle "Inspiracja"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Inspiracja"
Wrocław, Fabryczna
[Kiełczów] Osiedle "Szarotkowa"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kiełczów] Osiedle "Szarotkowa"
Kiełczów, Szarotkowa 6
[Wrocław] Osiedle "Pissardii"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Pissardii"
Wrocław, Krzyki, Dróżnicza
[Wrocław] Biurowiec "Kamienica Gotycka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "Kamienica Gotycka"
Wrocław, Stare Miasto, Kościuszki 82
Nowe Rokitki Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Rokitki Park
Osiedle ATAL Wrocław - Nowe Żernikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle ATAL Wrocław - Nowe Żerniki
Wrocław, Architektów
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerów
Zabytkowy, z unikatową ceglaną elewacją z czerwonych i żółtych cegieł, ze spektakularnie prezentującym się holem, a do tego komfortowy, bezpieczny i dostępny – taki jest po przebudowie dworzec w Świebodzinie. Od wtorku 28 listopada z całego dworca mogą korzystać już podróżni.
[Żory] Miasteczko Twinpigsinwestycja
Pokaż inwestycję
[Żory] Miasteczko Twinpigs
Żory, Kleszczówka
Z Radomia będzie można wygodnie i szybko podróżować pociągiem nad Zalew Siczki artykuł
Pokaż artykuł
Z Radomia będzie można wygodnie i szybko podróżować pociągiem nad Zalew Siczki
Sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże między Radomiem a Dęblinem (lk26) zapewnią prace na 12-kilometrowym odcinku między Radomiem a Jedlnią-Letnisko. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za 18 mln zł z budżetu własnego wymieniają tor oraz nawierzchnię na pięciu przejazdach kolejowo-drogowych. Na szlaku pracuje podbijarka, która wyrównuje powierzchnię nowych szyn. Prace zakończą się we wrześniu br.
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]
Rada Ministrów przyjęła 31 grudnia Program Wieloletni Centralnego Portu Komunikacyjnego na lata 2024-2032. Przewiduje on wydatki na kontynuację prac przygotowawczych i projektowych oraz zasadnicze roboty budowlane w łącznej wysokości 131,7 mld zł. Urealniony harmonogram zakłada uruchomienie do końca 2032 roku pierwszego etapu Lotniska CPK i Kolei Dużych Prędkości między Warszawą, CPK i Łodzią, a także zaawansowanie prac budowlanych na odcinkach KDP do Wrocławia i Poznania.
REKLAMA