REKLAMA
Znaleziono 591 wyników
Rynek magazynowy w Poznaniu – wrócił wysoki popytartykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Poznaniu – wrócił wysoki popyt
W pierwszej połowie 2020 r. popyt brutto na poznańskim rynku magazynowym wyniósł blisko 260 000 mkw....
Condohotel Warszawainwestycja
Pokaż inwestycję
Condohotel Warszawa
Warszawa, Śródmieście
ATUT Wieliczkainwestycja
Pokaż inwestycję
ATUT Wieliczka
Wieliczka
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinemartykuł
Pokaż artykuł
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinem
Globalny operator logistyczny rozwija się w aglomeracji szczecińskiej już od wielu lat. Firma zatrudnia tu obecnie ponad 200 pracowników, którzy realizują usługi z zakresu logistyki kontraktowej oraz spedycji morskiej, lotniczej i drogowej. To właśnie specjaliści DSV pomogli m.in. w organizacji czterech bezpośrednich lotów czarterowych z Dalekiego Wschodu do lotniska Szczecin-Goleniów w 2022 i 2023 roku. Ten wyjątkowy transport umocnił pozycję regionalnego portu na krajowej i europejskiej mapie cargo lotniczego oraz jego rozpoznawalność wśród linii lotniczych. Z kolei już w 2024 roku w Łozienicy k. Szczecina zostanie uruchomiony pierwszy w Polsce magazyn wyposażony w zrobotyzowany system AutoStore, który powstaje z myślą o potrzebach różnorodnych marek z sektora mody i eCommerce.
Magazyn farmaceutyczny DSV – Global Transport and Logistics z certyfikatem GMPartykuł
Pokaż artykuł
Magazyn farmaceutyczny DSV – Global Transport and Logistics z certyfikatem GMP
DSV – Global Transport and Logistics wzmacnia swoją pozycję w segmencie logistyki magazynowej dla sektora farmaceutycznego. Kolejna lokalizacja operatora logistycznego otrzymała nadawany przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny certyfikat GMP. Magazyn w Urzucie (w województwie mazowieckim, w powiecie pruszkowskim, w gminie Nadarzyn) został wyposażony w najnowocześniejsze technologie i spełnienia wymogi związane ze świadczeniem specjalistycznych usług w najwyższym standardzie.
Hotel Ibis Styles Szczecin Stare Miasto oficjalnie otwarty [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hotel Ibis Styles Szczecin Stare Miasto oficjalnie otwarty [ZDJĘCIA]
W czwartek 22 września został oficjalnie otwarty nowy hotel w samym centrum Szczecina – Ibis Styles Szczecin Stare Miasto. Nowy obiekt zlokalizowany na Starym Mieście oferuje gościom 161 stylowych pokoi oraz wnętrza zaprojektowane zgodnie z motywem przewodnim, jakim jest cyrk i świat dziecięcych marzeń.
Firma ID Logistics rozbudowała centrum dystrybucyjne Carrefour w Bydgoszczy. Powstaną nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Firma ID Logistics rozbudowała centrum dystrybucyjne Carrefour w Bydgoszczy. Powstaną nowe miejsca pracy
ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej, zakończył rozbudowę centrum dystrybucji sieci handlowej Carrefour w Bydgoszczy. Zwiększona o dodatkowe 4,8 tys. mkw. powierzchnia magazynu wynosi obecnie 41,7 tys. mkw. Rozbudowa wiąże się z rozszerzeniem strefy składowania artykułów wymagających przechowywania w niskich temperaturach.
Japońska firma Nissin Logistics przeprowadza się do Panattoni Park Bydgoszcz IV i wynajmuje 42 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Japońska firma Nissin Logistics przeprowadza się do Panattoni Park Bydgoszcz IV i wynajmuje 42 000 mkw.
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, wynajął 42 000 mkw. w Panattoni Park Bydgoszcz IV firmie Nissin – japońskiemu operatorowi logistycznemu. Rozpoczęta w tym roku inwestycja to pierwszy park logistyczny powstający w zachodniej części miasta, który docelowo będzie składał się z trzech budynków o całkowitym metrażu 110 000 mkw.
Frigo Logistics rozbudowuje mroźnię w Żninie artykuł
Pokaż artykuł
Frigo Logistics rozbudowuje mroźnię w Żninie
Frigo Logistics – operator dla produktów głęboko mrożonych – rozpoczął kolejny etap modernizacji swojej infrastruktury chłodniczej, tym razem w centrum dystrybucyjnym w Żninie.
W Olkuszu powstanie największy w regionie park handlowy [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
W Olkuszu powstanie największy w regionie park handlowy [WIZUALIZACJA]
W wijewództwie małopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy. W Olkuszu przy zbiegu ulic DK 94 i ul. Sławkowskiej powstanie nowy park handlowy. Projekt realizowany będzie w ramach formuły joint venture grupy BOIG i BiG. Grunt pod inwestycje został już nabyty.
Niemiecka firma STEICO buduje trzecią fabrykę w Polsce. Tym razem na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma STEICO buduje trzecią fabrykę w Polsce. Tym razem na Dolnym Śląsku
Trwa rekrutacja do nowej fabryki STEICO w Gromadce (powiat bolesławiecki, województwo dolnośląskie), której budowa jest na ostatniej prostej. W 2023 r. zaplanowano uruchomienie trzech linii produkcyjnych, na których wytwarzane będą ekologiczne płyty i maty termoizolacyjne. Trzeci zakład w Polsce zwiększy moce produkcyjne europejskiego lidera materiałów izolacyjnych z włókien drzewnych.
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Parkartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Park
Smart Park Poland uzyskał kolejne trzy prawomocne pozwolenia na budowę nowych parków handlowych w różnych regionach Polski. Nowe obiekty powstaną w Namysłowie, Tarnowskich Górach oraz Poddębicach.
Duńska firma Falck nowym najemcą warszawskiego biurowca Skylinerartykuł
Pokaż artykuł
Duńska firma Falck nowym najemcą warszawskiego biurowca Skyliner
Portfolio najemców warszawskiego biurowca Skyliner wzbogaciło się o kolejną międzynarodową firmę. Na swoją nową siedzibę w Polsce budynek należący do Grupy Karimpol wybrała firma Falck IT Poland Sp. z o.o. W Skylinerze zajmie blisko 1500 mkw. powierzchni.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA