REKLAMA
Znaleziono 7840 wyników
Kraków: Budowa kompleksu Unity Centre potrwa jeszcze rokartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Budowa kompleksu Unity Centre potrwa jeszcze rok
Prace budowlane zespołu budynków Unity Centre, w tym niedokończonego od wielu lat szkieletora, przeb...
[Zielona Góra] Osiedle Silesia w Zielonej Górze rośnie bez zakłóceńartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Osiedle Silesia w Zielonej Górze rośnie bez zakłóceń
Zgodnie z harmonogramem przebiegają prace przy budowie osiedla Silesia w Zielonej Górze. Firma Agrob...
Smart Park Krasnystawinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Krasnystaw
Krasnystaw, Polewana
Smart Park Namysłówinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Namysłów
Namysłów
Smart Park Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Wrocław
Wrocław, Kamiennogórska
Wrocław: Solpol nie będzie zabytkiem. Lata starań aktywistów bez efektuartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Solpol nie będzie zabytkiem. Lata starań aktywistów bez efektu
– Solpol to symbol lat 90. we Wrocławiu – przekonuje TUMW zabiegający o wpisanie go do rejestru zaby...
Osiedle Kanvainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Kanva
Lubieszów
Award Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Award Business Park
Wrocław, Krzyki, Zwycięska 45
całkowita powierzchnia
13849 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.10
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Siedlce] Galeria S
Siedlce
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcie
E.Leclerc nabył od Tesco obiekt handlowy zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 17 w Jeleniej Górze. Obecnie budynek znajduje się w trakcie zewnętrznych i wewnętrznych prac rewitalizacyjnych, dzięki którym powstanie nowoczesna galeria handlowa typu convenience o powierzchni 24 500 mkw. ze zróżnicowaną ofertą sklepów i punktów usługowych.
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowych
Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – IV kw. 2012 r”. Eksperci Jones Lang...
[Łódź] Ruszyła budowa biurowca Ogrodowa 8 Office [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Ruszyła budowa biurowca Ogrodowa 8 Office [WIZUALIZACJE]
Warimpex rozpoczyna w Łodzi budowę swojej kolejnej inwestycji Ogrodowa 8 Office, obok odrestaurowane...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2018 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 latartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 lat
Zmiany społeczno-ekonomiczne, a także postęp technologiczny nie pozostaną bez wpływu na rynek handlo...
[Warszawa] Strabag Real Estate buduje obiekt biurowo-handlowy w centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strabag Real Estate buduje obiekt biurowo-handlowy w centrum Warszawy
Spółka STRABAG Real Estate GmbH (SRE), z siedzibą w Kolonii, rozpoczęła realizację projektu biurowo-...
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Trwa budowa Krakowskiego Centrum Muzyki w Cichym Kąciku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Krakowskiego Centrum Muzyki w Cichym Kąciku [FILMY]
Krakowskie Centrum Muzyki, które powstaje na 3-hektarowej działce przy ul. Piastowskiej to zatopiona w zieleni sala koncertowa z przeszklonym foyer z widokiem na Wawel i Stare Miasto, z widownią na 1000 miejsc, wyposażoną w scenę dla 120 muzyków i balkon mogący pomieścić 80-osobowy chór, aula na 300 osób, wielofunkcyjne sale prób, garderoby, biura miejskich orkiestr oraz przestrzeń kreatywna z miejscem na edukację muzyczną.
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
REKLAMA