REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
 Otwarto 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 pod Krakowemartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 pod Krakowem
Otwarto ponad 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między Miechowem a Szczepanowicami. Połączył on już funkcjonujące odcinki (Moczydło - Miechów i Szczepanowice - Widoma), dzięki czemu na północ od Krakowa, dokładnie od Widomej, kierowcy mają do dyspozycji blisko 260 km nieprzerwanej drogi ekspresowej do Warszawy.
City Park Wrocław rośnie. Najnowszy park biznesowy od Ideal Idea w pełni skomercjalizowany [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
City Park Wrocław rośnie. Najnowszy park biznesowy od Ideal Idea w pełni skomercjalizowany [ZDJĘCIA]
Nowopowstający obiekt SBU przy wrocławskim porcie lotniczym to kolejna inwestycja od Ideal Idea, zapewniająca elastyczne przestrzenie biznesowe najwyższej jakości. Zostały one błyskawicznie docenione przez rynek, czyniąc City Park Wrocław II w pełni wynajętym na długo przed zakończeniem budowy.
Z Doliny Krzemowej do The Park Kraków. Infogain pierwszym najemcą budynku B2artykuł
Pokaż artykuł
Z Doliny Krzemowej do The Park Kraków. Infogain pierwszym najemcą budynku B2
Trwa proces komercjalizacji kompleksu The Park Kraków, realizowanego przez White Star Real Estate i Cain International. Pierwszym najemcą budynku B2 została firma Infogain. Dla wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych z siedzibą w Dolinie Krzemowej będzie to drugie tradycyjne biuro w Polsce.
Światowy gigant otworzy w Warszawie nową polsko-ukraińską centralęartykuł
Pokaż artykuł
Światowy gigant otworzy w Warszawie nową polsko-ukraińską centralę
HB Reavis, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, podpisał 10-letnią umowę najmu z Grupą Saint-Gobain w Polsce. Światowy lider zrównoważonego i lekkiego budownictwa przeniesie swoją polsko-ukraińską centralę na 28. piętro budynku Varso Tower. Pracownicy firmy wprowadzą się do nowego biura o powierzchni blisko 1 400 mkw. jesienią br.
GTV wynajmuje 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
GTV wynajmuje 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II
Międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia LED podpisał umowę na wynajęcie 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Obecnie spółka GTV korzysta już z 20 300 tys. mkw. powierzchni. Przekazanie najemcy nowego budynku planowane jest w kwietniu przyszłego roku. W transakcji pośredniczyła firma doradcza AXI IMMO.
Setki nowych miejsc pracy pod Wrocławiem! GLP realizuje kolejny etap wielkiej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Setki nowych miejsc pracy pod Wrocławiem! GLP realizuje kolejny etap wielkiej inwestycji
GLP, wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości logistyczne, cyfrową infrastrukturę i energię odnawialną, rozpoczęła budowę ostatniej hali Wrocław V Logistics Centre w Magnicach, w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem. Budynek o powierzchni ponad 67 tys. mkw. powstanie zgodnie z wymogami certyfikacji BREEAM na poziomie „Outstanding” i zapewni wiele udogodnień dla pracowników. Powstaną setki nowych miejsc pracy.
Globalny dostawca części dla branży automotive SaarGummi zainwestuje w województwie podkarpackimartykuł
Pokaż artykuł
Globalny dostawca części dla branży automotive SaarGummi zainwestuje w województwie podkarpackim
Kolejna duża inwestycja z branży automotive w Polsce. Deweloper i inwestor, firma DL Invest Group zawarła z SaarGummi globalnym dostawcą części dla branży automotive umowę na wynajem kilkudziesięciu tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowo-biurowych w inwestycji DL Invest Park Sędziszów. Inwestor zamierza uruchomić w Polsce produkcję.
Kolejny wielki, globalny koncern stawia na Wrocław. Powstaną nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny wielki, globalny koncern stawia na Wrocław. Powstaną nowe miejsca pracy
Kolejny znany, globalny koncern stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to potentat z branży transportowej i logistycznej, firma Maersk, która zdecydowała się uruchomić swoją główną siedzibę w tym regionie Polski na terenie Prologis Park Wrocław III. Spółka wynajęła 6 207 metrów kwadratowych powierzchni w oddanym właśnie do użytku budynku DC4, z czego 414 mkw. będą stanowiły biura. To pierwszy w Europie kontrakt zawarty pomiędzy tymi firmami. Będzie to także centrum dystrybucyjne produktów dla znanej duńskiej sieci sklepów z artykułami papierniczymi, dekoracyjnymi do domu, prezentami, zabawkami i gadżetami z branży ecom.
Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowościartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowości
Legalność pobytu obywateli Ukrainy w Polsce ma zostać przedłużona do 30 września 2025 roku. Jednak zdaniem ekspertów to za mało, aby powstrzymać odpływ pracowników z naszego kraju i trwale zabezpieczyć zasoby ludzkie. Polska gospodarka potrzebuje migrantów z odległych rejonów świata, a Polacy muszą się oswoić z tym, że nasze społeczeństwo stanie się jeszcze bardziej wielokulturowe.
Panattoni sprzedaje LCN Capital Partners czwarty obiekt w ramach kompleksu K-Flex w Uniejowieartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni sprzedaje LCN Capital Partners czwarty obiekt w ramach kompleksu K-Flex w Uniejowie
Panattoni, największy w Europie deweloper nieruchomości przemysłowych i logistycznych, sfinalizował transakcję sprzedaży centrum logistycznego o powierzchni 33 000 mkw. w Uniejowie, zrealizowanego w formule BTS. LCN Capital Partners (‘LCN’), wiodący europejski partner kapitałowy w zakresie transakcji sale & leaseback oraz build-to-suit, nabył od Panattoni czwarty obiekt w ramach kampusu produkcyjnego firmy K-Flex. Dzięki współpracy Panattoni oraz LCN, kampus osiągnął 100 000 mkw. i pozwala na sprawną obsługę klientów w Europie, Azji i USA.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wybrała strategicznego inwestora lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wybrała strategicznego inwestora lotniska
Spółka CPK wskazała Vinci Airports i IFM Global Infrastructure Fund (IFM) jako preferowanego oferenta w konkursie na inwestora strategicznego. Decyzja została podjęta po kilkunastomiesięcznym procesie selekcji wśród prywatnych inwestorów. Rozmowy toczyły się w szerszym gronie kandydatów z Europy oraz regionu Azji i Pacyfiku.
REKLAMA