REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarkiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarki
ChargeEuropa, wiodący dostawca rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych (EV), ma przyjemność ogłosić strategiczne partnerstwo z firmą Trei Real Estate Poland, jednym z największych graczy na polskim rynku parków handlowych, którego portfolio składa się obecnie z 42 parków handlowych pod szyldem Vendo Park. Celem tej współpracy jest instalacja szybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy parkach handlowych Vendo Park w całej Polsce, wzmacniając krajową infrastrukturę pojazdów elektrycznych i zapewniając kierowcom wygodne możliwości ładowania pojazdów.
Niewygodna prawda o infrastrukturze w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Niewygodna prawda o infrastrukturze w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety, czyli najważniejsze aspekty dla klientów – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i konceptyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i koncepty
Niewielki wzrost podaży w I kwartale 2016 r. W budowie są duże projekty w głównych aglomeracjach.
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premiumartykuł
Pokaż artykuł
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premium
Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
Kolejny sukces Katowickiej SSE – europejski lider wśród stref ekonomicznychartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny sukces Katowickiej SSE – europejski lider wśród stref ekonomicznych
Już po raz dziewiąty Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna (KSSE S.A.) zwyciężyła w prestiżowym rankingu Financial Times fDi Intelligence Global Free Zones of the Year. W tegorocznej edycji raportu KSSE uzyskała tytuł Najlepszej Strefy Przemysłowej w Europie.
[kujawsko-pomorskie] Pierwszy sklep Super-Pharm we Włocławku otworzył się we Wzorcowniartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Pierwszy sklep Super-Pharm we Włocławku otworzył się we Wzorcowni
W centrum handlowym Wzorcownia otworzył się pierwszy we Włocławku salon międzynarodowej sieci Super-...
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce
Sieć odzieżowa H&M otworzy swój salon w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. W obiekcie zajmie powi...
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko w gronie najlepszych w Europie. Wybierali pasażerowieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko w gronie najlepszych w Europie. Wybierali pasażerowie
Port Lotniczy Wrocław został doceniony w rankingu najlepszych lotnisk w Europie w 2016 roku. Wyżej s...
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomości
Dział Wycen międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumował rok 2015 na polskim rynku nieruchomości k...
firma
Pokaż firmę
SUEZ Consulting – SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce
firma
Pokaż firmę
DocuSign Polska-podpis elektroniczny w Polsce-Wawasoft
Warszawa, al. Jana Pawła II 27
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii
Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Eu...
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańsku
Marvipol Development startuje z realizacją kolejnego projektu dedykowanego osobom inwestującym w nie...
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Park
Design Optyk, Freddy, Tea&Tea, Trendy Opticians i Jean Louis David to nowi najemcy wrocławs...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Centrum Handlowe "Galeria Podlaska"
Białystok, Jaroszówka
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiu
Firma Atos, jeden z głównych dostawców usług IT na świecie, rozbudowuje swój wrocławski oddział, w k...
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
REKLAMA