REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premiumartykuł
Pokaż artykuł
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premium
Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
[kujawsko-pomorskie] Pierwszy sklep Super-Pharm we Włocławku otworzył się we Wzorcowniartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Pierwszy sklep Super-Pharm we Włocławku otworzył się we Wzorcowni
W centrum handlowym Wzorcownia otworzył się pierwszy we Włocławku salon międzynarodowej sieci Super-...
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce
Sieć odzieżowa H&M otworzy swój salon w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. W obiekcie zajmie powi...
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko w gronie najlepszych w Europie. Wybierali pasażerowieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławskie lotnisko w gronie najlepszych w Europie. Wybierali pasażerowie
Port Lotniczy Wrocław został doceniony w rankingu najlepszych lotnisk w Europie w 2016 roku. Wyżej s...
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomości
Dział Wycen międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumował rok 2015 na polskim rynku nieruchomości k...
Katowice najlepsze pod względem strategii przyciągania inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Katowice najlepsze pod względem strategii przyciągania inwestycji
Katowice zajęły 7 miejsce w rankingu „Top 10 Large European Cities of the Future 2024 – fDi Strategy", znajdując się w gronie tak znakomitych miast jak Glasgow, Antwerpia, Porto czy Bilbao. Tym samym są najwyżej sklasyfikowanym miastem w Polsce w tej kategorii.
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Park
Design Optyk, Freddy, Tea&Tea, Trendy Opticians i Jean Louis David to nowi najemcy wrocławs...
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiu
Firma Atos, jeden z głównych dostawców usług IT na świecie, rozbudowuje swój wrocławski oddział, w k...
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii
Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Eu...
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańsku
Marvipol Development startuje z realizacją kolejnego projektu dedykowanego osobom inwestującym w nie...
firma
Pokaż firmę
SUEZ Consulting – SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce
firma
Pokaż firmę
DocuSign Polska-podpis elektroniczny w Polsce-Wawasoft
Warszawa, al. Jana Pawła II 27
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynszeartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynsze
Jones Lang LaSalle opublikował raport „Warszawski Rynek Nieruchomości, 1 kw. 2012 r”. Poniżej zestaw...
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacji
Rok 2023 był wyjątkowo aktywny pod względem fuzji i przejęć w sektorze handlowym, a przyszły rok minie pod znakiem modernizacji i tworzenia nowych formatów. Eksperci Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, przygotowali przegląd najważniejszych wydarzeń w branży w ciągu minionych 12 miesięcy, a także prognozy na rok 2024.
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawie
W siedzibie CBRE w warszawskim biurowcu Rondo 1 odbyła się debata poświęcona ulicom handlowym. Celem...
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
REKLAMA