REKLAMA
Znaleziono 1201 wyników
Przystań Królewieckainwestycja
Pokaż inwestycję
Przystań Królewiecka
Wrocław, Fabryczna, Wołodyjowskiego
Domy Złotnoinwestycja
Pokaż inwestycję
Domy Złotno
Łódź, Polesie, Złotno 168/170
Apartamenty Urocza 10inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Urocza 10
Niemcz, Urocza 10
Pine.apartmentsinwestycja
Pokaż inwestycję
Pine.apartments
Szklarska Poręba, 11 Listopada
Nowa Polnainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Polna
Chyliczki, Prace Małe, Polna
Osiedle Pod Brzozamiinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Pod Brzozami
Mińsk Mazowiecki, Gen. Stanisława Maczka
Castorama z nowym magazynem w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Castorama z nowym magazynem w Łodzi
GXO Logistics przenosi obsługę logistyczną projektu "Kuchnie" Castorama Polska do nowego magazynu w Łodzi, wspierając firmę w optymalizacji wykorzystania powierzchni handlowej i doskonaleniu obsługi klienta. Castorama to największa w Polsce sieć sklepów typu Home Improvement (DIY), która obchodzi 25-lecie działalności w kraju.
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcie
E.Leclerc nabył od Tesco obiekt handlowy zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 17 w Jeleniej Górze. Obecnie budynek znajduje się w trakcie zewnętrznych i wewnętrznych prac rewitalizacyjnych, dzięki którym powstanie nowoczesna galeria handlowa typu convenience o powierzchni 24 500 mkw. ze zróżnicowaną ofertą sklepów i punktów usługowych.
Strefa food court galerii handlowej Libero Katowice wynajęta w 100 proc. artykuł
Pokaż artykuł
Strefa food court galerii handlowej Libero Katowice wynajęta w 100 proc.
Do oferty gastronomicznej galerii handlowej Libero Katowice dołącza kolejny najemca. To sieć popularnych, kurdyjskich restauracji Kebab King. Nowy lokal zostanie otwarty w strefie food court galerii już w II kwartale tego roku.
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawie
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Adidas otworzy w Warszawie swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniej
Adidas zdecydował się na otwarcie w Warszawie swojego największego sklepu w Europie Środkowej i Wschodniej. Salon zlokalizowany będzie w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w centrum miasta, przy ulicy Marszałkowskiej.
Galeria Sudecka w Jeleniej Górze rozszerza ofertę rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Sudecka w Jeleniej Górze rozszerza ofertę rozrywkową
Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka w odpowiedzi na oczekiwania klientów rozszerza swoją ofertę rozrywkową. Od teraz odwiedzający jeleniogórskie centrum zarządzane przez EPP mogą aktywnie spędzić czas w Play City, salonie gier wideo i zręcznościowych. Lokal przenosi w amerykański klimat lat 80., ale w nowoczesnym wydaniu. Play City znajduje się na poziomie +1 i zajmuje ponad 240 mkw.
Nowy park handlowy Fabryka Park w Katowicach powiększa grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Nowy park handlowy Fabryka Park w Katowicach powiększa grono najemców
Nowy park handlowy Fabryka Park w Katowicach powiększa grono najemców. Poziom komercjalizacji obiektu wybudowanego przez TDJ Estate przekroczył 80 proc.
W Gliwicach powstanie strefa inwestycyjna dla firm z branży lotniczej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Gliwicach powstanie strefa inwestycyjna dla firm z branży lotniczej [WIZUALIZACJE]
Miasto Gliwice zamierza przyciągnąć kolejne inwestycje i inwestorów. Na zdegradowanych obecnie terenach przy lotnisku w Gliwicach powstanie ponad 10-hektarowa strefa inwestycyjna dla firm z branży lotniczej.
W CH Plaza Rzeszów z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
W CH Plaza Rzeszów z nowymi najemcami
W CH Plaza Rzeszów otwarte zostały nowe sklepy. Wśród wiosennych nowości centrum handlowego klienci znajdą Fit&Train, driftingowy tor kartingowy Crazy Carts oraz odnowiony salon Martes Sport. Nowi najemcy to odpowiedź na potrzeby klientów szukających rodzinnych atrakcji oraz sportowców trenujących w klubie CityFit.
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskim
12 czerwca br. w Jastrzębiu-Zdroju został otwarty najnowszy park handlowy działający pod logo Karuzela. Największy kompleks w regionie na powierzchni około 12 000 mkw. zapewnia klientom ofertę 15 dużych sklepów.
[Kraków] Osiedle Pod Kasztaneminwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle Pod Kasztanem
Kraków, Podgórze, Korepty
firma
Pokaż firmę
KIA Autopol - Autoryzowany Dealer i Serwis KIA Bydgoszcz
Bydgoszcz, ul. Witolda Pileckiego 12
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszym obiektem w Polsce, który został wyłączony z użytkowania aż na blisko 6 lat. Trwające ponad pół roku prace budowlane pozwoliły stworzyć większą przestrzeń dla sklepów i usług. Nowy Fort Wola to dwupoziomowe centrum handlowe, w którego wnętrzach przewidziano miejsce dla 72 sklepów oraz lokali usługowych. Parking zewnętrzny i wewnętrzny zapewnia niemal 900 stanowisk do parkowania. Nowy Fort Wola to projekt przebudowy zakładający przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na czwartek, 16 lutego 2023 roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA