REKLAMA
Znaleziono 1286 wyników
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe artykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe
Kompleks wielofunkcyjny Fuzja, duży, rewitalizowany przez Echo Investment teren po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera w Łodzi, zyskuje kolejnych nowych najemców. W historycznych, zabytkowych oraz nowych budynkach otwartej na miasto południowej części kompleksu pojawiły się następne restauracje oraz koncepty z sektora fitness i beauty. Obecnie na terenie Fuzji, w północnej części inwestycji trwa rewitalizacja pozostałych obiektów wchodzących w skład pofabrycznego terenu.
Brytyjska sieć sklepów JD Sports wchodzi do Krakowaartykuł
Pokaż artykuł
Brytyjska sieć sklepów JD Sports wchodzi do Krakowa
24 stycznia br. stolica Małopolski dołączyła do grona miast, których mieszkańcy odwiedzić mogą salon odzieży sportowej JD Sports. Dziesiąty sklep tej marki otworzył się właśnie w stolicy małopolski, w Centrum Handlowym Bonarka. Brytyjska marka JD Sports prowadzi blisko 3300 sklepów w 29 krajach na świecie.
Power Park Olsztyn pozyskał dwóch nowych, dużych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Power Park Olsztyn pozyskał dwóch nowych, dużych najemców
Należący do EPP Power Park Olsztyn powiekszył portfolio najemców o dwie znane marki: Action i Maxi Zoo. Holenderska sieć dyskontów niespożywczych oferuje odwiedzającym różnorodny asortyment m.in. produktów do domu, ogrodu czy szkoły. Ponadto na klientów olsztyńskiego parku handlowego czeka również nowo otwarty sklep zoologiczny Maxi Zoo, w którym znajdą szeroki wybór karmy oraz akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt domowych. Salony nowych najemców obejmują łączną powierzchnię ponad 1600 mkw.
[wielkopolskie] Butik dla kobiet w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Butik dla kobiet w galerii Tęcza w Kaliszu
W listopadzie w galerii Tęcza w Kaliszu otworzył się ekskluzywny salon z szerokim wachlarzem asortym...
[Zielona Góra] Galeria Grafitt modowymi salonami stoiartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Galeria Grafitt modowymi salonami stoi
Galeria Grafitt mieści się w sercu miasta i dla wielu jest stałym punktem na zielonogórskiej mapie z...
DOMEX KALISZ - OKNA, DRZWI, BRAMY, ROLETYfirma
Pokaż firmę
DOMEX KALISZ - OKNA, DRZWI, BRAMY, ROLETY
Kalisz, Częstochowska 98
[Bielsko-Biała] Kolejne nowe marki w Sarnim Stokuartykuł
Pokaż artykuł
[Bielsko-Biała] Kolejne nowe marki w Sarnim Stoku
Pierwszy w Bielsku Białej salon z artykułami dekoracyjnymi i wyposażenia wnętrz firmy Home&You,...
[Wrocław] Największy i najnowocześniejszy salon Mercedesa w Polsce otwarty [FOTO]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Największy i najnowocześniejszy salon Mercedesa w Polsce otwarty [FOTO]
We wtorek 10 stycznia przy ulicy Granicznej oficjalnie otwarto nowy salon Mercedes-Benz. Inwestycja,...
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcami
Z końcem lata centrum Westfield Mokotów poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki. W centrum został otwarty butik holenderskiej marki Rituals, w którym można kupić kosmetyki do ciała i domu, salon luksusowej biżuterii marki Teilor oraz sklep polskiej marki odzieżowej z ponad 20-letnią tradycją – Monnari, oferujący kobiece ubrania i dodatki.
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]
Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 mkw. GLA.
[Łódź] Pasaż Łódzki poszerza ofertę o nowy sklep W Dobrym Styluartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Pasaż Łódzki poszerza ofertę o nowy sklep W Dobrym Stylu
Mimo, że na ogół jej nie widać, to dla kobiety stanowi bardzo istotny element garderoby. Odpowiednio...
Salon DS i Citroena, ul. Szczecińskainwestycja
Pokaż inwestycję
Salon DS i Citroena, ul. Szczecińska
Wrocław, Fabryczna, Szczecińska 7
Wkrótce otwarcie Centrum Maxim w podwarszawskim Legionowieartykuł
Pokaż artykuł
Wkrótce otwarcie Centrum Maxim w podwarszawskim Legionowie
W podwarszawskim Legionowie, przy ulicy Siwińskiego 2 otwarte zostanie największe w tym mieście, nowoczesne centrum handlowe – Centrum Maxim. Inwestor, PIR Sp. z o.o., zaplanowała oficjalne otwarcie obiektu na początek listopada. Aktualnie trwają ostatnie prace przygotowujące ten przebudowany i rozbudowany obiekt do przyjęcia klientów.
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawie
BOSS otworzył salon w nowym koncepcie Pre BOSSed w warszawskiej galerii Atrium Promenada. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy "CLAIM 5", mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej.
Ruszyła rozbudowa parku handlowego Karuzela Puławyartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła rozbudowa parku handlowego Karuzela Puławy
Ruszyła rozbudowa kolejnego parku handlowego Karuzela Holding w Polsce. Tym razem w liczących ponad 44,5 tysiąca mieszkańców Puławach, w województwie lubelskim.
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premiumartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premium
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła marka JOOP! W jej ofercie znaleźć można wysokiej jakości odzież damską i męską łączącą w sobie elegancję i komfort użytkowania, a także akcesoria. To pierwszy salon tego brandu na Dolnym Śląsku – z okazji otwarcia dla klientów przygotowano oferty specjalne.
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsce
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki przy ul. Malborskiej 41 na Targówku został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 mkw. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Większe, nowoczesne sklepy w Wola Parku i coraz szersza oferta gastronomiczna w Ogrodach Ulrichaartykuł
Pokaż artykuł
Większe, nowoczesne sklepy w Wola Parku i coraz szersza oferta gastronomiczna w Ogrodach Ulricha
Po letniej serii otwarć i zmian na terenie Wola Parku nadszedł czas na kolejną porcję nowości. W październiku, zarówno na terenie centrum handlowego, jak i w Ogrodach Ulricha pojawili się nowi najemcy, a obecne już marki przeniosły się do większych lokali i otworzyły w nowym formacie.
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
REKLAMA