REKLAMA
Znaleziono 8556 wyników
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Wrocław] Potencjał handlowy Galerii Złota Podkowa doceniony przez Biedronkę!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Potencjał handlowy Galerii Złota Podkowa doceniony przez Biedronkę!
Już niebawem na 800 m² Biedronka otworzy swój market dyskontowy, oferujący bogaty asortyment, w tym...
Wrocław w ścisłej czołówce rankingu siły nabywczej polskich miast i powiatów [WYNIKI]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław w ścisłej czołówce rankingu siły nabywczej polskich miast i powiatów [WYNIKI]
Stolica Dolnego Śląska po raz kolejny uplasowała się w ścisłej czołówce w rankingu siły nabywczej po...
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Polska] Rynek mieszkaniowy Katowic i Krakowa – tak blisko, a tak dalekoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek mieszkaniowy Katowic i Krakowa – tak blisko, a tak daleko
Chociaż wspomniane miasta dzieli w linii prostej zaledwie 70 km różnią się one zdecydowanie pod wzgl...
[Warszawa] Echo Investment i Echo Polska Properties finalizują inwestycję wartą 120 milionów euro artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Echo Investment i Echo Polska Properties finalizują inwestycję wartą 120 milionów euro
Echo Polska Properties (EPP) i Echo Investment zawarły ostateczne umowy dotyczące wspólnego zakupu i...
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce przyspieszą w drugiej połowie rokuartykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce przyspieszą w drugiej połowie roku
W 2024 roku inwestycje w nieruchomości komercyjne w Polsce nabiorą tempa i mogą wzrosnąć o 10 proc. rok do roku – wynika z raportu „Market Outlook 2024” CBRE. Tendencja będzie widoczna szczególnie w drugiej połowie roku, w sektorach przemysłowym i logistycznym oraz mieszkaniowym. Na rynku biurowym w największych miastach w Polsce najemcy będą utrzymywać wysoką aktywność, a rynek handlowy do rozwoju pobudzi niższa inflacja i rosnąca siła nabywcza konsumentów. Czynnikami ryzyka pozostają sytuacja geopolityczna oraz wysoka inflacja bazowa.
[Warszawa] Potencjał na nowe inwestycje handlowe w Warszawie – nie tylko Białołęka i Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Potencjał na nowe inwestycje handlowe w Warszawie – nie tylko Białołęka i Wilanów
Wawer, Ursynów i Wola dołączają do Białołęki i Wilanowa jako jedne z najbardziej perspektywicznych l...
Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzy sklepy w Częstochowie, Lubinie i Toruniuartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzy sklepy w Częstochowie, Lubinie i Toruniu
Szwedzka sieć multimarketów Jula, planuje jesienią bieżącego roku otwarcie trzech nowych sklepów w Polsce: w Częstochowie, Lubinie i Toruniu. Aktualnie na terenie naszego kraju firma posiada 16 marketów.
[Warszawa]  Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperów
Międzynarodowa firma doradcza JLL analizuje rynek nieruchomości handlowych w aglomeracji warszawskie...
Monitoring Cen Mieszkań: W IV kwartale 2022 roku ceny mieszkań były stabilne, a sprzedaż odbiłaartykuł
Pokaż artykuł
Monitoring Cen Mieszkań: W IV kwartale 2022 roku ceny mieszkań były stabilne, a sprzedaż odbiła
Według wstępnych szacunków opartych na danych PKO Banku Polskiego średnia cena transakcyjna mkw. mieszkania na rynku pierwotnym w 6 największych miastach w IV kwartale 2022 roku spadła o 1,0% q/q i wzrosła o 4,7% r/r wobec wzrostu o 10,0% r/r w III kw. 2022 r. W pozostałych 10 miastach wojewódzkich cena wzrosła o 7,7% q/q i 8,5% r/r wobec wzrostu o 2,8% r/r w III kw. 2022 roku. Zaskakująco silny wzrost cen w przypadku mniejszych miast może wynikać ze słabej jakości danych w związku z niską transakcyjnością tych rynków.
Pasaż Kępiński będzie większy. Trwają prace na budowieartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Kępiński będzie większy. Trwają prace na budowie
20 sklepów, 400 miejsc parkingowych i ponad 12 tys. mkw. powierzchni GLA – tak ostatecznie ma wyglądać powstający między Kępnem a Baranowem Pasaż Kępiński. Otwarcie obiektu zaplanowano na koniec listopada 2023 roku.
[Warszawa] Wilanów – jeszcze Miasteczko, czy już miasto w mieścieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Wilanów – jeszcze Miasteczko, czy już miasto w mieście
Około 460 lokali handlowych i usługowych, 37 500 mieszkańców i trzecia najwyższa siła nabywcza w War...
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicach
W Polsce z roku na rok przybywa powierzchni usługowych, jednak głównie za sprawą dużych centrów i pa...
[Wrocław] Rynek centrów handlowych nasycony. Czy jest miejsce na Wroclavię? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rynek centrów handlowych nasycony. Czy jest miejsce na Wroclavię? [RAPORT]
– Wrocław, mimo wysokiego nasycenia powierzchnią centrów handlowych i nieznacznego wzrostu śred...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Siła] Hotel "Marina Golf Club"
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rynek powierzchni handlowych w Polsce...
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handlowe
W spokojnym 2014 r. podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Aglomeracji Warszawskiej pozostała pra...
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
REKLAMA