REKLAMA
Znaleziono 2242 wyników
[Warszawa] Osiedle "Śródmieście Wilanów"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Śródmieście Wilanów"
Warszawa, Wilanów
[Wrocław] Osiedle "Zielone Śródmieście"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Zielone Śródmieście"
Wrocław, Śródmieście
TAURON inwestuje we Wrocławiu w infrastrukturę pod stacje ładowania pojazdów elektrycznychartykuł
Pokaż artykuł
TAURON inwestuje we Wrocławiu w infrastrukturę pod stacje ładowania pojazdów elektrycznych
TAURON inwestuje w rozwój elektromobilności w stolicy Dolnego Śląska. Spółka buduje infrastrukturę pod stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
GFL inwestuje w Sosnowcu, ze wsparciem Katowickiej SSEartykuł
Pokaż artykuł
GFL inwestuje w Sosnowcu, ze wsparciem Katowickiej SSE
Kolejna firma z województwa śląskiego otrzymała decyzję o wsparciu inwestycji w Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Tym razem jest to GFL Sp z o.o., która zainwestuje łącznie 11 000 828,00 PLN w Sosnowcu.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Polska] Najmniejsze mieszkania na rynkuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najmniejsze mieszkania na rynku
Rynek wtórny – dominacja wielkiej płyty Szukający małych mieszkań na rynku wtórnym w największych...
KOGENERACJA wspiera lokalne społeczności Wrocławia i Siechnicartykuł
Pokaż artykuł
KOGENERACJA wspiera lokalne społeczności Wrocławia i Siechnic
W 2023 roku KOGENERACJA, należąca do PGE Energia Ciepła z Grupy Kapitałowej PGE, przekazała lokalnym społecznościom w formie darowizn blisko 400 tysięcy złotych. Dodatkowo spółka zrealizowała projekty sponsoringowe, a sami pracownicy chętnie angażowali się w akcje pomocowe.
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2
31 lipca symbolicznym cięciem stali oficjalnie rozpoczęła się produkcja komponentów potrzebnych do budowy i późniejszego bezpiecznego eksploatowania Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica 2. Klatki anodowe oraz konstrukcje pozwalające na cumowanie łodzi wyprodukuje Grupa Przemysłowa Baltic (będąca częścią Grupy ARP) w fabryce w Gdańsku oraz Gdyni.
Kopalnia Turów będzie dalej działaćartykuł
Pokaż artykuł
Kopalnia Turów będzie dalej działać
Wojewódzki Sąd Administracyjny zawiesił postępowanie sądowe dotyczące decyzji środowiskowej umożliwiającej eksploatację w Turowie do 2044 r. Oznacza to, że decyzja obowiązuje i nie jest zagrożona eksploatacja do 2044 r.
Kolejny inwestor w strefie „Toruń Zachód”artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny inwestor w strefie „Toruń Zachód”
Kolejny inwestor w strefie „Toruń Zachód”. Spółka MPP Trade kupiła od PGE Toruń S.A. teren inwestycyjny u zbiegu ul. Szosy Bydgoskiej i P. Jonssona. Firma zajmująca się importem do Polski pojazdów rekreacyjnych oraz wyczynowych zainwestowała w nieruchomość o powierzchni 15 646 metrów kwadratowych.
Co dalej z budową elektrowni jądrowej w Koninie?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową elektrowni jądrowej w Koninie?
Planowane oddanie pierwszego reaktora to użytku to 2035-36 r., więc po 2030 r., ok. 2030 r. powinny wystartować fizycznie prace budowlane i montażowe – powiedział na komisji sejmowej prezes PGE PAK Energia Jądrowa, Tomasz Nowacki. Dodał, że ew. negatywne rozstrzygnięcie sporu między spółkami KHNP a Westinghouse nie wpłynie na spółkę.
W Warszawie powstanie Centralny Dom Kultury [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie Centralny Dom Kultury [WIZUALIZACJE]
111 mln zł na budowę wielofunkcyjnego obiektu kultury "Twórcza Twarda". Swoje siedziby będą miały w nim Dom Kultury Śródmieście oraz Młodzieżowy Dom Kultury. Rada m.st. Warszawy uchwaliła zwiększenie środków inwestycyjnych dzielnicy na ten cel. To będzie największa inwestycja w Śródmieściu od 21 lat!
REKLAMA