REKLAMA
Znaleziono 3825 wyników
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogajuartykuł
Pokaż artykuł
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogaju
Jeden z największych wrocławskich deweloperów Toscom Development jest nowym właścicielem dużego tere...
Firma Eurogate Logistics stawia na Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Firma Eurogate Logistics stawia na Wrocław
Kolejna duża firma z branży logistycznej stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to operator logistyczny Eurogate Logistics, który zdecydował się na wynajęcie 7,2 tys. mkw. powierzchni magazynowej i 400 metrów kwadratowych powierzchni biurowej – w budynku DC4, na terenie Prologis Park Wrocław III przy ulicy Granicznej, obok węzła AOW Wrocław Lotnisko.
Do biurowca The Form w Warszawie najemcy wprowadzą się w styczniu 2025 r.artykuł
Pokaż artykuł
Do biurowca The Form w Warszawie najemcy wprowadzą się w styczniu 2025 r.
Biurowiec The Form w Warszawie jest w zaawansowanej fazie budowy. Jego oddanie do użytkowania jest planowane w grudniu 2024 roku. Biurowiec pozytywnie przeszedł certyfikację WiredScore i SmartScore na poziomie Platinum. Pierwszy najemca rozpocznie działalność w styczniu 2025 roku.
Globalny gigant Shell z rekordową transakcją najmu w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Globalny gigant Shell z rekordową transakcją najmu w Krakowie
Shell, jedna z największych firm energetycznych na świecie, od ponad 30 lat aktywnie działająca w Polsce, przedłużyła najem powierzchni w kompleksie biurowym DOT Park w Krakowie. Nowo podpisana umowa zakłada kontynuowanie wynajmu ponad 22 800 metrów kwadratowych powierzchni biurowej w 3 budynkach inwestycji (A, B, C). Tym samym transakcja zawarta między Golden Star Estate a Shell jest nie tylko największą umową najmu w I półroczu 2025 roku w sektorze biurowym w Polsce, ale i historycznie największą jednorazową transakcją na rynku krakowskim.
Plac Trzech Krzyży w Warszawie będzie zielony. Zabytkowy bruk i tory zostaną przykryte warstwami bitumicznymi artykuł
Pokaż artykuł
Plac Trzech Krzyży w Warszawie będzie zielony. Zabytkowy bruk i tory zostaną przykryte warstwami bitumicznymi
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie uzgodnił razem z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków szczegóły remontu pl. Trzech Krzyży. Drzewa – zgodnie z historyczną perspektywą tego miejsca – upiększą północną i wschodnią pierzeję. W częściach placu pojawi się też zieleń niska.
CentrumRowerowe.pl – nowy salon w Krakowie już 23 października, w planach dalsza, dynamiczna ekspansjaartykuł
Pokaż artykuł
CentrumRowerowe.pl – nowy salon w Krakowie już 23 października, w planach dalsza, dynamiczna ekspansja
Dotychczasowe lokale CentrumRowerowe.pl w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku to salony unikalne na skalę europejską, każdy o powierzchni ok. 3 000 m². Klienci, w każdym z nich, mają możliwość przetestowania, obejrzenia i przymierzenia około 7 500 produktów rowerowych – od części, po akcesoria i odzież oraz 750 rowerów gotowych do jazdy. Jest to najszersza w Polsce oferta rowerów i akcesoriów dostępnych na wciągnięcie ręki.
Pawilon dla szympansów i makaków japońskich w ZOO Krakówinwestycja
Pokaż inwestycję
Pawilon dla szympansów i makaków japońskich w ZOO Kraków
Kraków, Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14
firma
Pokaż firmę
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Przebudowa ulicy Reymontainwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa ulicy Reymonta
Wrocław, Władysława Reymonta
Biuro Projektowe PROFILfirma
Pokaż firmę
Biuro Projektowe PROFIL
Wrocław, Ul. Marcelego Nenckiego 15a
firma
Pokaż firmę
Kogucik catering lublin
Lublin, Czechowska 4
REKLAMA