REKLAMA
Znaleziono 1115 wyników
[Wrocław] Wrocławski Program Tramwajowy, czyli 70 kilometrów nowych tras. Gdzie pojedzie tramwaj?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski Program Tramwajowy, czyli 70 kilometrów nowych tras. Gdzie pojedzie tramwaj?
Rozbudowa sieci tramwajowej, nowy tabor czy integracja z koleją aglomeracyjną to główne założenia Wr...
Kolej wraca do Łomży po 30 latach – trwa kluczowa inwestycja dla regionuartykuł
Pokaż artykuł
Kolej wraca do Łomży po 30 latach – trwa kluczowa inwestycja dla regionu
Mieszkańcy Łomży w czerwcu przyszłego roku, po raz pierwszy od ponad 30 lat, będą mogli wyruszyć w podróż koleją. Wykonawca prowadzi prace w mieście i na linii do Śniadowa, gdzie buduje nowe tory, perony i urządzenia sterowania ruchem. Inwestycja jest finansowana z rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus.
Warszawa Zachodnia – w grudniu wsiądziemy do pociągów z nowego peronu [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – w grudniu wsiądziemy do pociągów z nowego peronu [ZDJĘCIA]
Konstrukcje zadaszenia z panelami fotowoltaicznymi kilkanaście metrów nad peronami, szerokie podziem...
W centrum Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności [FILM]
W centrum Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności, który po zakończeniu wszystkich prac stanie się zieloną oazą w centrum miasta.
W Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności [FILM]
W centrum Łodzi trwają prace przy przebudowie najważniejszego placu w tym mieście – Placu Wolności, który po zakończeniu wszystkich prac stanie się zieloną oazą w centrum miasta.
Trwa budowa Nowej Warszawy Zachodniej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Nowej Warszawy Zachodniej [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILM]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Co słychać na budowie Nowej Warszawy Zachodniej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie Nowej Warszawy Zachodniej? [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Nowa Warszawa Zachodnia – powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowa Warszawa Zachodnia – powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Powstaje Nowa Warszawa Zachodnia. A co z linią średnicową? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje Nowa Warszawa Zachodnia. A co z linią średnicową? [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]
Będą lepsze podróże koleją i bezpieczniejsze przejścia przez tory. Budowane są nowe przejścia pod torami między Gocławkiem a Wawrem. Układane są szyny, podkłady i rozwieszana sieć trakcyjna. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto, finansowany z udziałem funduszy unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
WARSZAWA: Trasa tramwajowa na Stegny niemal gotowaartykuł
Pokaż artykuł
WARSZAWA: Trasa tramwajowa na Stegny niemal gotowa
Już latem tramwaje pojadą z Dolnego Mokotowa do Dworca Centralnego. Nowa linia tramwajowa w Warszawie jest niemal gotowa. Dzisiaj tory na ul. Św. Bonifacego testował pierwszy tramwaj.
[Wrocław] Koniec robót przy torowisku na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich i alei Halleraartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Koniec robót przy torowisku na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich i alei Hallera
Wymiana mechanicznych zwrotnic przekładanych ręcznie na elektryczne ryglowane już się zakończyła. Ob...
[Warszawa] Biurowiec Górskiego 9 wynajęty w ponad 90%artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Biurowiec Górskiego 9 wynajęty w ponad 90%
Savills, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, pośredniczył w transakcji wynajmu 650 m kw....
Łódź: Kolejne ulice w centrum przejdą remontartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Kolejne ulice w centrum przejdą remont
Ulice Ogrodowa oraz Północna przejdą remont. Miasto wybrało najlepszą koncepcję zagospodarowania ter...
Nowy przystanek Warszawa Grochów coraz bliżej. Będzie lepsza i wygodna komunikacja z centrum stolicyartykuł
Pokaż artykuł
Nowy przystanek Warszawa Grochów coraz bliżej. Będzie lepsza i wygodna komunikacja z centrum stolicy
Od grudnia pasażerowie skorzystają z nowego przystanku Warszawa Grochów, tuż przy szpitalu na ul. Szaserów w Warszawie. Widać już nowe perony. Wykonawca modernizuje tory i rozjazdy między Warszawą Wschodnią a Warszawą Wawer. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEFartykuł
Pokaż artykuł
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEF
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały 937 mln euro dofinansowania z Unii Europejskiej z instrumentu CEF "Łącząc Europę" na modernizację prac na odcinkach: Będzin – Katowice Szopienice Płd. – Katowice – Katowice Piotrowice oraz Tychy – Goczałkowice-Zdrój. Efektem inwestycji będzie lepszy dostęp do kolei oraz skrócenie czasu przejazdu. Dzięki rozdzieleniu ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego na tory wyjedzie więcej pociągów.
REKLAMA