REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
[Warszawa] Apartament czy dom w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Apartament czy dom w Warszawie
Warszawskie apartamenty, szczególnie te położone w prestiżowych miejscach, kosztują często znacznie...
 Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
[Białystok] Przedłużenie ulicy Andersa dopuszczone do ruchuartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Przedłużenie ulicy Andersa dopuszczone do ruchu
Już w piątkowe południe zostanie otwarty nowo wybudowany odcinek ulicy Generała Andersa w Białymstok...
[Warszawa] Quarta uzyskuje pozwolenie na użytkowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Quarta uzyskuje pozwolenie na użytkowanie
Osiedle czterech budynków mieszkalnych Quarta Apartamenty Ursynów zlokalizowanych przy ul. Wędrowców...
firma
Pokaż firmę
APM Development Sp. z o.o.
Bartycka 63a lok 25
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Kolej na nowo połączyła dwie strony podwarszawskiego Sulejówka [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Kolej na nowo połączyła dwie strony podwarszawskiego Sulejówka [FILM]
Na placu budowy drugiego tunelu pod torami w Sulejówku pod Warszawą (powiat miński) było dziś (13 września) ważne wydarzenie – przebicie ściany i połączenie dwóch stron realizowanego obiektu. Dzięki nowemu skrzyżowaniu bezkolizyjnemu poprawi się bezpieczeństwo w ruchu drogowym i kolejowym na szlaku z Warszawy do Terespola. Inwestycja o wartości ok. 100 mln zł finansowano z KPO, realizowana jest przy współpracy z Powiatem Mińskim i Miastem Sulejówek.
Sengera 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Sengera 1
Warszawa, Ursynów, Mariana Sengera 1
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkamiartykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami
W Andrespolu (przy przystanku Bedoń) bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki oraz Łódź – Dębica zapewni nowy tunel drogowy. Inwestycja za ok. 30 mln zł realizowana jest we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Gminy Andrespol. Obiekt budowany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” z POIiŚ.
Rondo Ofiar Katyniainwestycja
Pokaż inwestycję
Rondo Ofiar Katynia
Kraków, Rondo Ofiar Katynia
Łatwiej na stację metra Pole Mokotowskieartykuł
Pokaż artykuł
Łatwiej na stację metra Pole Mokotowskie
Przy stacji metra Pole Mokotowskie powstają nowe windy. Rozpoczęła się budowa trzech dodatkowych dźwigów od strony ulicy Stefana Batorego. Podróżni będą mogli z nich skorzystać już jesienią.
Develia rozpoczyna budowę inwestycji Krakowska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Develia rozpoczyna budowę inwestycji Krakowska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]
Ruszyły prace budowlane w inwestycji Krakowska Vita, nowego projektu mieszkaniowego firmy deweloperskiej Develia w Warszawie. Przy alei Krakowskiej 279, na granicy Włoch i Ochoty, powstanie 314 mieszkań o zróżnicowanych metrażach i funkcjonalnych rozkładach.
Tunel kolejowy pod górami usprawni przejazd pomiędzy Limanową a Nowym Sączemartykuł
Pokaż artykuł
Tunel kolejowy pod górami usprawni przejazd pomiędzy Limanową a Nowym Sączem
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na modernizację czwartego odcinka linii numer 104 Chabówka – Nowy Sącz. W 2026 roku pociągi pojadą nowym torem pomiędzy Limanową a bocznicą Klęczany. Nowy tunel skróci przejazd pociągiem do Nowego Sącza. Inwestycja realizowana w ramach projektu Podłęże – Piekiełko za przeszło 1,9 miliarda zł netto to część jednego z największych przedsięwzięć infrastrukturalnych na południu Polski.
Startuje budowa tunelu pod torami w Teresinie pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Startuje budowa tunelu pod torami w Teresinie pod Warszawą
Będzie bezpieczniej w ruchu kolejowym i drogowym w Teresinie i Paprotni pod Warszawą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Powiat Sochaczewski i Gmina Teresin przekazały wykonawcy plac budowy. Nowy tunel pod torami zastąpi przejazd kolejowo-drogowy. Inwestycja zakończy się w 2026 r. i będzie ubiegała się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków FEnIKS.
Nieodpowiedzialni użytkownicy nowego tunelu na S2 (POW) pod Ursynowem [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nieodpowiedzialni użytkownicy nowego tunelu na S2 (POW) pod Ursynowem [FILM]
Zdecydowana większość z ponad pół miliona kierowców, którzy w ciągu niespełna dwóch tygodni od otwar...
[Gdańsk] Maszyna TBM wierci drugą nitkę tunelu pod Martwą Wisłąartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Maszyna TBM wierci drugą nitkę tunelu pod Martwą Wisłą
W niedzielne południe gdański TBM rozpoczął wiercenie drugiej nitki tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsk...
Wielomilionowa inwestycja drogowo-kolejowa w Dąbrowie Górniczejartykuł
Pokaż artykuł
Wielomilionowa inwestycja drogowo-kolejowa w Dąbrowie Górniczej
W okolicach dworca kolejowego Dąbrowa Górnicza Gołonóg powstanie nowy układ komunikacyjny oraz centr...
Trwają zaawansowane prace na budowie S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
REKLAMA