Trwa przebudowa Galerii Renova w Warszawie. Pojawi się w niej nowy, duży najemca

Orzech

Należącą do Napollo warszawską Galerię Renova czeka wiele zmian, z których z pewnością będą zadowoleni jej klienci. Wewnątrz obiektu toczy się przebudowa, która jest kontynuacją dotychczasowych modernizacji. Już wkrótce w Renovie pojawi się nowa marka – TEDi. Będzie to jeden z największych sklepów w Galerii Renova.

Galeria Renova przy ul. Rembielińskiej 20, to kameralne centrum handlowo-usługowe położone w centrum warszawskiego Targówka. Posiada dwa poziomy handlowe na ok. 13 000 mkw. oraz podziemny parking. Do największych najemców należą m.in. Stokrotka, Rossmann, Hebe, RTV Euro AGD, C&A, KiK, Pepco, Dealz, Kakadu, Empik, Coccodrillo, Greenpoint, Diverse, Top Secret oraz Fitness Zdrofit, Szkoła Tańca Egurolla. W Galerii Renova działają również: Apteka Cosmedica, Cukiernia Sowa, Poczta Polska, PKO Bank Polski.

– To właśnie pomysł wprowadzenia TEDi do oferty Renovy, wymaga dodatkowej przebudowy wnętrza galerii – salon tej marki o powierzchni ponad 700 m2 będzie bowiem jednym z najbardziej przestronnych lokali w całej galerii. Już od jakiegoś czasu Napollo pracuje nad zmianami w tym obiekcie, relokuje niektóre salony i odświeża lokale, przygotowując je pod nowe marki. Niedawno miejsce zmienił Top Secret, który został przeniesiony do bardziej przestronnego lokalu na parterze galerii, naprzeciw Hebe. Teraz modernizujemy dalej Renovę, aby przyjąć markę TEDi – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w NAPOLLO.

– Wciąż staramy się podążać za trendami i oczekiwaniami naszych Klientów, dlatego uzupełniamy portfolio o nowe marki lub podnosimy jakość istniejących lokali (m.in. modernizacja salonu Rossmann czy Pepco). Marka TEDi z pewnością zyska popularność odwiedzających, tak jak stało się to w przypadku naszych parków handlowych N-Park w Gorzowie i Pszczynie, gdzie również otworzyliśmy sklepy tej marki – dodaje Beltrani.

TEDi posiada w swojej ofercie bardzo szeroki wybór artykułów pierwszej potrzeby, poczynając od kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych, poprzez artykuły samochodowe oraz książki, akcesoria i karmy dla zwierząt, ale też artykuły czyszczące i spożywcze. TEDi posiada już ponad 2550 sklepów w całej Europie i około 24 000 pracowników w 10 krajach. Ideą ekspansji tej marki jest stworzenie gęstej sieci lokali, by każdy klient miał je na wyciągnięcie ręki.

Otwarcie sklepu TEDi planowane jest późną jesienią tego roku.

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.

Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.