Polska sieć hard dyskontów Vollmart, rozwijana przez Brand Distribution Group, ogłosiła ambitną pięcioletnią strategię. Firma planuje kilkukrotnie zwiększyć liczbę sklepów i poszukuje lokali użytkowych w całym kraju. Celem jest stworzenie ogólnopolskiej marki, która wyróżnia się niższymi cenami i nowoczesnym modelem sprzedaży.
Vollmart chce być marką ogólnopolską
Dotychczas sieć otworzyła 12 sklepów w Polsce, ale na LinkedIn podkreśliła, że ma znacznie większe plany:
– „Chcemy być rozpoznawalną marką o zasięgu ogólnopolskim” – podkreśla Vollmart.
Firma reaguje na liczne komentarze w mediach społecznościowych, w których klienci proszą o otwarcie placówek w kolejnych miastach. Na początku listopada sieć poinformowała, że poszukuje lokali użytkowych o powierzchni od 850 do 1200 metrów kwadratowych na terenie całej Polski.
Hard dyskont – niższe ceny i prosty model sprzedaży
Vollmart oferuje około 1200 produktów, w tym:
• artykuły spożywcze,
• produkty przemysłowe,
• kosmetyki i chemię gospodarczą.
Sieć zapewnia, że ceny są niższe nawet o 20% od lokalnej konkurencji. Model hard dyskontu oznacza:
• rezygnację z reklam i gazetek,
• sprzedaż towarów prosto z palet i kartonów,
• minimalizację kosztów operacyjnych i marketingowych.
Strategia na najbliższe lata
Vollmart podkreśla, że jest pionierem nowoczesnego modelu hard dyskontu w Polsce.
– "Jesteśmy pionierem nowoczesnego modelu hard dyskontu w Polsce. To oznacza minimalizację zbędnych kosztów i optymalizację procesów" – informuje spółka.
Określenie "hard dyskont" oznacza, że sieć rezygnuje z reklam i gazetek, aby ograniczyć koszty marketingowe. Natomiast towary w tych sklepach sprzedawane są prosto z palet i kartonów, aby zredukować koszty operacyjne.
Pięcioletnia strategia zakłada:
• kilkukrotne zwiększenie liczby sklepów,
• budowę rozpoznawalnej marki w całym kraju,
• dalszą optymalizację procesów i kosztów.







![Inwestycje wokół offshore w Polsce mogą sięgnąć ok. 900 mld złotych. To trzykrotność całego projektu CPK [FILM]](https://investmap.pl/_i/image/185/57/77753_100x70.jpg)

![Zabytkowy dom handlowy w centrum Wrocławia zamieni się w luksusowy apartamentowiec [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/182/54/678070_100x70.jpg)




![[śląskie] Pepco w parku handlowym Zgoda w Świętochłowicach](https://investmap.pl/_i/image/30/30/10270_100x70.jpg)
![[Wrocław] W centrum Wrocławia rozmnażają się Biedronki](https://img.investmap.pl/image/33/33/5409_100x70.jpg)





![[wielkopolskie] Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowej](https://investmap.pl/_i/image/228/100/38116_100x70.jpg)
![[wielkopolskie] Nowi najemcy wprowadzą się do Kalinki w Kaliszu](https://investmap.pl/_i/image/224/96/33504_100x70.jpg)
![[Wrocław] Na Maślicach otwarty zostanie nowy market spożywczy](https://investmap.pl/_i/image/236/108/32236_100x70.jpg)