W 100% polska sieć hard dyskontów Vollmart chce otwierać sklepy w całej krajuFot. Vollmart / Facebook

W 100% polska sieć hard dyskontów Vollmart chce otwierać sklepy w całej kraju

Orzech
Orzech
REKLAMA

Polska sieć hard dyskontów Vollmart, rozwijana przez Brand Distribution Group, ogłosiła ambitną pięcioletnią strategię. Firma planuje kilkukrotnie zwiększyć liczbę sklepów i poszukuje lokali użytkowych w całym kraju. Celem jest stworzenie ogólnopolskiej marki, która wyróżnia się niższymi cenami i nowoczesnym modelem sprzedaży.

Vollmart chce być marką ogólnopolską

Dotychczas sieć otworzyła 12 sklepów w Polsce, ale na LinkedIn podkreśliła, że ma znacznie większe plany:

– „Chcemy być rozpoznawalną marką o zasięgu ogólnopolskim” – podkreśla Vollmart.

Firma reaguje na liczne komentarze w mediach społecznościowych, w których klienci proszą o otwarcie placówek w kolejnych miastach. Na początku listopada sieć poinformowała, że poszukuje lokali użytkowych o powierzchni od 850 do 1200 metrów kwadratowych na terenie całej Polski.

Hard dyskont – niższe ceny i prosty model sprzedaży

Vollmart oferuje około 1200 produktów, w tym:

artykuły spożywcze,

produkty przemysłowe,

kosmetyki i chemię gospodarczą.

Sieć zapewnia, że ceny są niższe nawet o 20% od lokalnej konkurencji. Model hard dyskontu oznacza:

rezygnację z reklam i gazetek,

sprzedaż towarów prosto z palet i kartonów,

REKLAMA

minimalizację kosztów operacyjnych i marketingowych.

Strategia na najbliższe lata

Vollmart podkreśla, że jest pionierem nowoczesnego modelu hard dyskontu w Polsce.

– "Jesteśmy pionierem nowoczesnego modelu hard dyskontu w Polsce. To oznacza minimalizację zbędnych kosztów i optymalizację procesów" – informuje spółka.

Określenie "hard dyskont" oznacza, że sieć rezygnuje z reklam i gazetek, aby ograniczyć koszty marketingowe. Natomiast towary w tych sklepach sprzedawane są prosto z palet i kartonów, aby zredukować koszty operacyjne.

Pięcioletnia strategia zakłada:

kilkukrotne zwiększenie liczby sklepów,

budowę rozpoznawalnej marki w całym kraju,

dalszą optymalizację procesów i kosztów.

Fot. Vollmart / Facebook
Fot. Vollmart / Facebook
Fot. Vollmart / Facebook
Fot. Vollmart / Facebook
Fot. Vollmart / Facebook
Fot. Vollmart / Facebook

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA