W Stargardzie otwarty zostanie pierwszy w Polsce hotel pod marką Kyriad, należącą do Louvre Hotels GroupMateriały prasowe

W Stargardzie otwarty zostanie pierwszy w Polsce hotel pod marką Kyriad, należącą do Louvre Hotels Group

Orzech
Orzech
REKLAMA

Już 17 października pierwszych gości w swych progach powita nowy hotel Kyriad Stargard. Tym samym polskie portfolio Louvre Hotels Group wzbogaci się o nową destynację w północno-zachodniej Polsce. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego z dynamicznie rozwijających się brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny. Inwestora przy wyborze sieci i marki wspierała firma doradcza Horwath HTL.

Kyriad to marka miejskich hoteli klasy średniej, w których każdy globtroter – zarówno biznesowy nomada szukający bezpiecznej przystani, jak i żądny przygód łowca atrakcji turystycznych – znajdą wszystkie niezbędne składniki radości podróżowania. Nie inaczej mają się sprawy w nowym hotelu Kyriad Stargard. Obiekt zlokalizowano w samym centrum miasta, w sąsiedztwie zabytków stargardzkiego gotyku i malowniczych parków zieleniących się nad brzegami rzeki Iny.

Stworzony z myślą o komforcie zarówno pracy, jak i wypoczynku Kyriad Stargard oferuje 60 klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym Wi-Fi, stanowiskiem roboczym, wygodnym łóżkiem i łazienką. Błogi sen gwarantuje specjalne poduszkowe menu z opcją wyboru poduszki typu memory pillow, a podgrzewane lustro w łazience sprawia, że po wyjściu z przestronnego prysznica można od razu kontynuować poranną toaletę. Na szczególną uwagę zasługuje cisza panująca w pokojach dzięki ścianom i wykładzinom zapewniającym wysoki poziom izolacji akustycznej.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Stargard Kyriad znajduje się przy ulicy Spichrzowej 2, tuż obok zabytkowego spichlerza z XVII stulecia, który wkrótce zostanie poddany rewitalizacji, oraz średniowiecznej Bramy Młyńskiej – najbardziej charakterystycznej budowli w mieście, która niegdyś służyła za punkt kontrolny dla przepływających pod nią Kanałem Młyńskim barek wyładowanych towarami, między innymi mąką z pobliskiego młyna. Historia zobowiązuje, więc tradycje okolicy zainspirowały twórców hotelowej restauracji Farina (co po łacinie znaczy „mąka”) do stworzenia menu pełnego polskiej klasyki ze szczyptą nowoczesności, w którym nie mogło zabraknąć wypiekanych na miejscu chlebów i słonych przekąsek. Restauracja znajduje się na parterze, a ponad nią na gości czeka nowoczesny bar z bogatym wyborem napojów, świeżą kawą i letnim tarasem z widokiem na miasto.

REKLAMA

Kyriad Stargard oferuje dwie profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne (Spichrzową i Młyńską) o powierzchni od 35 do 40 metrów kwadratowych. W każdej z nich wydarzenia mogą odbywać się przy świetle dziennym lub w pełnym zaciemnieniu. Przy hotelu znajduje się dozorowany parking z dostępem dla osób niepełnosprawnych, a także jedyna w Stargardzie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi dla nas ważny moment w rozwoju. Wkrótce planujemy kolejne inwestycje, które zapewne ukażą się pod jedną z marek Louvre Hotels Group. Jesteśmy nowi w tej branży i współpraca z Louvre Hotels Group to nowy etap rozwoju, oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Mamy głęboką nadzieję, że Kyriad Stargard wytyczy nowe trendy w branży w tej kategorii hoteli – mówi Magdalena Szejny, inwestor.

– Mieliśmy przyjemność wspierania inwestora w wyborze sieci oraz marki hotelowej dla projektu w Stargardzie. Jesteśmy przekonani, że marka Kyriad należąca do sieci Louvre Hotels Group wpisze się idealnie i trwale w lokalny oraz regionalny rynek hotelowy. Szybki rozwój marki Kyriad w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Rosnąca rozpoznawalność marki oraz doświadczenie sieci Louvre Hotels Group będą stanowiły dodatkowe wsparcie dla hotelu; co jest istotne, biorąc pod uwagę w jak trudnych czasach obecnie się znajdujemy – mówi Agata Przeniosło-Drozd, Partner & Starszy Konsultant w Horwath HTL.

Komentarze (2)

Napisz komentarz
Stefan(gość)
Szanowna Pani. W ostatnim tygodniu lutego mieszkałem w Hotelu Kyriad. Śniadania fantastyczne, duży wybór jak na zimno, tak i na gorąco. Obiady- zamówiłem schabowy, podawany z sałatką, jajkiem, ziemniakami. Był pyszny. Zapytałem panią w restauracji kto przyrządza takie obiady. Usłyszałem że mężczyźni. Poprosiłem by podziękowała im za ich pracę. Odnośnie pani komentarza, pamięta pani lata 90-te, rozumiem że jest pani jadowitym, krnąbrnym moherem przedpotopowym. Jedyną rzeczą która pani robi doskonale to narzekanie. Zarobaczone grzyby tak mają. Buziaki moherowa dewotko.
Bres(gość)
Takie hotele mialy szanse w latach 90-tych. Teraz to padaczka. Ani dla biznesu, ani dla turysty. Do tego kiepska estetyka, slaba kuchnia i zapewne ceny z sufitu
REKLAMA