Segment sklepów z odzieżą męską dostępnych w Galerii Północnej rośnie w siłę. Do najemców pierwszego nowoczesnego obiektu handlowego w północno-wschodniej części Warszawy dołączyła polska firma Pako Lorente, synonim ponadczasowej elegancji.
Polski producent wysokiej jakości odzieży męskiej dołączył do grona najemców Galerii Północnej w połowie listopada. Lokal o powierzchni ponad 80 mkw. dedykowany jest nowoczesnym klientom ceniącym wysoką jakość odzieży i eleganckie stylizacje w przystępnej cenie. Mężczyźni sięgający po produkty Pako Lorente mają do wyboru zestawy na każdą okazję, od klasycznych biznesowych propozycji aż po ofertę casualową, wyróżniającą się na tle zachowawczej mody męskiej. Wizytówką marki jest dbałość o detale oraz ciekawa kolorystyka.
– Galeria Północna stawia na różnorodność, zapraszamy klientów do skorzystania z szerokiego portfolio polskich i zagranicznych marek, wśród których każdy znajdzie odzież dopasowaną do swojego stylu – mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Oferta sklepu Pako Lorente skierowana jest do panów, którzy cenią wysoką jakość i klasyczne wzornictwo. Salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Północnej, gdzie dołączył do innych eleganckich marek oferujących odzież dla mężczyzn, takich jak Bytom, Kubenz, Lavard, Lancerto, Vistula czy Wólczanka.
Marka Pako Lorente obecna jest na rynku odzieżowym od 2006 roku. Na początku swojej działalności firma skupiała się na produkcji koszul męskich. Wraz z rozwojem poszerzyła asortyment odzieży i aktualnie tworzy pełne kolekcje uzupełnione akcesoriami i obuwiem. W swojej ofercie posiada szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i męskich płaszczy. Intuicja, konsekwencja w działaniu i precyzyjny dobór lokalizacji pod nowe salony spowodowały, że Pako Lorente stale się rozwija i mimo młodego wieku z powodzeniem konkuruje z markami o znacznie dłuższym stażu na polskim rynku.
W umowie najmu pośredniczyła agencja JLL.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Źródło: materiały prasowe