[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z unikalnymi strefami dla klientów

Kajtman

Pokój do wypoczynku w którym słychać śpiew ptaków i pomieszczenie umożliwiające pracę przedstawicielom wolnych zawodów – to pomieszczenia, jakich dotychczas nie urządzano w obiektach handlowych. FACTORY Warszawa Annopol jest pierwszym centrum handlowym, w którym przygotowano ogólnodostępną przestrzeń przeznaczoną dla klientów o oczekiwaniach nie związanych z zakupami.


FACTORY Warszawa Annopol to centrum outlet o charakterze rodzinnym, dlatego przewidziano w nim przestrzenie dedykowane realizacji zróżnicowanych potrzeb rodziców i dzieci.

 

ForRest – zielona strefa relaksu

Dla potrzebujących wypoczynku została zaaranżowany i specjalnie wyposażony pokój ForRest. To położone przy jednej z głównych alejek, przestronne pomieszczenie wypełnione wygodnymi meblami wykonanymi z materiałów pochodzących z recyklingu. Charakter przyjaznego dla środowiska pomieszczenia ForRest łączy ekologię, wygodę i design.

 

„Korzystający z pokoju mają do dyspozycji pufy, stoliki i sofy wykonane z ekologicznych materiałów takich jak tektura, słoma, czy juta. Stelaże kanap zostały wykonane z drewnianych palet z odzysku. Oderwanie się od miejskiego zgiełku będzie możliwe również dzięki rozlegającemu się w pokoju ForRest śpiewowi ptaków. Pobyt w strefie wypoczynku umilą dostępne książki i albumy na temat designu, mody, wystroju, architektury, czy ekologii” – powiedziała Monika Olejnik-Okuniewska z firmy NEINVER Polska, która nowatorsko zaplanowała przestrzeń dla klientów FACTORY Warszawa Annopol.

 

Co-working  przestrzeń dla wolnych zawodów

W centrum outlet FACTORY Warszawa Annopol pomyślano również o ludziach, którzy potrzebują spokojnego miejsca, by usiąść i w skupieniu popracować. Dla tych klientów przygotowano 24 biurka ze stanowiskami pod komputery oraz dostępem do bezprzewodowego internetu i energii elektrycznej, a także sprzętem i materiałami biurowymi. To miejsce wspólnej pracy dla freelancerów, którzy zamiast w domu lub kawiarni, mają możliwość zajęcia się swoimi sprawami w ogólnodostępnym centrum handlowym umożliwiającym również zrobienie zakupów i zjedzenie posiłku. Przestrzeń co-workingowa będzie też przyjaznym miejscem dla studentów, szukających dobrych warunków i narzędzi do nauki.

 

Atrakcje dla dzieci na każdym kroku

FACTORY Warszawa Annopol zostało pomyślane jako centrum handlowe, w którym dzieci – niezależnie od wieku – znajdą dla siebie atrakcyjne formy spędzania czasu. Przestrzeń dla dzieci zaczyna się już na zewnątrz obiektu. Obok parkingu wybudowano pierwszy w warszawskim centrum handlowym ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci ze zjeżdżalniami i huśtawkami. Wewnątrz budynku, dla maluchów przygotowano kilka ścian, które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwić najmłodszym układanie klocków i magnesów. Dzieci mogą też skorzystać z komercyjnego pokoju do zabaw Jupi Park, w którym specjalnie przeszkoleni animatorzy organizują m.in. warsztaty tematyczne i imprezy imprezy okolicznościowe.

 

Centrum outlet FACTORY Warszawa Annopol to pierwszy w Polsce obiekt handlowy, który już na etapie projektu otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM. Kilka miesięcy temu FACTORY Warszawa Annopol zdobyło statuetkę „BREEAM Design Phase Certificate” w konkursie CEE Green Building Awards 2012.


„Staraliśmy się, by rodzinny i zielony charakter FACTORY Warszawa Annopol znalazł odzwierciedlenie na każdym etapie jego istnienia. Zaczęło się w fazie projektu, od certyfikatu BREEAM i rozwiązań przyjaznych dla środowiska. Później w trakcie budowy wykorzystaliśmy m.in. beton z odzysku. W ramach otwarcia obiektu będziemy sadzić las i wspólnie z klientami przedłużamy cykl życia ubrań, z których będą korzystać potrzebujący. Wreszcie – już w działającym centrum handlowym – klienci mogą wypoczywać, korzystając z efektów recyklingu i dbałości o środowisko włożonej w realizację całego projektu FACTORY Warszawa Annopol
 – podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska z firmy NEINVER Polska.

 

FACTORY Warszawa Annopol jest największym w regionie i pierwszym w prawobrzeżnej części stolicy centrum wyprzedażowym. Sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne, i pomieszczenia tematyczne dla klientów zajmują powierzchnię 19 700 m2. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci FACTORY będą mieli do dyspozycji również ofertę popularnej drogerii Rossmann, oraz restaurację Sphinx. Obok centrum FACTORY wybudowanego w dzielnicy Białołęka, obok charakterystycznych tuneli Trasy Toruńskiej, powstał również parking dla 800 samochodów. Najdogodniejszy dojazd do nowego centrum wyprzedażowego prowadzi od skrzyżowania z ulicą Łabiszyńską.

Inwestycja została zrealizowana kosztem 35 mln euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.