[Warszawa] JUPI PARK w FACTORY Warszawa Annopol

Kajtman

Park zabaw i rozrywki dla dzieci JUPI PARK będzie kolejną atrakcją centrum wyprzedażowego FACTORY Warszawa Annopol. Największy na Mazowszu outlet, powstający w dzielnicy Białołęka, zapewni więcej rozrywek klientom z dziećmi. W centrum znajdzie się również pierwszy sklep Smyk, działający w formule wyprzedażowej i ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci na zewnątrz obiektu.


JUPI PARK będzie działał w lokalu o powierzchni ponad 460 m2. Dzieci bawiące się w sali zabaw JUPI PARK będą mogły korzystać ze zjeżdżalni, trampolin, basenów z piłeczkami i labiryntów. W sali możliwe będzie również organizowanie tematycznych imprez okolicznościowych pod opieką wykwalifikowanych animatorów, którzy poprowadzą przyjęcia w wybranym stylu. JUPI PARK specjalizuje się w organizacji m.in. przyjęć urodzinowych I warsztatów dla grup, dostosowanych do wieku dzieci. Animatorzy w salach zabaw JUPI PARK wykorzystują do zabawy innowacyjny, interaktywny sprzęt rozrywkowy zapewniający niezapomniane wrażenia i wspierający rozwój psycho-motoryczny podopiecznych.

 

„Białołęka, w której od 13 marca będzie działało FACTORY Warszawa Annopol oraz przedmieścia prawobrzeżnej Warszawy, są zamieszkałe w dużej mierze przez młodych ludzi z małymi dziećmi. Właśnie dlatego staraliśmy się, by oferta FACTORY w jak największym stopniu odpowiadała rodzinom z dziećmi. Dzięki temu rodzice będą mogli kupić markowe produkty w atrakcyjnych cenach, jednocześnie zapewniając zajęcia edukacyjno-rozwojowe przygotowane specjalnie dla ich pociech” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, zarządzającej siecią FACTORY.


Sieć parków rozrywki JUPI PARK działa w największych polskich miastach. Sala, która zostanie otwarta w FACTORY Warszawa Annopol będzie pierwszą placówką w stolicy. Najmłodsi odwiedzający nowy outlet będą mogli bawić się również na pierwszym ogólnodostępnym w centrum handlowym placu zabaw, znajdującym się  obok budynku.


„Sieć JUPI PARK charakteryzuje się wysoką jakością świadczonych usług, za co w styczniu bieżącego roku została wyróżniona znakiem jakości KIDZONE. Skrupulatnie dbamy o poziom rozrywki oraz obsługi we wszystkich JUPI PARKACH. Pozostając w stałym kontakcie z naszymi klientami, wsłuchujemy się w wymagania rodziców, jak również oczekiwania dzieci odnośnie oferty rekreacyjno-edukacyjnej. Dlatego starannie wybierając kolejne lokalizacje, decydujemy się na obecność w centrach prorodzinnych, którym zależy na stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci i ich rodziców. Sala zabaw JUPI PARK w FACTORY ze względu na dużą powierzchnię zaproponuje swoim małym gościom nowe, nieznane dotąd atrakcje, które zaskoczą wszystkich bywalców sal zabaw”
– powiedziała Tina Tulińska, Marketing & Brand Manager JUPI PARK.


FACTORY Warszawa Annopol jest największym w regionie i pierwszym w prawobrzeżnej części stolicy centrum wyprzedażowym. Sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne, które będą działały w nowym centrum outlet zajmą powierzchnię 19 700 m2. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci FACTORY będą mieli do dyspozycji również ofertę popularnej drogerii Rossmann, oraz restaurację Sphinx. Obok centrum FACTORY, którego klienci będą mogli bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego internetu,  powstał również parking dla 800 samochodów.


Nowe FACTORY zostało zbudowane obok charakterystycznych tuneli Trasy Toruńskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Łabiszyńską. To pierwszy w Polsce obiekt handlowy, który już na etapie projektu otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM. Kilka miesięcy temu FACTORY Warszawa Annopol zdobyło statuetkę „BREEAM Design Phase Certificate” w konkursie CEE Green Building Awards 2012.


Inwestycja została zrealizowana kosztem 35 mln euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.